El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
blokkendam is aflandig, scheef is ook aflandig, hoewel ken net mss. maar hoe doe je dat: positief zijn en de grafiek omhoog doen? 
|
|
|
R.B.

|
oww okeej. Maar ik zie dat de wind nu eindelijk gaat aannemen dus waar gaat iedereen dan heen?
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. blokkendam aflandig...op het randje. Windrichting nu 29 graden (NNO).  Scheveningen is te varen tot en met 40 graden (NO), daarna zijn we veroordeelt tot het Oostvoornsemeer, Grevelingendam of vrouwepolder (ver weg) Maar die grafiek gaat weer verder omhoog, hij staat al op kitebare windsnelheden: 13 - 16kn 
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
hmm we worden veroordeeld tot de niks spots genaamd HvH en scheef...  njah niks spots, ik vind ze persoonlijk niet zo tjillll
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
en nog steeds regen (webcam scheef), ach morgen weer een dag Idd. en de voorspellingen van buienradar voor de komende twee uur voor HvH en Scheveningen zijn niet al te best.  Ik snap het dat je die spots niet zo chill vind Laurens, lekker loopen in die rommelige branding is er niet bij  Ik sla vandaag over, de komende week genoeg kansen. Morgen kan ik helaas niet. 
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
precies michiel, morgen kan ik ook niet, maar de rest van de week ziet er goed uit. Morgen ziet er niet eens zo super uit, dinsdag al wat beter en donderdag/vrijdag gaat het wel los zo te zien:D
|
|
|
joey

|
De slufter kan toch ook gewoon nu met NO, bij het naaktstrand. 5e trap ofzo, hij is dan precies sideshore. Ofwel, ik ga nu gewoon!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
De slufter kan toch ook gewoon nu met NO, bij het naaktstrand. 5e trap ofzo, hij is dan precies sideshore. Dat is de blokkendam. Je kunt beter meer upwind (naar de blokkendam) omdat je daar betere omstandigheden hebt, en de kans als je kite crashed je ook weer aan de kant kan komen. Bij de 5e trap is de eerstvolgende stop Haringvlietsluizen of Ouddorp...  Inmiddels 38 graden NO, dus schuin aflandig bij de blokkendam -> HvH, 's-Grave, Scheef, katwiek...
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
De slufter kan toch ook gewoon nu met NO, bij het naaktstrand. 5e trap ofzo, hij is dan precies sideshore. Ofwel, ik ga nu gewoon!!!
North Jamie Joey?? of iemand anders....?
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Is er nog iemand wezen varen? De webcam van scheveningen is erg saai, alleen een paar wandelaars, geen kites. De wind lijkt wel hard genoeg, maar het regent hier nog steeds. 
|
|
|
|
R.B.

|
ja ik ben nog ff wezen varen op de sluf (achteraan). we stonden met 6 man op het water. De wind was super vlagerig maar ach ik heb tenminste ff gevaren 
|
|
|
Spoon

|
maandag nog iemand? heb een auto en vliegers 
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
maandag nog iemand? heb een auto en vliegers   Ja kerel, ik kom je vergezellen. Kunnen we Br. Dam afspreken, of wil je ergens anders naar toe? Laat maar weten wat je wilt. 
|
|
|
Alferink

|
Pas op @ Autoplaya met spullen in je auto laten,  Het hele verhaal zal DeNn!! nog wel posten denk ik 
|
|
|
Spoon

|
neej he, weer wat gejat?? damn.. maar uhm...wat is beter morgen? b dam ben ik voor het laatst met mn les geweest 
|
|
|
JO'Neill

|
North Jamie Joey?? of iemand anders....? Das iemand anders...  Ik ben vandaag op Andijk geweest....nja..meertje ernaast....met 4 op t water...SUPER vlak!!!! 22knp..lekker gepowerd met de 9  HEEEEEEEERLIJKKKK dagje gehad!! (H) en wat een spot!!!!
|
|
|
Alferink

|
neej he, weer wat gejat?? damn.. maar uhm...wat is beter morgen? b dam ben ik voor het laatst met mn les geweest  Jah ruitje ingetikt  Keep your eyes open and beat the shit out of those people.
|
|
|
joey

|
Nou het was toch nog wel effe lekker op de slufter met de 10m2, was prima te doen  . De wind was precies sideshore. Dus volgende keer gewoon bij de laatste trap gaan!!
|
|
|
joey

|
Sorry voor de dubbele post, maar ik krijg dit bericht niet weg
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
neej he, weer wat gejat?? damn.. maar uhm...wat is beter morgen? b dam ben ik voor het laatst met mn les geweest  Geven 18 knopen noorden wind op vandaag. Br. Dam is dan prima, maar andere plek kan natuurlijk ook. Ik moet wel 1 1/2 uur rijden, dus moet het wel even kunnen plannen. Ik zou om een uur of 12:00 willen arriveren. PS. ook daar wordt wel eens een ruitje getikt. De ratten kunnen het niet laten.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
GVD, is er weer ingebroken op de parkeerplaats bij playa?  Ik kom er regelmatig door de week, en ik zie diverse ietwat vreemde nummerplaten staan (andere kleur, geen blauwe landcode). Daarom doe ik ook geen stickers e.d. op mijn auto van kitemerken, en gaat alles in de achterklep dicht zodat het van binnenin niet zichtbaar is. Sterkte ermee DeNm, wat K#T man!  Mensen, dinsdag zou aardig kunnen zijn, maar mijn oog is gevallen op woensdag en vrijdag.  Lekker 9m2 weer en wind uit W, dus lekker zowel op playa als da Sluf
|
|
|