d@ni

|
Daar ga ik wel ff kijken!
|
|
|
martijn

|
haha. Dani ga je ook daarheen?
Btw, je hebt PB
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
@rauwe bel\mail me maar als je gaat wind ziet er nu nog goed uit 32,4kn maar die regen "bah"
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
@rauwe bel\mail me maar als je gaat wind ziet er nu nog goed uit 32,4kn maar die regen "bah"
En, nog geweest  Voor vandaag ziet het er beter uit, NW voor de Sluf maar afnemende wind en buiige regen zowat de gehele dag 
|
|
|
jeroen90

|
vandaag word het ouddorp.. perfect
|
|
|
R.B.

|
Wie gaat er vandaag? Het wordt tegen de middag ook droger zelfs af en toe zon.
Wie waar hoelaat vandaag?
|
|
|
jeroen90

|
12 uur op het strand van ouddorp. met tim en thomas
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
ouddorp is wel perfect maar zo ver weg. Ik denk blokkendam vandaag..
|
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
zal ik wel, zal ik niet..... ik popel om te gaan maar tis wel moederwippend koud.... k*t ik weet het niet, wie wel? 
|
|
|
TtHoM@s

|
auw auw ouddorp  iid moeder wippend koud maarja je moet er wat voor over hebben 
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
zal ik wel, zal ik niet..... ik popel om te gaan maar tis wel moederwippend koud.... k*t ik weet het niet, wie wel?  Jij moet zowiezo je boardje uitproberen, dat staat te branden in je huis. Ik ken dat gevoel  Maar het is echt moederbonkend koud.... 
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Idd michiel, Er is geen grotere frustratie dan een nieuw speeltje niet kunnen uitproberen. 
|
|
|
R.B.

|
kom dan gewoon rauwe gaat ik ga en nog meer ouddorp is da place vandaag
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Ik vond het woensdag al koud toen de zon wegging, en buienradar geeft toch nog zeker vanaf 14:00 uur weer fikse buien op. Op dit moment sneeuwt het hier in Delft  Een vrolijk wit pasen 
|
|
|
The O

|
ouddorp nee dankje veel te ver @MB bang voor natte voeten of je 6m nog niet binnen? ik ga even wat eten en dan naar sluf of playa kijk daar wel. Mijn bontje ligt klaar voor zaterdag 
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Je bent een die-hard the O!!!  Nee, mijn 7 of 6.5m2 zal nog even op zich laten wachten. Kost wat he?  Er is overigens geen Waroo08 6m, het is 7 of 5m2. Zou ik niet voor een 5m2 moeten gaan O?
|
|
|
The O

|
ik zal de 5m een keer mee nemen als ik hem binnen heb. Waarom die-hard bij mij is het bijna de hele tijd zon en soms een beetje regen maar dat kan je geen regen noemen.
Kijk net naar webcam scheef zit gewoon ijs op.
|
|
|
Michiel.
Moderator

|
Krijg je nog een 5m2? Helemaal beter  Overigens kost die Bularoo uit 2007 in maatje 7m2 maar €499,- compleet. Maarja, wat is het windbereik? Die-hard, je gaat zo naar het play schrijf je terwijl ik het alleen maar zie sneeuwen en hagelen naast me (daar zit een groot raam) 
|
|
|
Snackyman

|
Misschien a.s zondag?? Ik blijf gehandicapt met die k*t 12m² C..
@.martijn. & Snackyman: Gaan jullie of iemand anders?
Ik vond de voorspelling te niks met de regen en de sneeuw en ga zondag overdag werken. Ik wacht nog even op volgende week qua kiten.
|
|
|
Snackyman

|
Iedereen een goed Pasen. Voor de die-hards die gaan kiten: respect. Mij te koud 
|
|
|
|
Lauw
Administrator

|
wat hebben we hard lopen beulen op ouddorp:\
|
|
|
R.B.

|
voor degene die niet zijn gegaan wees blij. Wij stonden met zijn vijven op ouddorp maar waaide gewoon te hard vlagen tot 45 knopen. Dus zijn het water niet opgeweest. En ik zie net dat de wind na 3 uur helemaal aan het afnemen is  . Maar als het dit wekend nog is gaat waaien dan ga ik gewoon  .
|
|
|