Bromtor
Geen avatar
|
Afgelopen zondag wezen kitesurfen op oostvoorne! Het was mooi met zon en wind! Ik heb gevaren met mijn 9m. Nu wil ik een printscreentje van de wind die dag op die spot, dan weet ik met welke snelheid ik mijn 9m in de toekomst kan gebruiken. Hoe vind ik zo'n overzicht?
Tnx alvast
|
|
|
Spoon
|
Hmmm.. misschien toch even vaart zetten achter die banners die evan had bedacht. Als poort waar je onderdoor moet..
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Afgelopen zondag wezen kitesurfen op oostvoorne! Het was mooi met zon en wind! Ik heb gevaren met mijn 9m. Nu wil ik een printscreentje van de wind die dag op die spot, dan weet ik met welke snelheid ik mijn 9m in de toekomst kan gebruiken. Hoe vind ik zo'n overzicht?
Tnx alvast
Volgende keer gewoon meteen kijken bij de actuele wind als je thuis komt. Maar je kunt ook even bij de logs van andere hier op het forum kijken als je een beetje een idee wilt hebben van de wind van een paar dagen geleden. http://www.kitehigh.nl/logs/5823
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Tnx alvast
op http://rws.nl/geotool/wind.aspx?cookieload=true kun je in de tabel tot 6 dagen terug kijken. alleen zit oostvoorne er niet specifiek bij als locatie, dus het kan ietsje vertekenen. (afhankelijk van de windrichting ook)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Tnx alvast
www. Windfinder.com >> locatie >> rapport Helaas heeft Oostvoorne geen rapportkeuzemogelijkheid daarom maar Goedereede http://www.windfinder.com/report/goedereede
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik geloof niet dat we deze combinatie van pics echt willen zien op Sluf en vrolijk gaan we er zeker niet van worden! Zondag te veel peoples in het natuurgebied om ook maar een poging te wagen ze aan te spreken. Op deze manier komt het einde wel snel in zicht ben ik bang. Pics van afgelopen zondag............
Iedere keer als ik op de slufter ben, ben ik zeker een kwartier bezig mensen erop te wijzen dat ze daar niet mogen komen. Vaak krijg je een opgestoken duim. Maar het helpt maar voor een half uurtje en dan is het er weer "druk".... Ik wordt er moedeloos van.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
M'n gear maar eens in de auto smijten, wellicht morgen nog een afterwork sessie op sluf als t een lekker briesje word. Nog meer gegadigde?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Iemand downwinder met Evan en mij morgen? bdam-Ouddorp of zo?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Helaas heb ik niet de hele dag, downwinder ben ik altijd voor te porren. Morgen weer eens rond de ZM gaan kijken op mijn wave!
|
|
|
feddomw
Gast
|
14u verzamelen Michiel, red je dat?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bdam, maar Ouddorp en iets eerder kan ook zodat we sneller weer bij je auto staan.
|
|
|
|
ronny
|
uurtje of 10 a 10.30 Slufter ligt in de planning!
tot hoe laat blijf je ik ga effe 2 zonneschermen ophangen en dan kom ik aangewaaid.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Heb je een 17m Zypher gekocht dan? Beetje weinig woei nog en afgaand tij
|
|
|
rich@rd
|
Gasten... ik ben vandaag op autoplaya te vinden van af uur of tien... maar wilde smiddags even komen buurten bij Slufter, als ik het natuurgebied mis hou en door de vaargeul kom ben ik toch niet strafbaar?
|
|
|
Spoon
|
De vaargeul is toch sowieso verboden voor kiters? Dat zit in ieder geval zo in mijn hoofd. Ik ben op nog geen enkele spot geweest waar je de vaargeul mocht gebruiken/oversteken.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heb je een 17m Zypher gekocht dan? Beetje weinig woei nog en afgaand tij wat bedoel je Michiel? Hij blijft nog wel een beetje achter bij deze voorspellingen mmm
|
|
|
rich@rd
|
Maar die vaargeul word zelden of nooit benut door schepen... heb ze iig nooit gezien!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zucht, John, ook al zo'n guru adept Op dit moment nog weinig woei. Ik gok op vanmiddag als het een beetje toe gaat nemen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Hey Robster, Ik zie ze daar ook een geruime tijd bezig met het opspuiten zijn van zand, en ben ook ben wel erg benieuwd wat ze daar aan het doen zijn. Volgens mij zijn ze zoiets als hieronder aan het uitvoeren, en daarbij hoop ik dat ze de laatste foto aan het uitvoeren zijn met allemaal mooie poeltjes...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ze hebben de smaak goed te pakken daar bij RWS met hun mega zandkastelen.
Inderdaad vreemde poeltjes op die laatste foto. Ook is daar de huidige zandmotor volledig weg. Is dit een concept of gaan ze dit ook uitvoeren? Indien ja, dan heeft Boskalis en van Oort de komende jaren genoeg te doen.
Hier in Den Haag is de woei aangegaan. Zo mijn 7m alvast klaar leggen!
|
|
|
|
|