Algemene informatie voor beginners en nieuwelingen

Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #300 September 30, 2009, 16:57:54
edit2Rapporteer  
Waar zit je zelf aan te denken?

performance is goed van alle kites tegewoordig...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #301 September 30, 2009, 17:42:14
edit2Rapporteer  
mwah, goed...goed..er is niks meer bar-slecht tegenwoordig...maar niet alles is goed
Amy

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #302 Oktober 03, 2009, 16:32:59
edit2Rapporteer  
Ik dacht zelf aan een F-one Bandit dos, maar van alle kanten wordt me de Zeeko Notus aangeraden. Ik heb zelfs nog nooit een Zeeko Notus van dichtbij gezien Tongue, maar hij schijnt erg goed te zijn. Trouwens, ik denk eigenlijk dat ik nog niet goed genoeg ben om echt een verschil te merken tussen twee goede kites, dus waarschijnlijk maakt het in dit stadium niet uit of ik de nummer 1 of de nummer 5 of de nummer 8 in de top tien fijne kites heb. Ik mag allang blij zijn als ik een normale sprong kan maken, dus kites die perfect zijn voor allerlei ingewikkelde manoeuvres zeggen me nu nog niks
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #303 Oktober 03, 2009, 17:11:16
edit2Rapporteer  
zeeko is een beginnend merk
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #304 Oktober 03, 2009, 18:35:50
edit2Rapporteer  
Is dit topic van zijn sticky gevallen...........  Grin
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #305 Oktober 03, 2009, 19:22:09
edit2Rapporteer  
Ik dacht zelf aan een F-one Bandit dos, maar van alle kanten wordt me de Zeeko Notus aangeraden. Ik heb zelfs nog nooit een Zeeko Notus van dichtbij gezien Tongue, maar hij schijnt erg goed te zijn. Trouwens, ik denk eigenlijk dat ik nog niet goed genoeg ben om echt een verschil te merken tussen twee goede kites, dus waarschijnlijk maakt het in dit stadium niet uit of ik de nummer 1 of de nummer 5 of de nummer 8 in de top tien fijne kites heb. Ik mag allang blij zijn als ik een normale sprong kan maken, dus kites die perfect zijn voor allerlei ingewikkelde manoeuvres zeggen me nu nog niks
Als je nog een echte beginner bent is de Notus LT ook een goede optie. Die is nog wat gemoedelijker en een stuk goedkoper.
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #306 Oktober 03, 2009, 20:52:36
edit2Rapporteer  
Zeeko notus is zeker geen slechte keuze.. scheelt een hoop geld met die achterlijk dure bandits.
ZIjn practisch identieke kites als je ze ziet. Alleen zeeko schijnt wat beter te zijn.

Helaas word dit vooral door mensen verteld die nogal close zijn met zeeko.

Maar ik zou zeker voor een notus gaan ipv een bandit. Maar das meer mn persoonlijke smaak.
Gaastra jeckyll, Best waroo.. is vaak goedkoper en zijn hele goede kites. kan je ook prima mee springen..

waroo is gewoon super kite voor begin tot ver gevorderd.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #307 Oktober 04, 2009, 20:55:07
edit2Rapporteer  
Goed gezien Micky Wink De info die hierin staat is verwerkt in het andere beginnerstopic  wat nu sticky is. In principe moeten de vragen dus vanaf nu daar gesteld gaan worden.

Ik hoop dus dat Amy genoeg antwoorden heeft. Zo niet dan vraag je het maar in dit topic.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.