Arnie26736

|
What the fuck........ Wat is dit voor trieste zoooooooooooooooooooooi !!!
Herkingen word gedoogd toch ?.... Ze hebben toch niets voor niets de oever ''aangepast'' :S
|
|
|
HBob

|
Wat een triest gedoen weer. Wat komt die gast doen is slecht weer en in de hele omtrek geen gevogelte te zien. Hij kan noteren als brugman zolang het een openbare parkeerplaats is kan hij toch nooit aan tonen dat je gekite heb.
Was jij die hardloper \ wandelaar of met die hond.
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
die jodekoek had van me maatje zn kenteken opgeschreven omdat er kitespullen in zn auto lagen en zag ook te zeiken over het parkeren onder aan de dijk
weer een spot minder gvd
|
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
hij was wel aant kiten,jij heb denk ik ook meer dan 1 kite
|
|
|
|
lars

|
Mmmm minder.
Ik weet niet of Herkingen gedoogd wordt! Ligt namelijk dichtbij de slikken waar absoluut niet gekite mag worden! Wat helaas wel gebeurt.... Wat niet echt meewerkt willen we er een vergunning krijgen.
En ja helaas voor de parkeerder onderaan de dijk, er mag niet geparkeerd worden. Staat een bord als je aan komt rijden. Al parkeer ik er zelf ook wel als ze de normale plek om te parkeren bij de haven onder water zetten!
|
|
|
Passie

|
Ik weet ten eerste niet waar jij gekite heb? heb je voor het strandje gekite?( pal naast de haven) Of heb jij het vlakke gedeelte op gezocht ( natuurgebied)..
wanneer je in het natuurgebied heb gevaren ben je volgendsm ij wel strafbaar, want ze mogen je een boete geven wanneer je natuur verstoord ofzo..
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
ik was zelf niet aan t kiten,ben nog steeds aan het herstellen na me crash daar. maatjes waren bij t strandje naast de haven aan t kiten
|
|
|