de-interlace - ff snel hulp gezocht

Idefixe

Berichten: 8241
Februari 04, 2009, 16:47:24
edit2Rapporteer  
ik kan bij de instellingen  ( vegas 6 ) kiezen tussen de volgende opties:
None , Blend of interpolate fields?
Ik moet voor morgen even een video ( DVD ) in elkaar knutselen. Ik moet er uiteindelijk een DVD van maken ( die wordt op een groot scherm vertoond) hoe krijg ik de beste kwaliteit?
Het is 4 min film met een mp3 tje eronder. orginele beelden komen van een simpele sony cam ( DV bandje)
wie heeft er tips?

andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 Februari 04, 2009, 17:44:31
edit2Rapporteer  
Blend werkt sowieso wel, maar kan het beeld minder scherp maken. Met interpolate fields zou je betere resultaten kunnen halen, maar kost meer tijd om op te slaan. Je kan ook een beetje zien wat blending doet als je de originele file met VLC opent, rechter muisknop - deinterlace - blend.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Februari 07, 2009, 18:25:14
edit2Rapporteer  
heb dus uiteindelijk voor interpolate gekozen ( het was maar 4 min film  / er was tijd zat)
Is uitendelijk helemaal top gegaan. Filmpje werd op een groot scherm ( iets van 1.5 m bij 1.5 m ) vertoond en was heel goed "pruimbaar"  .

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.