johan

|
Ik heb vorig jaar boardshorts van 3e gekocht bij Aquatrends 
|
|
|
Lex

|
Kites zien er zeer goed uit inderdaad! Hoop dat het dit jaar helemaal gaat lukken dude!
|
|
|
|
Nature

|
Ik heb vorig jaar boardshorts van 3e gekocht bij Aquatrends  Hehehe was jij dat  heb je wel een hele unieke haha zijn er maar 30 van gemaakt en kon er daarna niet meer krijgen met dat model haha  Die witte zeker.
|
|
|
BJH
Geen avatar
|
indien het nog niet is gevraagd, vanwaar de naam '3e kiteboarding' eigenlijk? zit daar een gedachte achter die ik toevallig over het hoofd zie..
|
|
|
KappuhH

|
Heeft volgens mij iets te maken met 3 E's ofzo. Waar die 3 E's voor staan weet ik zo niet...
|
|
|
Nature

|
indien het nog niet is gevraagd, vanwaar de naam '3e kiteboarding' eigenlijk? zit daar een gedachte achter die ik toevallig over het hoofd zie..
Nou dat heeft nog niemand gevraagd hehe. De naam 3e kiteboarding komt eigenlijk voort uit hetgeen dat kitesurfen is. Kiten is Extreme Het ziet er / de boards zijn Explosive Kiten ziet er ook we / En de prijzen/ de style Elegance Eigenlijk is het dus Extreme Explosive Elegance Kiteboarding, maar om dat nu op een kite te printen staat die ook meteen helemaal vol he vandaar 3E kiteboarding Mooier in een logo te verwerken en makkelijker te onthouden!
|
|
|
|
KappuhH

|
"Insluiten op verzoek uitgeschakeld" Jammer... 3E is dus gewoon gemakzucht 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Maar je zou het wel als slogan kunnen gebruiken op je site....
zoals bijv F-one doet met de slogan"All we do is kiteboarding"..
Ps.. die sierletters op de site zijn moeilijk/bijna niet te lezen
|
|
|
Nature

|
Maar je zou het wel als slogan kunnen gebruiken op je site....
zoals bijv F-one doet met de slogan"All we do is kiteboarding"..
Ps.. die sierletters op de site zijn moeilijk/bijna niet te lezen
Wij hebben Style Does matter hehe  zal ze even bekijken
|
|
|
Bram Wilbrink

|
Lekker rammen... !! klinkt goed.. kom maar door met die kite's
Good luck
|
|
|
Micky

|
Wat lezen sommige mensen slecht in dit topic...  mssn onder de indruk door dit "nieuwe" aanbod....  Ziet er goed uit Gillion  Heel veel succes... 
|
|
|
Nature

|
3T had wel een aantal hits dus laten we hopen dat 3e ook een hit wordt haha Goeie morgen luitjes!
|
|
|
Nature

|
Tegenwoordig doen Ik het niet echt meer "alleen".
Ook dikke credits voor Jeroen a.k.a Geronimo graphics and more. Robin Arts de fotograaf
|
|
|
Kitemaster

|
de standaard pads lijken sprekend op de nobile pads...... 2007>
De elite pads zien er keurig uit zeg!
|
|
|
Henning

|
Die Deluxe-pads knoopt Spleene ook op haar funtechboards zo lijkt het! 
|
|
|
Ocean-Limbo

|
Ik hoop dat ik deze kites eens een keer kan testen bv. Vrouwenpolder of Oostvoorne.
Kites zien er goed uit: Dutch Design (?)
|
|
|
Nature

|
Ik hoop dat ik deze kites eens een keer kan testen bv. Vrouwenpolder of Oostvoorne.
Kites zien er goed uit: Dutch Design (?)
Designs zijn idd door mij (dejavu) en Jeroen "geronimo" gedaan. Heb daar een Teamrider rond huppelen dus dat kan geregeld worden 11 Juli ook in De haan Belgie Reinart testival A.s Zondag hoogstwaarschijnlijk aanwezig @ Zandvoort beach met 2 dejavu kites 12 meters er mag getest worden drop een PB tje 
|
|
|
Morres

|
Gast, laat ze eens een delfts-blauwe kite ontwikkelen  Of maak custom kites, voor reclame, daar zit het geld
|
|
|
Nature

|
Gast, laat ze eens een delfts-blauwe kite ontwikkelen  Of maak custom kites, voor reclame, daar zit het geld Hahaha  Customizen kan If you pay anything is possible he !
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
"Designer is ene Dan (achternaam is mij ff ontschoten) uit de UK waar ook alles getest is." Dat is een beetje slordig dude... geef de designer ook effe z'n props! Verder: Vette shit! Goed bezig! Petje af. veren in je reet enzo Delfsblauwe kite vind ik een uitstekend idee. Hugo Kaagman style. ( http://www.kaagman.nl/Blue%20Paintings%20web/index.htm) Zou helpen de kites op de kaart te zetten. (en dan dus niet met molens maar dikke Jolly Rogers natuurlijk!)
|
|
|
robin..

|
Nou dat heeft nog niemand gevraagd hehe. De naam 3e kiteboarding komt eigenlijk voort uit hetgeen dat kitesurfen is. Kiten is Extreme Het ziet er / de boards zijn Explosive Kiten ziet er ook we / En de prijzen/ de style Elegance Eigenlijk is het dus Extreme Explosive Elegance Kiteboarding, maar om dat nu op een kite te printen staat die ook meteen helemaal vol he vandaar 3E kiteboarding Mooier in een logo te verwerken en makkelijker te onthouden! volgens mij staat het ergens anders voor 
|
|
|
Nature

|
"Designer is ene Dan (achternaam is mij ff ontschoten) uit de UK waar ook alles getest is." Dat is een beetje slordig dude... geef de designer ook effe z'n props! Verder: Vette shit! Goed bezig! Petje af. veren in je reet enzo Delfsblauwe kite vind ik een uitstekend idee. Hugo Kaagman style. ( http://www.kaagman.nl/Blue%20Paintings%20web/index.htm) Zou helpen de kites op de kaart te zetten. (en dan dus niet met molens maar dikke Jolly Rogers natuurlijk!) Haha hij hoeft geen props die mogen lekker naar mij  anoniem blijven ofzo ik weet niet ^^. Ik Jolly roger hebben we wel haha of naja hadden we ^^
|
|
|