Is dit een slimme aankoop?

audi

Berichten: 752
Antwoord #25 Oktober 14, 2015, 17:09:10
edit2Rapporteer  
Met de pl kite ga je jezelf aanleren om aan de bar te trekken.
Dit zal het eerste zijn wat je volgend jaar af moet leren
Bij kitesurfen moet je aan je trapeze voorgetrokken worden en allen je bar gebruiken om te sturen en meer of minder kracht te genereren.
Deze actie kan je alleen leren met een 4 of 5 lijns kite met bar
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #26 Oktober 14, 2015, 17:41:41
edit2Rapporteer  
Ik zou ook overwegen om het geld in je zak te houden. Dat je vliegerervaring hebt voordat je gaat kifesurfen kan je helpen, maar dat hoeft niet. Het kan ook zelfs tegen je werken zoals hierboven gepost is. Wat veel belangrijker is dat je enthousiast ben gemotiveerd bent en er gevoel voor hebt. Dat laatste heb je of heb je niet. Als je het wel hebt, dan heb je dat beetje ervaring dat je hebt opgedaan zo ingehaald met een paar uurtjes les met een `echte' kite. Dan kun je het geld beter anders investeren. Wil je toch vliegeren ook omdat het leuk is? Koop dan iets goedkoops!

Zoiets... http://www.kitestuff.nl/cross-kites-cx-air-1656
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Oktober 14, 2015, 19:42:22
edit2Rapporteer  
Als je echt kan vliegeren dan vlieger je nu ook al met een trapeze of rugband, en zou je juist begrijpen waarom je de bar niet moet aantrekken.

De mensen die ik het de afgelopen 15 jaar geleerd heb konden allemaal al powerkiten, wat enorm scheelt.
Ik heb ooit zelfs leraren van een hele bekende school leren upwind varen omdat zei niets anders deden dan uithaken en aan de bar trekken. Totale vlieger kennis ontbrak...
Travinns

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #28 Oktober 14, 2015, 20:31:20
edit2Rapporteer  
Met de pl kite ga je jezelf aanleren om aan de bar te trekken.
Dit zal het eerste zijn wat je volgend jaar af moet leren
Bij kitesurfen moet je aan je trapeze voorgetrokken worden en allen je bar gebruiken om te sturen en meer of minder kracht te genereren.
Deze actie kan je alleen leren met een 4 of 5 lijns kite met bar

Zou die ozon uno 4m dan beter zijn? Snap er de ***** meer van Wil gewoon leuk vliegeren, het liefst met een zo krachtig mogelijke kite voor de kik en ondertussen ook zorgen dat ik straks bij de lessen zo min mogelijk met de vlieger hoef te kloten en zo snel mogelijk in het water lig..
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #29 Oktober 14, 2015, 21:56:33
edit2Rapporteer  
Ozone uno 4m is idd een leuke optie. Ocean rodeo heeft ook een inflateable trainer wat leuk speelgoed is. Deze kites gaan wel wat sneller kapot dan een foil kite wanneer je ze hard crashed.
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #30 Oktober 14, 2015, 22:19:51
edit2Rapporteer  
Als je echt kan vliegeren dan vlieger je nu ook al met een trapeze of rugband, en zou je juist begrijpen waarom je de bar niet moet aantrekken.

De mensen die ik het de afgelopen 15 jaar geleerd heb konden allemaal al powerkiten, wat enorm scheelt.
Ik heb ooit zelfs leraren van een hele bekende school leren upwind varen omdat zei niets anders deden dan uithaken en aan de bar trekken. Totale vlieger kennis ontbrak...
Levens gevaarlijk zon rug band
Jeroen Schoots

Geen avatar

Berichten: 62
Antwoord #31 Oktober 15, 2015, 08:06:59
edit2Rapporteer  
25,25 October is er een flyboardboard evenement op het strand van Ijmuiden,Flymaster.Daar kun je rustig allerlei kite's checken en info opdoen.
Groet Jeroen
Travinns

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #32 Oktober 15, 2015, 13:11:39
edit2Rapporteer  
25,25 October is er een flyboardboard evenement op het strand van Ijmuiden,Flymaster.Daar kun je rustig allerlei kite's checken en info opdoen.
Groet Jeroen


Thanks voor de tip! Daar ga ik zeker even langs!

Link naar event: http://www.kite-freaks.nl/flymasters-2015.html
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.