Kiters uit Rotterdam , meld je!

Nickeltje

Berichten: 374
Antwoord #33675 Juni 09, 2011, 15:26:32
edit2Rapporteer  
Toch erg jammer dat zulke figuren het dan zo hardnekkig aan het verkloten zijn voor mensen die wel proberen om de sport niet zo negatief in de media te krijgen en gewoon lol te hebben.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33676 Juni 09, 2011, 15:27:45
edit2Rapporteer  
jah wrijf het er lekker in jongens:) dank, ik had net nog hoop met 8,6ms, maar die hoop is weer vervlogen.


Je had beter gistere avond met ons gezellig door de lucht kunnen vliegen...  Roll Eyes Tongue

Zeg, wrijf het er nu niet zo dik in bij die arme carrieremaker Tongue Wink
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #33677 Juni 09, 2011, 15:30:36
edit2Rapporteer  
Is toch zijn keuze om carriere te maken ipv lekker te gaan kiten, ik ga toch ook zeuren als hij te koop gaat lopen met de "tonnen" die hij nu verdient....

Oh wacht, heeeerlijk gekite die 48 keer dit jaar al Grin Had er vandaag 49 van kunnen maken maar ben compleet uitgeput na gisteren.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33678 Juni 09, 2011, 15:32:49
edit2Rapporteer  
Wij hebben gisteren tonnen over ons heen gekregen.
Maar het verdwijnt ook weer zo uit onze zakken als water  loser


@ Lauw: kijk NIET naar AWD op dit moment.. Undecided
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #33679 Juni 09, 2011, 16:39:24
edit2Rapporteer  
ik had de hoop al opgegeven Michiel, dus ik keek sowieso niet meer ;-)

Tonnen?? was het maar zo'n feest.. dan werk ik een aantal jaar om daarna te stoppen en te kiten op een of ander heerlijk eiland (virgin islands?)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33680 Juni 09, 2011, 16:44:47
edit2Rapporteer  
ik had de hoop al opgegeven Michiel, dus ik keek sowieso niet meer ;-)

Tonnen?? was het maar zo'n feest.. dan werk ik een aantal jaar om daarna te stoppen en te kiten op een of ander heerlijk eiland (virgin islands?)

Kun je gezellig met Richard Branson op de koffie met je kite en board Wink


Als ik heel, heel, heeeel positief ben...de wind trekt weer ietsje aan.
Maar voor je 9m moet je toch minstens 9 m/s hebben...fingers crossed!
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #33681 Juni 09, 2011, 17:52:26
edit2Rapporteer  

Heerlijk kunnen spelen en niet te druk en vooral heeeeeeeeel veeeeeeeeel mensen met een dikke brede glimlach op het gezicht!!

Of niet Mr. Robbepop??


Ik lach altijd, maar gisteren een stuk harder Tongue


Oh wacht, heeeerlijk gekite die 48 keer dit jaar al Grin Had er vandaag 49 van kunnen maken maar ben compleet uitgeput na gisteren.

48, pfff jij moet echt vaker naar het strand. Zit nu op de 62:p Ben je uit je windmolen gegooit?
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #33682 Juni 09, 2011, 18:26:54
edit2Rapporteer  
Wel lekker aan de 7m gehangen van je vrouwtje lees ik?

En zal ik je eens wat zeggen Michiel, hij vond hem SUPER!!!! Wink
Ik heb het ook geprobeerd, maar het was voor mij nog wat te zwaar gister, ik kon het niet, het lukte niet en voelde me er niet goed bij, ben dus gestopt.. Volgende keer beter. Sebas lekker kunnen varen met mn 7m..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33683 Juni 09, 2011, 19:31:59
edit2Rapporteer  
He Audrey,

Gisteren hing Hard2Handle (de andere Sebastian hier) ook aan de 2010 7m, en had er zijn handen vol aan. Bij ons waaide het overigens ws. nog iets harder.

Gisteren absoluut geen wind voor jou helaas, a.s. zaterdag betere voorspellingen waarmee je ws. aan je 10m kunt gaan hangen Wink

Tenzij je je vent achterna gaat naar La France natuurlijk! Roll Eyes Grin
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #33684 Juni 09, 2011, 19:43:32
edit2Rapporteer  
@ Snackyman/Audrey: Ah...jullie waren met die Zeeko 7 en 10 bezig? Liep met jullie op richting strand (maar stond in minder sociale modus). Erg goed dat jullie zo ver upwind gingen oefenen (was zelfs wat overdreven ver)...prima ruimte daar!  Volgens mij ook prima lowend die 7....haha....lowend...

@ Michiel: Ik heb me sinds gisteravond ook  voorgenomen om maar 2 kites mee het strand op te nemen....want was met mn 80 kg ook bikkelen met de 11 (blijft mega veel depower houden die Waroo)...,maar ben er niet zo happig op ivm diefstallen....(maar ga volgende keer met de mannen aan het slot) en dat is ook nadeel aan Playa....overal elders was ik wel ff mn 9 gaan halen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33685 Juni 09, 2011, 19:54:57
edit2Rapporteer  
He Jochem,

Ik vond zelfs mijn 9m teveel van het goede, hoewel hij wel te houden was (en Evan had daar een hele andere mening over die hij ook even gedemonstreerd heeft, opperbeul!)

Idd. snap ik je afweging voor paalnee. Walgelijk die diefstallen de laatste tijd. Een aantal jaren geleden was dat ook schering en inslag op Oostvoornestrand.

Ook totaal onverwacht die harde woei van gisteren.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #33686 Juni 09, 2011, 20:14:53
edit2Rapporteer  
was met mn 80 kg ook bikkelen met de 11 (blijft mega veel depower houden die Waroo)...,

Laat me 3x raden, toevallig een rode Waroo, 11m? Hoorde van me buddy dat je er dan een super smoothy darkslide uit hebt getoverd.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #33687 Juni 09, 2011, 20:45:58
edit2Rapporteer  
@ Yor-am: Yup dat was ik....darkslide ging idd wel aardig! Hopelijk staat ie op de foto....alleen ff loopen voor een mooie landing doe ik nog niet...en was ook niet verantwoord gister om eens te proberen....

Wat vaarde jij dan?
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #33688 Juni 09, 2011, 21:05:34
edit2Rapporteer  
@ JB: wij waren het idd met die zeeko 7m. Toen we kwamen was t daar achter  ietsjes drukker, maar al snel werd het stil daar. Ik vond het heerlijk lekker achterin, zit niemand in de weg daar Wink

@ Michiel: Nee, ik ga Sebas niet achterna, wacht hem liever op Wink  haha
Gister, ik wilde weten of t ging, maar ben zelf gelukkig verstandig om nee te zeggen in die omstandigheden, al was het erg frustrerend! Zou zaterdag graag gaan, maar ga nog niet alleen..

Trouwens, dat h2h zn handen er vol aan had bevestigd wel dat ik er goed aan heb gedaan om niet te gaan Wink

Edit: om twee of meer posts achter elkaar te voorkomen kun je gebruik maken van de edit knop, rechts bovenin je post (naast de quoteknop)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33689 Juni 09, 2011, 21:22:52
edit2Rapporteer  
Trouwens, dat h2h zn handen er vol aan had bevestigd wel dat ik er goed aan heb gedaan om niet te gaan Wink

Heel slim om lekker hier te blijven, straks gaat het nog waaien Wink

Absoluut goed om op de kant te blijven. De 7m is prima voor je in 20-25kn wind om te oefenen hoever jij het nu al kan. Daarboven is het oppassen geblazen. De krachten die je kunt genereren met de kite kunnen enorm zijn
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #33690 Juni 09, 2011, 21:29:53
edit2Rapporteer  
@ Yor-am: Yup dat was ik....darkslide ging idd wel aardig! Hopelijk staat ie op de foto....alleen ff loopen voor een mooie landing doe ik nog niet...en was ook niet verantwoord gister om eens te proberen....

Wat vaarde jij dan?

Jammer dat ik hem zelf net heb gemist, anders had ik een mooi voorbeeld, wil hem zelf ook even oefenen. Tresje, wit/blauw, had een GoPro op gister die hele tijd afvloog. (Maar stond eerst in het water met nog een gast, toen vaarde je steeds achter ons langs).
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #33691 Juni 09, 2011, 22:37:39
edit2Rapporteer  
OK ik heb toch een aantal posters gemist lees ik nu gisteren op de Playa.

Alleen even met Jochem staan praten.

Snacky heb ik dan inderdaad ook naar achter zien lopen met vriendin............ en Yor-am wel gespot als hij aan die Tres blauw hing maar ik heb er geen gezicht bij..........

@JB moet je wel de code onthouden he van het cijferslot anders kan je wel eens een uurtje wachten voor je matties van het water komen.....

Mss een tipje ook voor de anderen wij knopen kites en tassen aan elkaar met zo'n cijferslot en staalkabeltje van het snowboarden. Ik zie een dief niet zo snel met aan elkaar geknoopte tassen weg lopen. Dit kan altijd natuurlijk maar we maken het drempeltje wel wat hoger voor deze  kl#$@%%&&**tzakken
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #33692 Juni 09, 2011, 22:47:57
edit2Rapporteer  
Zag gisteren nog een goeie, iemand parkeerde zijn Fuel over een van de vele palen in het water. Moet je minstens met zijn 2en zijn wil je die mee kunnen nemen. Vond het erg orgineel bedacht, en ook een beetje lomp om met zulke wind, niet gehindert door enige kennis daar met je kite te gaan lopen oefenen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33693 Juni 10, 2011, 08:19:43
edit2Rapporteer  
Grrr...voor Pinksteren laat onze lieve heer de Z terugkomen in de wind....met een verloren Slufter een vervelende windrichting nu Tongue

De Rukkanje locals kunnen hun borst nat gaan maken ben ik bang...
Snackyman

Berichten: 802
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #33694 Juni 10, 2011, 08:54:29
edit2Rapporteer  
OK ik heb toch een aantal posters gemist lees ik nu gisteren op de Playa.

Alleen even met Jochem staan praten.

Snacky heb ik dan inderdaad ook naar achter zien lopen met vriendin............ en Yor-am wel gespot als hij aan die Tres blauw hing maar ik heb er geen gezicht bij..........

@JB moet je wel de code onthouden he van het cijferslot anders kan je wel eens een uurtje wachten voor je matties van het water komen.....

Mss een tipje ook voor de anderen wij knopen kites en tassen aan elkaar met zo'n cijferslot en staalkabeltje van het snowboarden. Ik zie een dief niet zo snel met aan elkaar geknoopte tassen weg lopen. Dit kan altijd natuurlijk maar we maken het drempeltje wel wat hoger voor deze  kl#$@%%&&**tzakken


Kwam gisteren een bewegingsalarm tegen. Ding gaat af als de tas 2x beweegt in x aantal seconden. 130 decibel hoor je ook wel op het water + als je dan iemand betrapt kan je met ze alleen die persoon begraven in de duinen.

KLopt dat je mij naar achter hebt zien lopen. Had zoiets ik wil niemand tot last zijn. Vriendin vind het zoveel relaxter als ze kiters voor zich heeft en in de gaten kan houden. Tis beetje controlfreakje aan het worden aangezien er soms paar idioten zijn Wink

Ps voor de kiters dit weekend. Veel plezier!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33695 Juni 10, 2011, 09:19:19
edit2Rapporteer  
Kwam gisteren een bewegingsalarm tegen. Ding gaat af als de tas 2x beweegt in x aantal seconden. 130 decibel hoor je ook wel op het water + als je dan iemand betrapt kan je met ze alleen die persoon begraven in de duinen.

In de grote stad als middel tegen tasjesdieven misschien adequaat.
Maar op het strand waar het vrijwel altijd aanlandige wind is zal ook die 130 Db niet ver tegen de wind inkomen.

Wel natuurlijk als er mensen op de kant staan en dat ding gaat af.

Wat kost dat?
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #33696 Juni 10, 2011, 12:36:41
edit2Rapporteer  
Kwam gisteren een bewegingsalarm tegen. Ding gaat af als de tas 2x beweegt in x aantal seconden. 130 decibel hoor je ook wel op het water + als je dan iemand betrapt kan je met ze alleen die persoon begraven in de duinen.

In de grote stad als middel tegen tasjesdieven misschien adequaat.
Maar op het strand waar het vrijwel altijd aanlandige wind is zal ook die 130 Db niet ver tegen de wind inkomen.

Wel natuurlijk als er mensen op de kant staan en dat ding gaat af.

Wat kost dat?

Dompel het slot in een glas of zak water en weg is het geluid...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33697 Juni 10, 2011, 12:48:57
edit2Rapporteer  
Dompel het slot in een glas of zak water en weg is het geluid...

Dat zijn al heel wat handelingen, dan druipen de meeste wel af.
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #33698 Juni 10, 2011, 13:15:25
edit2Rapporteer  
wind was lekker aan hoor rond de avond!

leuk, neem je alleen een 12m mee, poos mee door kunnen beulen.
ga ik rond 8 uur half 9 van het water af, hoor ik van jo ram dat het in de vlagen 35 knopen was volgens zijn windmeter.

tsja dan kite je neit meer volgens het boekje met een 12

35 kn met een 12..... dn weeg je 200 kg zeker?


nee 200 kg kom ik niet in de buurt
denk bijna 75kg.
maar helix kan je lekker depoweren Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33699 Juni 10, 2011, 13:18:33
edit2Rapporteer  
Zeg maar gerust BIZAR depoweren Tongue

met 35kn in vlagen een 12m houden is toch vrij bizar. Stond met H2H 10m even op het water, dat was echt hard werken hoewel het wel te doen was. Maar een kleinere kite vaart dan gewoon veeeeeeel lekkerder natuurlijk.

Helix ook op 20m lijnen neem ik aan?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.