Kiters uit Rotterdam , meld je!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35000 Juli 25, 2011, 07:02:49
edit2Rapporteer  
Ik ga ook maar werken Tongue
Hoop dat WF & WG heel snel andere kleurtjes gaan laten zien...zelfs met een skim of Speed3 deluxe kun je deze week niets beginnen..
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #35001 Juli 25, 2011, 09:17:16
edit2Rapporteer  

nog een alblasserdammer wat leuk!


yeb, doe je al lang kiten dan ?


nu 4 jaartjes, maar de afgelopen tijd effe niet na een ongelukje op t strand!



nou zou zeggen als je een x gaat deze 3 weken, en je heb een buddy nodig hou ik me graag aanbevolen kan wel wat tips nog gebruiken als beginner.

gr

Als je citeerd moet je in principe van de voorgaande text afblijven en gewoon onder de [/quote] je verhaal schrijven, anders word het wel erg onduidelijk voor anderen om te lezen...
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #35002 Juli 25, 2011, 09:21:00
edit2Rapporteer  
H2H dat zijn Alblasserdammers onder elkaar he! Dat snappen wij weer niet  Roll Eyes  Wink
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #35003 Juli 25, 2011, 09:25:53
edit2Rapporteer  
Vandaag gaat het hem niet worden. Ik zie geen wind. Denk dat ik mijn kite maar eens ga afspuiten. Een kite oprollen in de regen en op het zand zorgt er altijd voor dat er veel zand op komt
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #35004 Juli 25, 2011, 09:27:44
edit2Rapporteer  
Ik ga ook maar werken Tongue
Hoop dat WF & WG heel snel andere kleurtjes gaan laten zien...zelfs met een skim of Speed3 deluxe kun je deze week niets beginnen..

Hmz ja, voorspellingen zijn wel heeel erg minimaal Sad maar we zien wel wat het weer ons brengt en een pauze is soms ook wel eens lekker (maar deze moet niet langer dan een week duren.....)
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35005 Juli 25, 2011, 09:41:22
edit2Rapporteer  
Je kunt ook pauze houden met wind hoor.....eh, is wel moeilijk natuurlijk Tongue

Hier in Delft zie je de gevels van de grachtenpandjes weerspiegelen in het water. Leuk voor de toeristen met fotocamera, maar ik zie dat toch liever niet
Meurt ook, alsof er onweer in de lucht zit.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #35006 Juli 25, 2011, 10:37:55
edit2Rapporteer  
pauze is wel even gewenst.. gaar van gister, alleen zie ik nu stralend weer en ligt mijn natte kite in de tas thuis, terwijl ik hem nu perfect even zou kunnen drogen... blegh:(
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #35007 Juli 25, 2011, 10:48:54
edit2Rapporteer  
Ach een pauze van 3dagen was wel oke geweest, maar hij lijkt toch iets langer te gaan duren.
Gister was voor mij toch niet echt kiten. Ik had in het begin met een kleine kiteloop backloop met 1 voet in de voetband geland en dat vond mijn enkeltje niet zo fijn. Kon na 4u weer een beetje normaal varen, maar toen was de wind op Sad
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #35008 Juli 25, 2011, 11:08:03
edit2Rapporteer  
Citaat van: Benjooh link=topic=23915.msg570003#msg570003 [/quote
Net ff 6 uurtjes werk geregeld voor morgenochtend, ga HEEL erg chagarijnig worden als het WEL plots gaat waaien morgen!  ListenToMe

Het waaide vanochtend, in het hoge noorden Wink

Gister met de 8m gestart en geeindigd met een 10m in het voorspelde zonnetje Helaas kwam die zon een beetje laat.
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #35009 Juli 25, 2011, 11:54:00
edit2Rapporteer  

nog een alblasserdammer wat leuk!


yeb, doe je al lang kiten dan ?


nu 4 jaartjes, maar de afgelopen tijd effe niet na een ongelukje op t strand!



nou zou zeggen als je een x gaat deze 3 weken, en je heb een buddy nodig hou ik me graag aanbevolen kan wel wat tips nog gebruiken als beginner.

gr

Als je citeerd moet je in principe van de voorgaande text afblijven en gewoon onder de
je verhaal schrijven, anders word het wel erg onduidelijk voor anderen om te lezen...
[/quote]

thanks zag het al maar had even geen zin om het overnieuw te doen
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #35010 Juli 25, 2011, 12:04:40
edit2Rapporteer  
Gister terug gekomen van het kitechix weekend.  YeSS
Zaterdag was super, alleen had ik erg veel moeite met de hoge golven en verlor elke keer mn board. Einde van de middag was het beter te doen en heb ik weer een stukje kunnen varen met mn 7! Hij is idd lekker Michiel Wink
Het was de eerste keer dat ik ging kiten zonder Sebas (Snackyman) erbij en weet nu dat hij er niet altijd meer bij hoeft te zijn...
Zondag is niets meer geworden, het was afgeblazen vanwege de weersomstandigheden, wat ik overigens een goed besluit vond.
Net mn spullen schoongemaakt Smiley Ik kan niet wachten tot ik weer het water op kan!!
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #35011 Juli 25, 2011, 12:27:26
edit2Rapporteer  
pauze is wel even gewenst.. gaar van gister, alleen zie ik nu stralend weer en ligt mijn natte kite in de tas thuis, terwijl ik hem nu perfect even zou kunnen drogen... blegh:(
Ik heb net mijn kite schoongespoten en te drogen gelegd. Gaat het opeens regenen  ThumpDown
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #35012 Juli 25, 2011, 12:33:35
edit2Rapporteer  
Je kunt ook pauze houden met wind hoor.....eh, is wel moeilijk natuurlijk Tongue

Hier in Delft zie je de gevels van de grachtenpandjes weerspiegelen in het water. Leuk voor de toeristen met fotocamera, maar ik zie dat toch liever niet
Meurt ook, alsof er onweer in de lucht zit.
Momenteel zijn het vooral de wolken die worden weerspiegeld  ThumpDown

@ Yoram, was achteraf gezien ook absoluut naar het noorden vertrokken afgelopen weekend  ThumpDown
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #35013 Juli 25, 2011, 12:59:42
edit2Rapporteer  
Gistren mn laatste golfjes geript met mn Bandit 3. Woensdag as mn nieuwe kites binnen! Nog iemand interesse in de Bandit3 9m?

toen iedereen weg was toen werd het pas clean en mooi!

Ouddorp was epic, wat een bakken zeg. Heerlijk gevlogen en in de was geweest:)

Vroeger opstaan vriend! toen het nog afgaand was, was t summer on my mind!  Tongue
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35014 Juli 25, 2011, 13:21:11
edit2Rapporteer  
Gister terug gekomen van het kitechix weekend.  YeSS
Zaterdag was super, alleen had ik erg veel moeite met de hoge golven en verlor elke keer mn board. Einde van de middag was het beter te doen en heb ik weer een stukje kunnen varen met mn 7! Hij is idd lekker Michiel Wink
Het was de eerste keer dat ik ging kiten zonder Sebas (Snackyman) erbij en weet nu dat hij er niet altijd meer bij hoeft te zijn...
Zondag is niets meer geworden, het was afgeblazen vanwege de weersomstandigheden, wat ik overigens een goed besluit vond.
Net mn spullen schoongemaakt Smiley Ik kan niet wachten tot ik weer het water op kan!!

@ aurdrey... weet jij toevallig wie die gast was die zaterdag foto's aan het maken was? of waar die pics gepubliceerd worden.
ik was toevallig ff langs komen kiten om iemand gedag te zeggen. ik had de roodwitte park 7M.
alvast bedankt
Audrey

Berichten: 67
Antwoord #35015 Juli 25, 2011, 13:49:38
edit2Rapporteer  
@ Eagle-Jan..
Ik weet dat op facebook altijd het een en ander wordt geplaatst (kitechix, alleen daar staat nu nog niets op), ik weet niet of dat nu ook het geval is.
Mn vriend heeft volgens mij even met hem gesproken dus misschien weet hij het wel. Anders zal ik even een mailtje sturen.
Je hoort het nog ok.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35016 Juli 25, 2011, 14:17:35
edit2Rapporteer  
Thanks!!!!
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #35017 Juli 25, 2011, 15:00:23
edit2Rapporteer  
Gister terug gekomen van het kitechix weekend.  YeSS
Zaterdag was super, alleen had ik erg veel moeite met de hoge golven en verlor elke keer mn board. Einde van de middag was het beter te doen en heb ik weer een stukje kunnen varen met mn 7! Hij is idd lekker Michiel Wink
Het was de eerste keer dat ik ging kiten zonder Sebas (Snackyman) erbij en weet nu dat hij er niet altijd meer bij hoeft te zijn...
Zondag is niets meer geworden, het was afgeblazen vanwege de weersomstandigheden, wat ik overigens een goed besluit vond.
Net mn spullen schoongemaakt Smiley Ik kan niet wachten tot ik weer het water op kan!!

Leuk om te lezen dat je het nu al zelf aandurft! Nog even en we moeten naar boven kijken om je te zien;)
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #35018 Juli 25, 2011, 15:15:32
edit2Rapporteer  

nog een alblasserdammer wat leuk!


yeb, doe je al lang kiten dan ?


nu 4 jaartjes, maar de afgelopen tijd effe niet na een ongelukje op t strand!



nou zou zeggen als je een x gaat deze 3 weken, en je heb een buddy nodig hou ik me graag aanbevolen kan wel wat tips nog gebruiken als beginner.

gr

Als je citeerd moet je in principe van de voorgaande text afblijven en gewoon onder de quote je verhaal schrijven, anders word het wel erg onduidelijk voor anderen om te lezen...

thanks zag het al maar had even geen zin om het overnieuw te doen


Ingmar toch heb je het voor elkaar gekregen om het nog een keer te doen.
 schater

Edit: ik zie dat mijn [/quote] als voorbeeld deze keer ervoor gezorgd heeft dat het fout ging... Roll Eyes

H2H dat zijn Alblasserdammers onder elkaar he! Dat snappen wij weer niet  Roll Eyes  Wink

Zal dat het zijn...  loser Tongue
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #35019 Juli 25, 2011, 15:26:41
edit2Rapporteer  
Gistren mn laatste golfjes geript met mn Bandit 3. Woensdag as mn nieuwe kites binnen! Nog iemand interesse in de Bandit3 9m?

Martijn welke is het geworden voor je nieuwe kite?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35020 Juli 25, 2011, 15:57:58
edit2Rapporteer  
Einde van de middag was het beter te doen en heb ik weer een stukje kunnen varen met mn 7! Hij is idd lekker Michiel Wink
Het was de eerste keer dat ik ging kiten zonder Sebas (Snackyman) erbij en weet nu dat hij er niet altijd meer bij hoeft te zijn...


Hehe, vorige week nog met die van H2H gevaren, blijft inderdaad een erg lekkere kite
Leuk dat je er al aan gehangen hebt!

Snackyman heb je ook niet nodig joh, die moet door de weeks toch altijd werken Wink loser



Jongens, zien jullie ergens wind Huh Huh Huh


Attentie: Ed gaat het skimboard zo niet winnen, geef hem ff wat kudo's:
http://www.hanglos.nl/news/270434/kitesurfnews-skim-it-to-win-it.html
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #35021 Juli 25, 2011, 17:28:09
edit2Rapporteer  
@ingmar,

ben bang dat het nog effies gaat duren dat ik weer op t strand sta, helaas!!!

dat ongelukje waar ik het over had is een dubbele beenbreuk en ik hoop dat ik voor het nieuwe jaar weer begint weer eens wat te gaan proberen!
dus ja wat jij zei over dat ik je wat zou kunnen bijleren..... haha
lijkt me niet handig, voor je het weet heb je t zelfde!!!

na ja iig strompel ik woensdag rond op de paardenmarkt dus als je een gast ziet met goudblond haar(-: op krukken dan ben ik dat,

dus wie weet zien we elkaar daar!!!

tot die tijd zal je het effe met de andere gasten van t forum doen, tja ze zijn best aardig hoor!

alleen tja kwa posten weten ze het altijd beter(-;
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #35022 Juli 25, 2011, 18:39:32
edit2Rapporteer  
@ingmar,

ben bang dat het nog effies gaat duren dat ik weer op t strand sta, helaas!!!

dat ongelukje waar ik het over had is een dubbele beenbreuk en ik hoop dat ik voor het nieuwe jaar weer begint weer eens wat te gaan proberen!
dus ja wat jij zei over dat ik je wat zou kunnen bijleren..... haha
lijkt me niet handig, voor je het weet heb je t zelfde!!!

na ja iig strompel ik woensdag rond op de paardenmarkt dus als je een gast ziet met goudblond haar(-: op krukken dan ben ik dat,

dus wie weet zien we elkaar daar!!!

tot die tijd zal je het effe met de andere gasten van t forum doen, tja ze zijn best aardig hoor!

alleen tja kwa posten weten ze het altijd beter(-;

Nou beterschap dude, nee dan haak ik af bij jou voor de bijles hahaha heb niet z''n behoefte aan gips.

denk het niet ben niet zo van de paardenmarkt, maar als je toch door de straten loopt en je ziet een omgebouwde arosa in de batavierstraat staan ben ik dat. aangezien ik er toch niet uit kan dan

@michiel: zie je wel dat ik het kan hahahaha
rich@rd

Berichten: 424
Antwoord #35023 Juli 25, 2011, 19:50:13
edit2Rapporteer  
moest effies nadenken maar een arosa is een auto dus!
na ja zal het in de gaten houden!
tegen de tijd dat ik weer kan spreken we elkaar vast nog wel eens!
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #35024 Juli 25, 2011, 20:21:04
edit2Rapporteer  
zeeko 2012 Smiley

Gistren mn laatste golfjes geript met mn Bandit 3. Woensdag as mn nieuwe kites binnen! Nog iemand interesse in de Bandit3 9m?

Martijn welke is het geworden voor je nieuwe kite?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.