Naish Ride 2013 - Nu met film

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
April 09, 2012, 08:08:12
edit2Rapporteer  
Naish komt in 2013 met een nieuwe instap/school kite. Het de 2 struts Ride.
Hier alvast de eerste foto's.

Hierbij het filmpje van zowel de kite en het board:


http://vimeo.com/36181693


Nog wat uitleg van de designer Damian Girardin:


http://vimeo.com/40330726
feddomw
Gast
Antwoord #1 April 09, 2012, 09:22:45
edit2Rapporteer  
2 struts, niet handig i.vm. relaunch. Middenste panel wil wel eens "verzuipen" omdat er geen strut zit.

Op zich geen ramp, maar als het een les/school kite moet zijn lijkt mij herstartbaarheid een cruciale factor, no?
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #2 April 09, 2012, 09:37:40
edit2Rapporteer  
Ik ga ervanuit dat zij dat ook hebben geweten bij de ontwikkeling . . . . zie wel behoorlijk wat zeillatjes om dat denk ik te voorkomen. Voordeel lekkere lowend . . .

eerst maar eens varen met dat ding
EddyC

Geen avatar

Berichten: 1073
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 April 09, 2012, 09:37:54
edit2Rapporteer  
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish.
Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 April 09, 2012, 10:01:32
edit2Rapporteer  
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish.
Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.

en dat zegt de Belg die met tweedehands troep voor een PC Hooft prijs mensen probeert te tillen...
Hou toch je kaak man.

Naish, ozone, f 0ne, sling shot, liquid force, rrd, gaastra, best, cabrinha, nobile, north, blade, gin, flexifoil enz.... die prijzen ontlopen elkaar niet heel veel... Behalve switchkites... die hebben geen tussen personen.
2ndlife

Berichten: 79
Antwoord #5 April 09, 2012, 10:02:31
edit2Rapporteer  
Heerlijk dat ik mijn boodschappen doe op de PC. Ik zie er de laatste tijd wel veel mensen lopen die er ook graag zouden kopen maar op 1 of andere manier niet kunnen.  loser
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #6 April 09, 2012, 10:35:44
edit2Rapporteer  
Zie ik daar nou een North zeillatje.......  Shocked

En aan dat belgisch zeikwijf maak ik geen woorden meer vuil  loser

En Marc, volgende keer ALLE foto's plaatsen aub  ThumpsUp

chico

Berichten: 1112
Antwoord #7 April 09, 2012, 12:13:24
edit2Rapporteer  
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish.
Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.

De logistiek van Naish kites gaat middels een BMW (met M onderstel). Zo lkkr om met de BMW met een subtiele Naish sticker door de PC rijden. Belgische meiden willen dan altijd een rondje met me mee rijden.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 April 09, 2012, 15:15:43
edit2Rapporteer  
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish.
Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.

De logistiek van Naish kites gaat middels een BMW (met M onderstel). Zo lkkr om met de BMW met een subtiele Naish sticker door de PC rijden. Belgische meiden willen dan altijd een rondje met me mee rijden.

FIAT punto doet het anders ook gewoon prima hoor...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 April 09, 2012, 15:47:13
edit2Rapporteer  
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish.
Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.

en dat zegt de Belg die met tweedehands troep voor een PC Hooft prijs mensen probeert te tillen...
Hou toch je kaak man.

Naish, ozone, f 0ne, sling shot, liquid force, rrd, gaastra, best, cabrinha, nobile, north, blade, gin, flexifoil enz.... die prijzen ontlopen elkaar niet heel veel... Behalve switchkites... die hebben geen tussen personen.
Gaastra en Best zijn toch echt wel een stuk goedkoper hoor. Verkoop advies scheelt al, maar 'echte' prijzen nog meer.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10 April 09, 2012, 16:10:11
edit2Rapporteer  
PC Hooftstraat mensen zullen het wel kopen want het is een Naish.
Zal wel geherpositioneerd worden als de wave kite.

en dat zegt de Belg die met tweedehands troep voor een PC Hooft prijs mensen probeert te tillen...
Hou toch je kaak man.

Naish, ozone, f 0ne, sling shot, liquid force, rrd, gaastra, best, cabrinha, nobile, north, blade, gin, flexifoil enz.... die prijzen ontlopen elkaar niet heel veel... Behalve switchkites... die hebben geen tussen personen.
Gaastra en Best zijn toch echt wel een stuk goedkoper hoor. Verkoop advies scheelt al, maar 'echte' prijzen nog meer.


ik heb ff gecheckt op verschillende sites... Naish park vs Jekyll 2012... Scheelt ongeveer 3 tientjes... Dusss
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #11 April 09, 2012, 16:40:26
edit2Rapporteer  
Feit is dat op een aantal andere merken in de regel meer korting te bedingen is, omdat Niash gewoon super verkoopt Wink
Maar dat doet niets af aan het materiaal.

Super ontwikkeling dit, nadat Airush vorig jaar met de one (1 strut) kite kwam


Wat feddowm zegt klopt voor vele - even - gestrutte kites, maar wat tgroot al opmerkt kan ik mij ook niet voorstellen dat de ontwerpers van de Naish kites daar geen rekening mee gehouden hebben. En ze zetten het echt weg als leskite in de markt!

En inderdaad wellicht ook een prima wavekite, welke Naish natuurlijk al heeft met de Park!

Afwachten totdat hij te testen is, ik ben wel benieuwd
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #12 April 09, 2012, 17:44:10
edit2Rapporteer  
Feit is dat op een aantal andere merken in de regel meer korting te bedingen is, omdat Niash gewoon super verkoopt Wink
Heeft meer met inkoopprijzen te maken
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #13 April 09, 2012, 18:12:10
edit2Rapporteer  
Feit is dat op een aantal andere merken in de regel meer korting te bedingen is, omdat Niash gewoon super verkoopt Wink


dat weet jij dat weet ik... maar elke leek/beginner die naar een winkel gaat krijgt de hoofd prijs voor zn kiezen...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #14 April 09, 2012, 19:25:01
edit2Rapporteer  
mja, beginners kunnen ook ff googlen, kom je er snel genoeg achter. Hoofdprijs is niet heel erg, meestal gaat er toch icm board/wetsuit echt wel wat af, maar als er maar goed en eerlijk geadviseerd wordt Smiley
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #15 April 09, 2012, 19:45:40
edit2Rapporteer  
Zie ik daar nou een North zeillatje.......  Shocked

En aan dat belgisch zeikwijf maak ik geen woorden meer vuil  loser

En Marc, volgende keer ALLE foto's plaatsen aub  ThumpsUp



Sorry mijn excusses, heb er half overheen gekeken omdat ik naar de kitespot moest. Grin
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #16 April 09, 2012, 19:50:57
edit2Rapporteer  
Sorry mijn excusses, heb er half overheen gekeken omdat ik naar de kitespot moest. Grin

Dat jij DIE foto over het hoofd ziet ???
O ja, het is Susi niet hè... Wink
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #17 April 09, 2012, 19:55:33
edit2Rapporteer  
Als het Susi was geweest had ik die misschien ook niet meer gekopieerd. Dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #18 April 19, 2012, 18:39:10
edit2Rapporteer  
Nog een filmpje van de designer Damian Girardin toegevoegd.
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #19 April 20, 2012, 15:11:13
edit2Rapporteer  
Lekker wijffie hoor...!!! Whoop Whoop.

Ow ja, en die kite gaat wel hahahaha
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #20 Juni 08, 2012, 20:33:00
edit2Rapporteer  
Al meer nieuws? waar en wanneer testbaar?

Kwam via google wel wat resultaten tegevan mensen die hem via naishnation in florida haddem getest. Maar wil het graag zelf proberen.

Heb nu een park 10m,  en daar moet nog wat bij binnenkort,.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #21 Juni 08, 2012, 22:27:45
edit2Rapporteer  
Volgens mij zag ik er vorige week mee gelest worden @workum. Kan het mis gezien hebben maar weet het bijna zeker, weet niet welke school het was.
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #22 Juli 19, 2012, 11:42:51
edit2Rapporteer  
heb de kite ook alvast even toegevoegd aan gear: http://www.kitehigh.nl/gear/Kites/Naish/Ride/2013

mocht iemand hem gevaren hebben en zijn ervaring kwijt willen..
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #23 Juli 27, 2012, 16:20:55
edit2Rapporteer  
2 struts, niet handig i.vm. relaunch. Middenste panel wil wel eens "verzuipen" omdat er geen strut zit.

Op zich geen ramp, maar als het een les/school kite moet zijn lijkt mij herstartbaarheid een cruciale factor, no?

Als je op zee vaart heb je zeker een middenstrut nodig. Dat zeil blijft behoorlijk "plakken" op het water als er een golf overheen is geweest.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.