Kiters uit Rotterdam , meld je!

Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #10350 Oktober 15, 2008, 14:28:27
edit2Rapporteer  
mjah,

klinkt uhh....apart Wink..
wat doet een bedrijfsjournalist??

ik ben nog flink student..maar door dat stage lopen al flink in de gaten hoe weinnig je straks kan gaan kiten :S...
Ik hoop dan ook een baan te vinden met flexibele werktijden of iid als freelancer..klinkt ook niet verkeerd.. Grin
maar jah...

eerst maar is afstuderen Grin
Tsss

Berichten: 429
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #10351 Oktober 15, 2008, 15:48:04
edit2Rapporteer  
Ben bedrijfsjournalist en daarnaast een eigen business als freelance tekstschrijver aan het opbouwen. Zodat ik lekker eigen baas ben, m'n tijd zelf kan indelen en dus vaker kan surfen. Maar ja, de praktijk is soms anders... Grin

Tja, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker   Tongue
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #10352 Oktober 15, 2008, 17:11:04
edit2Rapporteer  
Wat studeer jij dan Spoon? Ach weetje, werken heeft ook zo z'n voordelen. "PING!!" Wink

Een bedrijfsjournalist doet wat een gewone journalist doet, maar dan binnen een organisatie: naar nieuws en achtergronden speuren en die verwerken tot berichten en artikelen, voor bijvoorbeeld het intranet en bedrijfsmagazine. Dat gaat dan over ontwikkelingen en projecten waar medewerkers van op de hoogte moeten worden gehouden, of juist meer over de mensen zelf, om de betrokkenheid onderling te vergroten. In grote organisaties is dat nodig. (zegt men) Grin

Het leuke van freelancen is het gevoel van vrijheid. Ondanks dat het balen was dat ik niet kon surfen, is het heerlijk om je eigen tempo en planning te bepalen (interview, hardlopen, schrijven, lunchen, schrijven, ff stad in, enz.) En thuis kan de radio lekker hard Wink En het allerlekkerste: je doet het allemaal voor jezelf.

@Tsss  schater
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #10353 Oktober 15, 2008, 17:17:43
edit2Rapporteer  
Morgen...,      ...    ...          iemand??
Hard2Handle

Berichten: 3114