Kiters uit Rotterdam , meld je!

Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #10350 Oktober 15, 2008, 14:28:27
edit2Rapporteer  
mjah,

klinkt uhh....apart Wink..
wat doet een bedrijfsjournalist??

ik ben nog flink student..maar door dat stage lopen al flink in de gaten hoe weinnig je straks kan gaan kiten :S...
Ik hoop dan ook een baan te vinden met flexibele werktijden of iid als freelancer..klinkt ook niet verkeerd.. Grin
maar jah...

eerst maar is afstuderen Grin
Tsss

Berichten: 429
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #10351 Oktober 15, 2008, 15:48:04
edit2Rapporteer  
Ben bedrijfsjournalist en daarnaast een eigen business als freelance tekstschrijver aan het opbouwen. Zodat ik lekker eigen baas ben, m'n tijd zelf kan indelen en dus vaker kan surfen. Maar ja, de praktijk is soms anders... Grin

Tja, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker   Tongue
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #10352 Oktober 15, 2008, 17:11:04
edit2Rapporteer  
Wat studeer jij dan Spoon? Ach weetje, werken heeft ook zo z'n voordelen. "PING!!" Wink

Een bedrijfsjournalist doet wat een gewone journalist doet, maar dan binnen een organisatie: naar nieuws en achtergronden speuren en die verwerken tot berichten en artikelen, voor bijvoorbeeld het intranet en bedrijfsmagazine. Dat gaat dan over ontwikkelingen en projecten waar medewerkers van op de hoogte moeten worden gehouden, of juist meer over de mensen zelf, om de betrokkenheid onderling te vergroten. In grote organisaties is dat nodig. (zegt men) Grin

Het leuke van freelancen is het gevoel van vrijheid. Ondanks dat het balen was dat ik niet kon surfen, is het heerlijk om je eigen tempo en planning te bepalen (interview, hardlopen, schrijven, lunchen, schrijven, ff stad in, enz.) En thuis kan de radio lekker hard Wink En het allerlekkerste: je doet het allemaal voor jezelf.

@Tsss  schater
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #10353 Oktober 15, 2008, 17:17:43
edit2Rapporteer  
Morgen...,      ...    ...          iemand??
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #10354 Oktober 15, 2008, 17:58:06
edit2Rapporteer  
Was wat eerder klaar met m'n klant dus i.p.v. naar Katwijk te gaan dacht ik, ik ga gewoon naar TH, lekker dicht bij huis hoef ik naderhand niet zo ver meer te rijden, daar aangekomen even het strand opgelopen, en wat denk je, wind aflandig Angry, k*tzooi, ik balen en weer naar huis loser.
Zit niet echt mee de laatste tijd met de wind :'(.
Ja jongens die naar paaltjesplaya zijn geweest wrijf het er maar in hoe lekker het was vandaag. Roll Eyes
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #10355 Oktober 15, 2008, 18:53:48
edit2Rapporteer  
@h2h Wind was in de ochtend en later in de middag constant en lekker.
daar tussen was de wind beetje vreemd.
(niet wrijven maar poetsen)Al met al hebben alleen jij en MB niet genoten van deze dag.
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #10356 Oktober 15, 2008, 19:08:11
edit2Rapporteer  
(niet wrijven maar poetsen)Al met al hebben alleen jij en MB niet genoten van deze dag.

Voeg mij maar toe aan dat lijstje.....
Ik zou om 3uur lekker richting de playa gaan, maar ben nu nogsteeds aan het werken..... BAH! Sad
Leon aero2
Gast
Antwoord #10357 Oktober 15, 2008, 20:09:37
edit2Rapporteer  
Het was goed vertoeven op het playa vandaag tot een uurtje of 15:00, daarna werd de wind idd. beetje  vreemd en zakte uiteindelijk even in. Maar mogen zekers niet klagen! 

Met name wat later op de dag, uurtje of 14:00 meen ik was de wind goed om lekker gepowerd te springen. En dit deden de meesten dan ook!
Paar keer Ron Rodeo een well styled loop zien doen met mooie landing!  En onze vriend uit Eindhoven met de 9m fuel hoog zien springen soms!  The O was ook weer lekker bezig, helaas toen ie net op dreef raakte moest ie les gaan geven.

Stond er overigens  van te kijken dat het nog zo druk werd uiteindelijk?

Kortom toch leuk dagje gehad zo!
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #10358 Oktober 15, 2008, 20:53:17
edit2Rapporteer  
Wat studeer jij dan Spoon? Ach weetje, werken heeft ook zo z'n voordelen. "PING!!" Wink


ik studeer Communication & Multimedia Design in Den Haag..
Mond vol.. stelt niet zo veel voor.. Ik maak het mezelf uitdagend door extreme stage opdrachten en keuzevakken mezelf toe te eigenen..
Helaas ging dat mis met mn stage..

2 weken voordat ik een stage zou beginnen in tarifa. Bij een kitesurfschool. Belt die spanjaard op dat ik niet meer hoef te komen. Dus heb ik in 2 weken tijd een andere stage plek moeten zoeken. En dat is me gelukt alleen zonder leuke opdracht...

dus nu maar op zoek naar een uitdagend afstudeerproject...
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #10359 Oktober 15, 2008, 21:01:16
edit2Rapporteer  
Ja, was best lekker op palenplaya. loser Joepie
leuk verjaardagsfeestje gevierd met Le@n (nog bedankt voor het gebak, was lekker! ThumpsUp
Vandaag eindelijk eens wat betere kiteloops gemaakt en geland, wat is dat toch verslavend zeg! (Le@n nog bedankt voor je compliment) ThumpsUp
wind was wel wat vreemd, vielsoms in eens helemaal weg voor paar seconden zodat je ineens achterover denderde. Angry voor de rest wel aardig stabiel. tot zondag. loser
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10360 Oktober 15, 2008, 21:12:04
edit2Rapporteer  
Ben bedrijfsjournalist en daarnaast een eigen business als freelance tekstschrijver aan het opbouwen. Zodat ik lekker eigen baas ben, m'n tijd zelf kan indelen en dus vaker kan surfen. Maar ja, de praktijk is soms anders... Grin

Bij mij komt van dat laatste ook weinig terecht, ik werk me een slag in het rondte Roll Eyes

En check de weersvoorspelling voor a.s. weekend: precies de winddip op zaterdag en zondag, daarna als ik het weer megadruk heb gaat het weer waaien...GVD Angry


Balen man H2H, idd erg zuidelijk de wind vandaag ThumpDown

Ron, ik kan niet wachten om je in actie te zien onder je 8m2 beul-loop kanon Joepie YeSS Joepie YeSS
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #10361 Oktober 15, 2008, 21:19:03
edit2Rapporteer  
Ben bedrijfsjournalist en daarnaast een eigen business als freelance tekstschrijver aan het opbouwen. Zodat ik lekker eigen baas ben, m'n tijd zelf kan indelen en dus vaker kan surfen. Maar ja, de praktijk is soms anders... Grin


Ron, ik kan niet wachten om je in actie te zien onder je 8m2 beul-loop kanon Joepie YeSS Joepie YeSS

Jaaaaa. ik gaat helemaal los met die loopramlap!!!
hier nog ff plaatje voor zaterdag van KNMI (12:00)
Isobaren zitten toch nog dicht bij elkaar dus kan zaterdag best nog wat worden hoor!
Hopen dat het hogedruk gebied niet noorderlijker komt.
Windfinder is niet echt betrouwbaar deze dagen op lange termijn dus heb hoop!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10362 Oktober 15, 2008, 21:22:31
edit2Rapporteer  
Bedankt voor dit sprankje hoop. Net hoor ik al mijn zondag verdwijnen, terwijl een maat van me naar het noorden vraagt voor de Banditdos te testen Tongue Undecided

Ik heb zaterdag open staan, dus ik hoop..... Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #10363 Oktober 15, 2008, 22:36:31
edit2Rapporteer  
Morgen...,      ...    ...          iemand??

Jaa  we hebben net afgesproken om naar playa te gaan Grin
ga gelijk uit school 10 min rijden naar autostrand Roll Eyes
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #10364 Oktober 15, 2008, 22:43:58
edit2Rapporteer  
Morgen...,      ...    ...          iemand??

Jaa  we hebben net afgesproken om naar playa te gaan Grin
ga gelijk uit school 10 min rijden naar autostrand Roll Eyes

Yep, ben d'r bij Grin , rond half 1, als een bepaalde dikzak ff opschiet met ze naam opschrijven op school.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10365 Oktober 15, 2008, 22:47:31
edit2Rapporteer  
Veel plezier morgen heren, ik zal aan jullie denken als ik me in het zweet zit te werken Roll Eyes Grin ThumpsUp
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #10366 Oktober 15, 2008, 23:55:06
edit2Rapporteer  
Bij mij komt van dat laatste ook weinig terecht, ik werk me een slag in het rondte Roll Eyes
En check de weersvoorspelling voor a.s. weekend: precies de winddip op zaterdag en zondag, daarna als ik het weer megadruk heb gaat het weer waaien...GVD Angry

Klote Michiel! Misschien is eigen baas zijn soms nog wel nadeliger dan loondienst, kite-technisch gezien. Zeker als je zoveel vrijheid hebt als ik. 't zijn juist de freelanceklussen die roet in het eten gooien.
Weekend heb ik uiteraard ook weer tijd zat, speciaal vrijgehouden met het idee van hard werken door de week, beloning in't weekend. Maar heb steeds minder vertrouwen in de wind. Aan de andere kant: KNMI voorspelt nog steeds wk 4 en ook al laat ik liever m'n 6je uit met 25 knopen, ik doe het ervoor!
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #10367 Oktober 16, 2008, 00:00:47
edit2Rapporteer  
ik studeer Communication & Multimedia Design in Den Haag..
Mond vol.. stelt niet zo veel voor.. Ik maak het mezelf uitdagend door extreme stage opdrachten en keuzevakken mezelf toe te eigenen..
Helaas ging dat mis met mn stage..
2 weken voordat ik een stage zou beginnen in tarifa. Bij een kitesurfschool. Belt die spanjaard op dat ik niet meer hoef te komen. Dus heb ik in 2 weken tijd een andere stage plek moeten zoeken. En dat is me gelukt alleen zonder leuke opdracht...

dus nu maar op zoek naar een uitdagend afstudeerproject...

Balen joh, beetje werken en surfen in Tarifa was top geweest! Welke kiteschool was dat? Misschien kun je alsnog naar Tarifa voor je afstudeerproject? Wat zou je anders willen doen, dus qua soort opdracht? Je weet maar nooit of iemand ergens wat hoort.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #10368 Oktober 16, 2008, 08:35:13
edit2Rapporteer  
Balen joh, beetje werken en surfen in Tarifa was top geweest! Welke kiteschool was dat? Misschien kun je alsnog naar Tarifa voor je afstudeerproject? Wat zou je anders willen doen, dus qua soort opdracht? Je weet maar nooit of iemand ergens wat hoort.

dat was Bantarifa..
een hotel en kitesurfschool.
Wat ik iig niet wil is op een dood kantoor achter een 14 inch monitor ontwerpen (dat doe ik nu namelijk)

Ik wil heel graag naar een reclame bedrijf of in de richting van videobewerking.. Dat vind ik heel erg leuk om te doen..
Misschien wel bij de tv Smiley Bnn is wel ok de laatste tijd!

zoiets.. het liefst natuurlijk bij een bedrijf waarvan de baas ook kite Smiley Wink..
wat ik nu kan is websites, korte filmpjes , documentaire (mits de spullen worden geleverd..echt een goede camera heb ik niet.. goed genoeg voor internet.) Flyers, posters, visitekaartjes enz enz enz..soms ook wat klein programmeer werk maar dat vind ik och minder leuk..
Mriek

Berichten: 649
Antwoord #10369 Oktober 16, 2008, 09:02:39
edit2Rapporteer  
Balen joh, beetje werken en surfen in Tarifa was top geweest! Welke kiteschool was dat? Misschien kun je alsnog naar Tarifa voor je afstudeerproject? Wat zou je anders willen doen, dus qua soort opdracht? Je weet maar nooit of iemand ergens wat hoort.

Ik wil heel graag naar een reclame bedrijf of in de richting van videobewerking.. Dat vind ik heel erg leuk om te doen..
Misschien wel bij de tv Smiley Bnn is wel ok de laatste tijd!
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #10370 Oktober 16, 2008, 09:56:48
edit2Rapporteer  
daar ben ik ook hard mee bezig idd Grin...

thnx !

nu snel weer kiten...
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #10371 Oktober 16, 2008, 11:00:00
edit2Rapporteer  
@MB helaas jonge  weekend wordt niks  Cool of net aan cruisen  Grin .
Mr the Emperor

Berichten: 486
Antwoord #10372 Oktober 16, 2008, 11:43:56
edit2Rapporteer  
Gisteren is er tussen 1330uur en 1430uur een rosé torch vergeten op de parkeerplaats? Heeft iemand deze gezien?

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33125.new.html#new
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #10373 Oktober 16, 2008, 13:03:39
edit2Rapporteer  
@ Ron: Wat voor boardje vaar jij nu eigenlijk?? Je had toch laatst die aboard Z series...maar die was je verloren ofzo??
Ik heb nu namelijk een aantal boardjes hier liggen..2008..X en Z series..2009 boardjes komen binnenkort...Dus als je nog interesse hebt..of iemand anders hier misschien...PB me dan ff Wink
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #10374 Oktober 16, 2008, 19:53:06
edit2Rapporteer  
wat een mooie dag vandaag, heel de dag zon en veel wind.
Helaas moest ik vroeg weg.
En de wind werd alleen maar harder.
@mb we hebben aan je gedacht toen we in de lucht een telefoontje aan het plegen waren.
 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.