Wie wil za/zo gefotografeerd worden in Oostvoorne/ Brouwersdam?

Elbuitre

Geen avatar

Berichten: 18
Juli 08, 2008, 23:24:52
edit2Rapporteer  
He,
Ik ga Zaterdag in Oostvoorne en Zondag in Brouwersdam surfers fotograferen vanuit een kayak. Als je op 1 van die dagen ook gefotografeerd wil worden stuur dan even een mailtje naar info@actionpictures.nl en dan kunnen we daar ergens afspreken zodat ik weet hoe ik je op het water kan herkennen.

Je kunt dichtbij de kayak komen want ik fotografeer met een onderwaterbehuizing en je kunt je foto's dan maandag terugzien op www.actionpictures.nl

Ik hoor het wel
Gert
chico

Berichten: 1112
Antwoord #1 Juli 08, 2008, 23:36:38
edit2Rapporteer  
Leuk initiatief. Ben alleen bang dat de wind het laat afweten. Dit volgens de huidige stand van zaken. Beter is om vooraf ff te kijken op http://www.windfinder.com/forecasts/wind_benelux12.htm
Er zal wel actie zijn zo vanaf 12-14 kpn.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #2 Juli 09, 2008, 02:17:20
edit2Rapporteer  
7 eurie's voor een foto......  schater schater schater schater Grin
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #3 Juli 09, 2008, 07:45:27
edit2Rapporteer  
7 eurie's voor een foto......  schater schater schater schater Grin

Hij heet dan ook niet voor niets 'El buitre' (=Spaans voor 'de gier ')  loser
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 Juli 09, 2008, 07:54:28
edit2Rapporteer  
7 eurie's voor een foto......  schater schater schater schater Grin

Mickey, als ik in een kayak zit en jij kom op me af, dan wil ik ook gevarengeld per foto! schater schater Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Juli 09, 2008, 09:03:15
edit2Rapporteer  
Mits dit uitsraait op iets NON-commercieels wordt het verwijderd.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #6 Juli 09, 2008, 09:47:54
edit2Rapporteer  
Mits dit uitsraait op iets NON-commercieels wordt het verwijderd.


 Shocked   Shocked   Shocked  7 , ZEVEN eurie voor een digitale foto?  schater   schater   schater 
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 Juli 09, 2008, 09:57:15
edit2Rapporteer  
vind ik niet veel geld, vergeet niet dat je alleen dokt als je 'm wilt, en die dude zit de hele dag te kleumen in een kayak met dure spullen... als hij er 10 verkoopt heeft íe nog z'n onkosten er niet uit, velen van ons factureren meer dan dat per uur.
Ik vind het een beetje in de categorie "kiteschoolhouder werft kiters voor een top-trip naar Dakhla" vallen, en daar heb ik als bezoeker van dit forum geen probleem mee.

Ik heb nog 200 meter Marlow dyneema kiteline liggen voor 50ct. de meter trouwens
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8 Juli 09, 2008, 10:04:09
edit2Rapporteer  
vind ik niet veel geld, vergeet niet dat je alleen dokt als je 'm wilt, en die dude zit de hele dag te kleumen in een kayak met dure spullen... als hij er 10 verkoopt heeft íe nog z'n onkosten er niet uit, velen van ons factureren meer dan dat per uur.
Ik vind het een beetje in de categorie "kiteschoolhouder werft kiters voor een top-trip naar Dakhla" vallen, en daar heb ik als bezoeker van dit forum geen probleem mee.



Ik heb nog 200 meter Marlow dyneema kiteline liggen voor 50ct. de meter trouwens

rudo,

ff off topic;  deze avatar kan echt niet, je lijkt wel een kitende mummie.   Grin
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #9 Juli 09, 2008, 10:07:27
edit2Rapporteer  
vind ik niet veel geld, vergeet niet dat je alleen dokt als je 'm wilt, en die dude zit de hele dag te kleumen in een kayak met dure spullen... als hij er 10 verkoopt heeft íe nog z'n onkosten er niet uit, velen van ons factureren meer dan dat per uur.
Ik vind het een beetje in de categorie "kiteschoolhouder werft kiters voor een top-trip naar Dakhla" vallen, en daar heb ik als bezoeker van dit forum geen probleem mee.



Ik heb nog 200 meter Marlow dyneema kiteline liggen voor 50ct. de meter trouwens

rudo,

ff off topic;  deze avatar kan echt niet, je lijkt wel een kitende mummie.   Grin

Ron, El Rudo IS een kitende mummie.....  Tongue schater
chico

Berichten: 1112
Antwoord #10 Juli 09, 2008, 10:11:09
edit2Rapporteer  
Het is niet voor nix een wazige foto.
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #11 Juli 09, 2008, 10:59:22
edit2Rapporteer  
ik ga gewoon weer on-topic, wat geef ik erom!!

@ elbuitre: ik probeer, mits er wind is, er zondag te zijn op de B'dam...
wat je sowieso het beste doet is in de kayak jezelf positioneren ter hoogte van "De Strandtent"; je wordt daar binnen notime in je kayak gespot als je een camera in je hand hebt!
Er zijn, zonder jou te hoeven mailen, TIG kiters die het geil vinden zichzelf op een mooie foto te zien; ik ben er daar 1 van om heel eerlijk te zijn Grin Grin

super initiatief trouwens ThumpsUp
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #12 Juli 09, 2008, 11:12:38
edit2Rapporteer  
dit dan (jij begon)
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #13 Juli 09, 2008, 11:23:45
edit2Rapporteer  
Soooo da 's een coole kiter zeg!!!!! schater

chico

Berichten: 1112
Antwoord #14 Juli 09, 2008, 11:32:34
edit2Rapporteer  
Hiep hoi voor de nieuwe avatar van El Rudo. De beste die ik tot nu toe heb gezien :-)
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #15 Juli 09, 2008, 15:08:58
edit2Rapporteer  
Hiep hoi voor de nieuwe avatar van El Rudo. De beste die ik tot nu toe heb gezien :-)
Hoezo? Ik heb het toch echt liever dat ze naar me toe rennen in plaats van vluchten  Grin
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #16 Juli 09, 2008, 15:52:05
edit2Rapporteer  
Tja niemand dwingt hem ervoor om in die Kayak te gaan zitten en foto's te maken.. Echt mooie kitefoto's worden vaak toch alleen maar gemaakt door fotografen die zelf ook kiten en de meeste kitende fotograven maken foto's uit liefde voor de sport, niet om er geld voor te vragen..
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #17 Juli 09, 2008, 20:48:26
edit2Rapporteer  
Leuk initiatief!
7 pleuro vind ik persoonlijk een beetje overdreven.

Doe mij dan maar die foto van Ron Rodeo. Daar leg ik wel 7 pleuro voor neer Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #18 Juli 09, 2008, 20:52:02
edit2Rapporteer  
Leuk initiatief!
7 pleuro vind ik persoonlijk een beetje overdreven.

Doe mij dan maar die foto van Ron Rodeo. Daar leg ik wel 7 pleuro voor neer Grin
kommaar kommaar kommaar dan met die buit

Hiep hoi voor de nieuwe avatar van El Rudo. De beste die ik tot nu toe heb gezien :-)
Hoezo? Ik heb het toch echt liever dat ze naar me toe rennen in plaats van vluchten  Grin
Dat zie je dus niet op die foto maar daar staat een geweldig bed met een pakje sigaretten mwaha
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19 Juli 09, 2008, 22:12:48
edit2Rapporteer  
ff off topic;  deze avatar kan echt niet, je lijkt wel een kitende mummie.   Grin

ff zonder dollen, waar zien jullie een kiter/mummie op die foto Huh Tongue loser

On Topic: niets commercieels. Als de foto mooi is meer dan waard. Een digi spiegereflex met waarschijnlijk een fish-eye (extreme groothoek) erop, en ook nog eens een onderwaterbehuizing kosten echt een bak geld. Ik snap het wel en een leuk initiatief. Alleen het weer is een beetje onzeker!


Edit: ff op de website gekeken, en het is wel erg lastig om zo jezelf te herkennen op foto's kleiner als de avatars hier Undecided
NickB

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #20 Juli 10, 2008, 12:07:44
edit2Rapporteer  
ff off topic;  deze avatar kan echt niet, je lijkt wel een kitende mummie.   Grin

ff zonder dollen, waar zien jullie een kiter/mummie op die foto Huh Tongue loser

On Topic: niets commercieels. Als de foto mooi is meer dan waard. Een digi spiegereflex met waarschijnlijk een fish-eye (extreme groothoek) erop, en ook nog eens een onderwaterbehuizing kosten echt een bak geld. Ik snap het wel en een leuk initiatief. Alleen het weer is een beetje onzeker!


Edit: ff op de website gekeken, en het is wel erg lastig om zo jezelf te herkennen op foto's kleiner als de avatars hier Undecided

En het feit dat ze allemaal onderbelicht zijn helpt ook niet mee....

Ik ben er ook gewoon vrijdag tot en met maandag op B'dam. Ik heb 40D en kan een 1D II lenen, verder heb ik alles van groothoek tot tele en gewoon gratis...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #21 Juli 12, 2008, 23:21:36
edit2Rapporteer  
Heb de dudes gezien op autoplaya vandaag. Zeer proffesioneel aangekleed. Zelfs logo op hun bestelbus en op vlag bij de kayak. De kayak zelf niet op het water gezien, maar volgens mij de fotograag. Maandag eens kijken want zowel Rauwepower als ik staan er op zeker een aantal keer op!
nieles

Berichten: 125
Antwoord #22 Juli 13, 2008, 12:29:18
edit2Rapporteer  
en ik ook
Elbuitre

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #23 Juli 13, 2008, 15:42:08
edit2Rapporteer  
Michiel Bandit, ik ben bezig de foto's te verwerken en ik hoop ze vanavond op de site te zetten, maar waarschijnlijk wordt het Maandag avond (laat). Het was zo'n te gekke dag Zaterdag dat ik per ongeluk meer dan 1,400 fotos heb genomen, dus ik ben nog wel ff bezig in het uitzoeken, verwerken en uploaden naar de site.

Ik had trouwens mijn kayak wel bij mij en heb nog even vanaf de kayak gefotografeerd, maar met al die lessen en beginners die er Zaterdag waren zou de kayak teveel storen en ik heb de rest van de dag staand in het water gefotografeerd.

Vandaag nog even naar Brouwersdam geweest om te fotograferen maar er was niet veel wind en weinig actie op het water, dus we zijn maar weer gegaan. Volgend weekend fotografeer ik in Friesland en over twee weken hoop ik weer in Oostvoorne/ Brouwersdam te zijn.

Gert
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #24 Juli 13, 2008, 17:21:27
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd Gert,

 ik was ook op t laatste moment nog ff bezig bij je (blonde gozer met bruine/fel groene kite) en heb je ff een mailtje gedropt zoals afgesproken.. ik hou je site vanavond wel in de gaten
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.