Boardbag gezocht voor 2 boards en 2 kites

Mark1970

Berichten: 194
September 16, 2008, 22:34:15
edit2Rapporteer  
Ik heb gezocht op diverse webwinkels.
Weet iemand waar ze de juiste maat verkopen?
Er moeten 2 kites in, een twintip 1.39 x 39 en een 6.0'' surfboard
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #1 September 17, 2008, 09:33:01
edit2Rapporteer  
Mischien heb je hier iets aan http://www.boardbag.com/shop/shopdisplayproducts.asp?id=12&cat=Board+Bags
of de lidl of marktplaats
maartend

Geen avatar

Berichten: 110
Antwoord #2 September 17, 2008, 09:50:13
edit2Rapporteer  
Lidl?
Wat heeftie liggen dan?
youne nl

Berichten: 233
Antwoord #3 September 17, 2008, 09:51:55
edit2Rapporteer  
daar heb je altijd wel mooie aanbiedingen, deze link is beter goeiekoper http://www.watersportoutlet.nl/wake-ski-wakeboarden-board-bags/6/0/1/11/9
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 September 17, 2008, 11:15:10
edit2Rapporteer  
mwah, niet echt ruime tassen youne, LIDL heeft af en toe een golf(met zo'n stokke(club)tassen te koop.
Heb 'm zelf 1,5jaar wekelijks gebruikt en niet voorzichtig mee omgegaan, tas is nog prima, supersterk en de wieltjes zijn erg goed. Alleen de rits is nu een beetje kapot(staat altijd met nat spul in de garage, dus ook niet zo raar)
Maarja, daar kan je niet op w88 tot de volgende aanbieding...kostte overigens maar 30euro!
Henning

Berichten: 581
Antwoord #5 September 17, 2008, 12:11:17
edit2Rapporteer  
Jongens...

De TS heeft een board van 6" wat ong 2 meter is!
Dat gaat dus de nooit niet te never in een Lidle-tas  Smiley

Kijk een naar een Pat-Love Kitewheely-bag, en is er in dat formaat te krijgen.

Heb zelf ook zo;n tas (138cm versie) en 3 kites, 1 board, 2wetsuits, harnass etc etc is geen probleem.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 September 17, 2008, 12:13:01
edit2Rapporteer  
Had ik niet gezien, kan je beter 1 boardbag kopen voor 2kites+1 board(TT) en dan losse sok voor je 6voeter
Mark1970

Berichten: 194
Antwoord #7 September 18, 2008, 13:32:22
edit2Rapporteer  
Ja, maar dan mag ik ook dubbel betalen bij inchecken denk ik?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #8 September 18, 2008, 13:37:01
edit2Rapporteer  
hm, touché
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #9 September 19, 2008, 10:47:43
edit2Rapporteer  
Ik heb tijdje geleden mij boardbag van Pro Limit gekocht, travel bag. Echt een mega ding. Stevig en alles.
in de aanbieding bij aquatrends voor 55E. verschillende maten. Ik zou daar ff kijken.

en die tip van de Lidl met die golfbag is erg goed. een maat van mij kwam daarmee aanzetten in cabarete, ik keek wel ff op, maar werkte perfect.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #10 September 19, 2008, 12:09:08
edit2Rapporteer  
Ik gebruik deze en kan er veel in kwijt..
2 boards en 3 kites was geen probleem.
Ik krijg binnenkort een nieuwe travelbag dus als je interesse hebt stuur maar een pb en dan hoor ik het wel.
Max lengte van mijn bag is 150 cm.
De wielen zijn te verwijderen zodat de bag 0,7 kg lichter kan worden..
sthr

Berichten: 81
Antwoord #11 September 19, 2008, 23:00:33
edit2Rapporteer  
Ja, maar dan mag ik ook dubbel betalen bij inchecken denk ik?   

Volgens mij maakt het niet uit hoeveel stuks je meeneemt als je maar onder het max gewicht en lengte blijft.
Zelf vlieg ik dinsdag met Transavia naar Egypte en bij hen zeggen ze dit over vervoeren van bagage:

Algemene informatie
De standaard bagagevrijdom wordt altijd vermeld op het ticket of de reserveringsbevestiging. transavia.com is, op grond van o.a. het Verdrag van Montreal beperkt aansprakelijk in geval van vermissing of beschadiging van de bagage. Het advies is dan ook te allen tijde een reis- en bagageverzekering af te sluiten. Slecht verpakte en/of breekbare bagage wordt niet geaccepteerd.

Toegestane hoeveelheden bagage
De bagagevrijdom van standaard ruimbagage op vluchten van transavia.com is maximaal 20 kg per persoon. Voor baby's tot 2 jaar geldt een bagagevrijdom van 10 kg, inclusief buggy en/of Maxi Cosi. Voor ruimbagage boven de 20 kg geldt een tarief van € 7,- per kg per enkele reis. Bij vertrek van Schiphol en Rotterdam Airport mogen bagagestukken niet zwaarder zijn dan 32 kg per stuk. Bij vertrek vanaf overige luchthavens kunt u contact opnemen met de betreffende luchthaven.
Meer informatie over baby's en kinderen

Handbagage
Handbagage mag worden meegenomen in de cabine. De toegestane handbagage per persoon is:
1 handtas met maximale afmetingen (L x B x H) 55 cm x 35 cm x 25 cm, en een maximaal gewicht van 5 kg. Deze handtas mag een laptop bevatten
1 jas
1 paraplu of wandelstok
1 handzaam formaat foto- of filmtoestel
lectuur, bestemd voor de duur van de vlucht

Let op: indien handbagage niet aan bovengenoemde afmetingen en/of gewicht voldoet, wordt deze ingenomen en als ruimbagage gerekend.
Lees de extra handbagageregels

Ruimbagage
Onder toegestane standaard ruimbagage wordt verstaan:
Zorgvuldig verpakte ruimbagage (o.a. koffer, draagtas, rugzak)
Buggy, kinderwagen, Maxi Cosi. Let op: alleen een inklapbare lichtgewicht paraplubuggy (5 kg) mag meegenomen worden tot aan het vliegtuig. Alle overige buggy's en kinderwagens worden bij de check-in balie ingenomen
Elektrische (huishoudelijke) apparaten
Muziekinstrumenten
Kite-, wake-, wave- en boogieboards (kleiner dan 1,65 meter)Duikuitrusting, (waaronder: lege duikflessen, duikvest, vinnen, ademautomaat, masker, harpoen (indien niet op stikstof), onderwaterlamp (mits batterij of lampje is verwijderd)
Nordic Walking poles, goed verpakt in een koker of tas
Medische attributen, zoals rollators, looprekken en krukken. Gratis tot maximaal 15 kg per persoon
Medische bagage, zoals dieetvoedsel en medische apparatuur. Gratis tot maximaal 15 kg per persoon, mits aangemeld bij het transavia.com call centre en voorzien van een medische verklaring
(Niet) gemotoriseerde rolstoelen. Meenemen is gratis, mits aangemeld bij het transavia.com call centre.
Tarieven en richtlijnen voor bijzondere bagage


Tip: Plak altijd adresstickers aan binnen- en buitenkant van de bagage. Bewaar uw reis- en verzekeringspapieren, medicijnen, paspoort en andere waardevolle stukken in uw handbagage, nooit in uw koffer.

Bagage overgewicht
Als u meer bagage meeneemt dan de bagagevrijdom toestaat, worden de kosten voor deze overbagage aan u doorberekend. De kosten bedragen € 7,- per kg per enkele reis.


MIJN HANDBAGAGE ZAL 1 KITE IN RUGZAK ZIJN EN MIJN RUIMBAGE 1BOARDBAG MET 1KITE,BOARD,TRAPEZE,SCHOENTJES,BOARDSHORT,2 BARS EN 2 HANDDOEKEN. De rest in koffer van partner.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #12 September 20, 2008, 00:00:25
edit2Rapporteer  
De vliegtuig maatschappijen laten je betalen per board..
Voor verder informatie bekijk deze info ff want is namelijk per maatschappij verschillend  Undecided

http://www.oceansource.net/airlines/
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #13 September 20, 2008, 03:43:51
edit2Rapporteer  
De vliegtuig maatschappijen laten je betalen per board..
Voor verder informatie bekijk deze info ff want is namelijk per maatschappij verschillend  Undecided

https://www.oceansource.net/airlines/


Laatst naar Portugal gevlogen met Lufthansa...tussenstop op Munchen.
Van te voren aangemeld dat de "golf-uitrusting" mee ging. Geen probleem, 20 eurie's heen en 20 eurie's terug.

Had ik mijn kite-gear aangemeld dan was ik 80 euro enkele reis kwijt!
Scheelt dus 120 euro.....
i.v.m privacy schending mogen ze je tas niet open maken dus.......Tiger Woods rullezzzzz.....  Cool
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #14 September 20, 2008, 12:57:03
edit2Rapporteer  
De vliegtuig maatschappijen laten je betalen per board..
Voor verder informatie bekijk deze info ff want is namelijk per maatschappij verschillend  Undecided

https://www.oceansource.net/airlines/


Laatst naar Portugal gevlogen met Lufthansa...tussenstop op Munchen.
Van te voren aangemeld dat de "golf-uitrusting" mee ging. Geen probleem, 20 eurie's heen en 20 eurie's terug.

Had ik mijn kite-gear aangemeld dan was ik 80 euro enkele reis kwijt!
Scheelt dus 120 euro.....
i.v.m privacy schending mogen ze je tas niet open maken dus.......Tiger Woods rullezzzzz.....  Cool


Klopt helemaal... Alleen de douna mag je koffer (bag) open maken. Ik stop mijn kitegaer gewoon in mijn bag (zie hierboven) en pak de bag in met keukenfolie. Door je bag in te pakken met keukenfolie voorkom je ook dat je aangehouden wordt ivm evetueel drugsmokkel  Roll Eyes
Vervolgens kijk ik ff op de site van de vliegtuigmaatschappij zodat ik weet wat ik moet zeggen.
Er zitten in mijn bag dan golfspullen, vliegers (dus geen board), mijn schoonmoeder enz enz..
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #15 September 22, 2008, 16:12:19
edit2Rapporteer  
Ik ga 17okt naar Curacao, die "st. Jorisbaai" eens uit tjekken. Maareh als ik zo lees bij mr. KLM.. snap ik er weer bar weinig van (blond) . 20E is iig het standaard tarief, ik weet niet of dat zowel heen als terug is. Maar punt is eigenlijk:

Ik heb m`n koffer nog niet gemeten, maar zit eraan te denken om m`n kite (12m torch) en board in m`n koffer te doen? of is dit niet een bijster (zie eerder: blond) slimme actie? Heb overigens wel een redelijk stevige koffer.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #16 September 22, 2008, 22:18:58
edit2Rapporteer  
mini-me ff minder kort door de bogt, leg eens uit van dat keukenfolie (doorzichtig of zilver), gaan die schiphol scan computrs dan niet op til of zo. wat bereik je ermee.
ik vlieg met TAP
vlgns mij moet je niet met een kitemerk op je boardbag lopen, maar blond doen, niks aangeven
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #17 November 14, 2008, 18:03:12
edit2Rapporteer  
mini-me ff minder kort door de bogt, leg eens uit van dat keukenfolie (doorzichtig of zilver), gaan die schiphol scan computrs dan niet op til of zo. wat bereik je ermee.
ik vlieg met TAP
vlgns mij moet je niet met een kitemerk op je boardbag lopen, maar blond doen, niks aangeven
Sorry voor de late reactie... Keukenfolie is inderdaad doorzichtig dat andere is alu.folie  Roll Eyes
Daar bereik je mee dat ze geen drugs in je bag stoppen en dat ze tijdens het inchecken je niet in verlegenheid brengen door te vragen om de inhoud (vrijwillig) te laten zien.
Dus..gewoon een normale kitebag in pakken met (doorzichtig) keukenfolie en zeggen dat er golfspullen inzitten.
Geen probleem  ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #18 November 14, 2008, 18:15:17
edit2Rapporteer  
ja, wrappen, kan je ook laten doen bij vliegeld voor kleine vergoeding
Rev.Jeff

Berichten: 47
Antwoord #19 November 15, 2008, 17:36:07
edit2Rapporteer  
lol.



aluminium folie om je travelbag



hehheh
bikiniisuit
Gast
Antwoord #20 November 16, 2008, 00:59:24
edit2Rapporteer  
sorry revjeff ikke gebruik geen folie spul. ben van de afsluitbare (anti-drugs) boterhamzakjes. doe ik om mn drankje als ik uit ga.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #21 November 17, 2008, 03:35:40
edit2Rapporteer  
ja, wrappen, kan je ook laten doen bij vliegeld voor kleine vergoeding
Volgens mij is dat mega duur en in dat apparaat pas geen travelbag
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.