complete kite + board verloren ouddorp 3 nov

Reodude

Berichten: 434
November 05, 2012, 00:44:06
edit2Rapporteer  
Kennis van me is volgende verloren  Sad
my name is Julian and I'm from Germany, so please excuse me for my not existing dutch language skills, you will better understand me in english.

I have been kiting on Saturday, 3rd of November with some friends in Ouddorp (right next to the lighthouse). Unfortunately directly in the beginning of my session I dropped my kite and it was completely damaged, huge tear right in the middle of the kite. To get back to the beach, I pulled the quickrelease and de-attached my safety leash. My friends and me did not get the kite back so we had to let it swim away. The direction was South/Southwest, so there's a good chance that the kite was pulled towards Ooostvoorne, Maasvlakte or even Scheveningen.

It is a black-white Spleene SP-X from 2011, 7m² size with a 2009 4-line North Quad Bar with 19m lines and 5m extension lines.



kind regards
Julian
habe am Samstag, 03. November 2012 in Ouddorp, NL (direkt am Leuchtturm) meinen Kite inkl. Bar und Board verloren. Nach einem missglückten Manöver habe ich den Kite gedroppt, einmal in der Mitte durchgerissen und war nicht mehr startbar. Um mich selbst zu retten habe ich mich dazu entschlossen die Safety zu ziehen und meine Leash abzumachen und bin zurück zum Strand geschwommen. Leider hatten wir keine Chance mehr an die Sachen zu kommen und mussten sie schwimmen lassen und haben die Seerettung verständigt dass der dazugehörige Kiter am Strand steht sodass keine Suchaktion unnötig gestartet werden muss.

Verlorenes Material:
- 7qm Spleene SP-X aus 2011, schwarz-weiß, einmal in der Mitte durchgerissen
- North Quad Bar 4-Leiner aus 2009, 19m Leinen mit 5m Extensions
- Liquid Force Recoil aus 2009, schwarz-weiß, Größe 135x42cm oder so
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #1 November 05, 2012, 08:11:36
edit2Rapporteer  
check hanglos daar zag ik een gevonden kite op Scheveningen
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 November 05, 2012, 09:11:27
edit2Rapporteer  
Die heb ik zien varen vanaf de dam, vond ze niet bijster slim bezig daar met hoogwater en side(off). Echt een plek waar je niet in de shit wilt komen, jammer te moeten horen dat het dus ook mis gegaan is.

Snap sowieso niet wat je daar met een twintip te zoeken hebt, zeker niet met hoog water.... Je mag er niet eens kiten!
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #3 November 05, 2012, 10:13:45
edit2Rapporteer  
Ja pa...Evan, ...laat ons nu verder on topic blijven Grin
Dude Cool
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 November 05, 2012, 13:46:18
edit2Rapporteer  
Vroeg me gewoon af wat ze daar aan het doen waren terwijl je ook op een mooi ondergelopen brouwersdam kon knallen....
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #5 November 05, 2012, 17:41:08
edit2Rapporteer  
Was het die kite nu of zijn jullie alleen maar aan het blazen?
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #6 November 05, 2012, 19:48:30
edit2Rapporteer  
Nee was niet zijn kite als ik het goed begrijp uit dit topic van hanglos

http://www.hanglos.nl/forum/298462/kiteforum-kite-kwijt.html
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #7 November 06, 2012, 14:25:43
edit2Rapporteer  
Ok kite en bar zijn van de zandbank meegenomen, deze persoon heeft zich gemeld.
Iemand anders heeft het board meegenomen....
Greetz
Dude
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #8 November 07, 2012, 20:56:19
edit2Rapporteer  
Laat mij even verduidelijken, het board is nog niet terug bezorgd ...men heeft gezien hoe iemand het board heeft meegenomen...maar voor de rest geen spoor van het Board....
Dude
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #9 November 07, 2012, 21:09:44
edit2Rapporteer  
Waarschijnlijk was het board zo zwart, dat hij zichzelf heeft gestolen..
Badam tss!! Dude.. Joepie
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 November 07, 2012, 22:38:32
edit2Rapporteer  
Snap sowieso niet wat je daar met een twintip te zoeken hebt, zeker niet met hoog water.... Je mag er niet eens kiten!

Helaas was dat ook het eerste wat mij opviel. Zo gaan onze spots er wel aan als "gasten" zomaar overal gaan kiten.

Hopelijk krijgt hij wel zijn board terug, maar wellicht is hij ver afgedreven.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #11 November 28, 2012, 17:53:07
edit2Rapporteer  
Snap sowieso niet wat je daar met een twintip te zoeken hebt, zeker niet met hoog water.... Je mag er niet eens kiten!

Helaas was dat ook het eerste wat mij opviel. Zo gaan onze spots er wel aan als "gasten" zomaar overal gaan kiten.

Hopelijk krijgt hij wel zijn board terug, maar wellicht is hij ver afgedreven.
Board is meegenomen door iemand, dat is bevestigd door de kiter die de kite heeft terugbezorgd, spijtig genoeg heeft de bewuste kiter die het board meenam zich nergens gemeld tot op heden.

Board is dus nog steeds spoorloos :=(
Dude
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #12 Maart 18, 2013, 16:18:36
edit2Rapporteer  
http://www.marktplaats.nl/z.html?sortBy=price&sortOrder=increasing&query=spleene&categoryId=1404&postcode=6417SR&distance=0

misschien wordt die verkocht??
sory oor  de eventuele bumb van ouwe post Wink
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #13 Maart 18, 2013, 17:18:57
edit2Rapporteer  
Raad en hulp zijn nooit verloren, thx! ThumpsUp
Dude Cool
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.