[Poll] Op welk strand vieren we 10 jaar Kitehigh?

Poll
Vraag: Op welk strand vieren we 10 jaar Kitehigh?
Wijk aan Zee (ruim strand, makkelijk parkeren)   -84 (35%)
Schellinkhout (zoet water, gras en wel erg noordelijk)   -5 (2,1%)
Langevelderslag (bekend van de NKV ledenvergadering. centraal, makkelijk bereikbaar en goed horeca)   -5 (2,1%)
Kijkduin (zandmotor, ver lopen wel alle omstandigheden)   -21 (8,8%)
Slufter (de spot waar kitehigh begonnen is, makkelijk parkeren)   -84 (35%)
Oostvoorne (goed voor beginners, veel parkeerruimte maar ver lopen)   -4 (1,7%)
Ouddorp (homespot van Ed. soms lastige condities wel goede contacten met de horeca)   -6 (2,5%)
Brouwersdam (Ruim, makkelijk parkeren en uitladen maar net als Ouddorp wel erg zuidelijk)   -23 (9,6%)
Anders (noem je spot en vooral WAAROM?   -3 (1,3%)
KSN Noordwijk (Centraal, makkelijke parkeren, Langeree & Len10 homespot)   -5 (2,1%)
Totaal aantal stemmen: 240

Boudewijn

Berichten: 851
Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #100 Januari 24, 2013, 12:11:43
edit2Rapporteer  
Ik persoonlijk snap er de ballen van waarom er nu gekozen wordt voor de slufter als gevorderden/experts spot zoals velen altijd zo mooi verwoorden., de plek die zo gevaarlijk zou zijn voor beginners en intermediates. (Trouwens grappig dat voor deze ene keer hier in de poll geen woord over gerept wordt.)

Hopelijk gaat alles goed, misschien even een seintje geven aan de knrm op voorhand?


Nu wil ik verder niet de pret bederven hoor, ik denk dat t echt een topevent wordt! Ik kijk er iig naar uit en ben niet te beroerd om een stukje te rijden vanuit Amsterdam (nog 2 plaatsen vrij in de auto btw)! Smiley

Is de slufter ondiep en geschikt voor beginners.
Autostrand vindt ik altijd zo ver lopen

Slufter is niet geschikt voor beginners maar alleen voor vergevorderden/experts.
Met laag water heb je wel op sommige plekken ondiep water maar dan heb je veel last van de plaatselijke luchtmacht.  Cool

Ik val daar ook onder en wij worden niet blij als jij daar komt oefenen.

Er staat ook veel gevaarlijke stroming waar je als beginner letterlijk in kan verzuipen als je niet weet wat je moet doen.
met windkracht 7 zijn golven van 3-4 meter ook geen uitzondering. voor ons a walk in da park maar voor beginners wederom levensgevaarlijk.

Ga eerst lekker oefenen op Oostvoorne en neem de moeite om te lopen, op mooie kite/oefendagen is dat het zeker waard.



chico

Berichten: 1112
Antwoord #101 Januari 24, 2013, 12:19:11
edit2Rapporteer  
Mogelijk dat de de Noorderlingen een DW kunnen maken naar de Slufter. Wel oppassen voor de bootjes Smiley
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #102 Januari 24, 2013, 20:44:07
edit2Rapporteer  
Over het algemeen is het in maart nog niet warm genoeg om als beginner lekker te in het water te gaan oefenen.


We maken er gewoon een topdag van en met veel geluk waait het ook nog!
pblonk

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #103 Januari 29, 2013, 16:58:42
edit2Rapporteer  
wijk aan zee, lijkt me helemaal goed!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.