Nick Jacobsen weg bij Cabrinha

jw009

September 12, 2018, 16:31:12
edit2Rapporteer  
Waar zou hij heen gaan?

https://www.iksurfmag.com/kitesurfing-news/2018/09/nick-jacobsen-leaves-cabrinha/
ErikFanatic

Antwoord #1 September 12, 2018, 19:32:59
edit2Rapporteer  
Ik doe een goede gok; North Kiteboarding...
Kitemenn

Antwoord #2 September 13, 2018, 08:49:58
edit2Rapporteer  
ik denk t ook...maar dat is lang wachten! Zou die dan KOTA missen, of gewoon met Cab doorvaren? Wel een van de beste Pro's persoonlijk en qua skills! Was wel verrast dat die weg ging maar hoorde de laatste tijd al erg weinig van hem.
ErikFanatic

Antwoord #3 September 13, 2018, 17:07:18
edit2Rapporteer  
ik denk t ook...maar dat is lang wachten! Zou die dan KOTA missen, of gewoon met Cab doorvaren? Wel een van de beste Pro's persoonlijk en qua skills! Was wel verrast dat die weg ging maar hoorde de laatste tijd al erg weinig van hem.

Hij had zich net als Kevin enige tijd geleden zijn enkel nogal verkloot voorgaand aan KOTA januari dit jaar, gecompliceerde breuk.
Kitemenn

Antwoord #4 September 13, 2018, 19:24:53
edit2Rapporteer  
Oohw das klote! ThumpDown Hopelijk zien we snel weer wat bizarre stunten voorbij komen  Grin
isomis

Antwoord #5 September 15, 2018, 10:30:05
edit2Rapporteer  

Zijn show element is groot, zijn skills waren helaas niet zo goed vergeleken met zijn leeftijdsgenoten: youri, kevin, ruben enz. Hierdoor miste hij altijd net het podium. Toen hij de fun factor eraan ging toevoegen en het nemen van grote risico's werd hij populair.
gyttja

Antwoord #6 Oktober 14, 2018, 00:08:35
edit2Rapporteer  
Toch waren zijn skills goed genoeg om KOTA te winnen vorig jaar.
isomis

Antwoord #7 Oktober 14, 2018, 09:25:58
edit2Rapporteer  
Toch waren zijn skills goed genoeg om KOTA te winnen vorig jaar.

Hij is ook niet slecht Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2018 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.