Core Sensor 3 (Pro) bar

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Maart 26, 2020, 10:59:02
edit2Rapporteer  
https://corekites.com/de/bars/sensor-3-pro

Core heeft zijn bar vernieuwd:
- push away safety/QR
- gangbare swivel op de QR (Geen excentrische meer)
- zachtere uiteinden van de bar
- verschillende Core loops & stick sets

Oogt iig erg clean

Veranderingen komen ook voor de Sensor 3 bar:
https://corekites.com/de/bars/sensor-3

Tim_GTS5

Antwoord #1 Maart 26, 2020, 23:16:30
edit2Rapporteer  
Superstrak hoor prijs is wel ietwat hoog maar welke bar is dat niet tegenwoordig.

Marco B.
Moderator

Logs: 46 | 1358 uur
Antwoord #2 Maart 27, 2020, 11:47:39
edit2Rapporteer  
nog even dan betaal je 1000 euro voor een bar, bizar!
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Maart 27, 2020, 18:41:16
edit2Rapporteer  
Geen geintegreerde barpocket pffff
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Maart 27, 2020, 20:24:54
edit2Rapporteer  
Als je je lijnen wilt opruimen moet je dus elke keer die 2 kapjes opentrekken... hoop dat dat dan een beetje soepel gaat, ook in de winter etc. Het lijkt me niet heel handig iig.
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 Maart 27, 2020, 20:45:40
edit2Rapporteer  
Als je je lijnen wilt opruimen moet je dus elke keer die 2 kapjes opentrekken... hoop dat dat dan een beetje soepel gaat, ook in de winter etc. Het lijkt me niet heel handig iig.

Waarom zou je het makkelijk houden, als het ook mooi en technisch kan? Prijs moet wel gerechtvaardigd worden natuurlijk.

Enige vooruitgang die ik zie is dat ze van de twistrelease zijn afgestapt.
Tim_GTS5

Antwoord #6 Maart 28, 2020, 00:06:09
edit2Rapporteer  

Waarom zou je het makkelijk houden, als het ook mooi en technisch kan? Prijs moet wel gerechtvaardigd worden natuurlijk.

Enige vooruitgang die ik zie is dat ze van de twistrelease zijn afgestapt.

Twist release werkt prima, zo veilig is een push away safety ook niet vraag maar aan Ruben lenten  Wink
Volgens mij moest Core wel om aan bepaalde EU veiligheidseisen te voldoen las ik.
Marco B.
Moderator

Logs: 46 | 1358 uur
Antwoord #7 Maart 28, 2020, 07:23:06
edit2Rapporteer  

gaat natuurlijk lekker afbreken
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #8 Maart 28, 2020, 16:50:38
edit2Rapporteer  
 schater schater schater schater

Blijft lachen wanneer de keyboard warriors weer van stal komen en gelijk hun mening klaar hebben zonder ooit het materiaal zwaar getest te hebben... Tongue

Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #9 Maart 28, 2020, 21:16:26
edit2Rapporteer  
Zeker ????
Maar serieus, ik schreef "het lijkt me". Ik zeg niet dat t zo is.
Het viel me op omdat de plaatjes vd bar met en zonder lijnen er anders uit zien.
Jouw mening is dat "ie clean oogt", dus dat betreft val je ook in je eigen categorie ????

Overigens ben ik t geheel niet eens met je. Klepjes om je lijnen op te rollen != Clean ????????

Edit:
Okey al die vraagtekens zijn smileys vh android toetsenbord. Geen zin om t aan te passen, verzin zelf maar welke emoticons ik heb gebruikt Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2020 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.