kitesurfen zeeland

msiewers
Gast
Augustus 14, 2005, 12:53:28
edit2Rapporteer  
wat zijn goede locaties in zeeland om te kiten? ga namelijk komende twee weken op vakantie in de buurt van Middelburg.

bedankt
Steven

Antwoord #1 Augustus 14, 2005, 13:27:35
edit2Rapporteer  
moet je naar vrouwenpolder gaan... zelf nooit geweest trouwens. ik zit over 8 dagen ook in zeeland, maar dan bij cadzand. waar kan ik hier het beste heen gaan? (als ik ff gebruik mag maken van je topic?!) Knokke cadzand aan zee?? met wat voor wind...
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 Augustus 14, 2005, 18:20:42
edit2Rapporteer  
NW tot O - Vrouwenpolde, ZW tot NW - Neeltje Jans. Ik zal je de komende tijd dan wel zien, ik woon namelijk in middelburg.
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #3 Augustus 14, 2005, 22:13:52
edit2Rapporteer  
Ik zie dat je nieuw bent, dus ik vergeef het je.
Maar boven in de blauwe balk staat een item locaties.

Succes.

msiewers
Gast
Antwoord #4 Augustus 27, 2005, 21:08:59
edit2Rapporteer  
terug van vakantie en zeeland (vrouwenpolder en neeltje jans) was echt top voor kitesurfen.
jammer dat ik alleen een 16 heb.....vaak of te veel of te weinig wind. woensdag durfde ik het niet aan, donderdag voor het onweer en vrijdag toch even lekker bezig geweest. jammergenoeg ging het vrijdag op een gegeven moment nog harder waaien.....vonden de mensen met hun 9meter kites minder erg geloof ik:)

Steven

Antwoord #5 Augustus 28, 2005, 11:13:41
edit2Rapporteer  
jah benook net trug van zeeland. zaten in cadzand. woensdag idd ook op neeltje geweest, was egt super. heerlijk gevaren elke dag. alleen een min punt, dat ik in het noorden toch echt een groot plus punt vindt, dat is het zand en het lopen. hier in het noorden is het gewoon je auto aan het water parkeren, en je kite lekker in het gras. Grin:D
 vindt ik toch wel een stuk fijner, maar wel lekker gevaren!
Noud

Geen avatar

Antwoord #6 Augustus 28, 2005, 15:29:53
edit2Rapporteer  
Klopt ja, Neeltje Jans is wel een stukje lopen met je spullen
maar dan ben je ook op een erg mooie kite-spot.
Voor ons is Zeeland echt top, ook al moeten we er een dik
uur voor rijden. Ik heb zelf ook liever zand als gras, is toch altijd
glad als je natte voeten hebt. En dat er geen auto's kunnen
komen is ook wel een veilig idee toch? Zeeland is gewoon
echt goed om te kiten. Maar niet doorvertellen he.....   ThumpsUp
Passie

Antwoord #7 Augustus 28, 2005, 15:33:38
edit2Rapporteer  
je kan ook naar  brouwerdam gaan,, ook top spot.. maar soms gigantisch druk... volgens iedereen is grevelingen-dam super gevaarlijke spot... is ookw el beetje zo.. maar in 2006 wordt het een stuk veiliger... keien weg... bomen en bosjes weg... super dus... maar herkingen is ook een optie met ooste wind, zuide,, zuid-ooste en weste wind en zuid-west...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.