Cabrinha cloon!

Braag
Gast
Oktober 26, 2006, 10:14:20
edit2Rapporteer  

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2333316
Ricardo

Antwoord #1 Oktober 26, 2006, 14:15:01
edit2Rapporteer  
hahahaha... dis echt bizarre shit.. zelfs de designs zijn haast niet veranderd  loser (zeker gebrek aan creativiteit  :Smiley)
xray

Antwoord #2 Oktober 26, 2006, 14:51:23
edit2Rapporteer  
is al voorbij gekomen hier...
braag
Gast
Antwoord #3 Oktober 26, 2006, 16:10:22
edit2Rapporteer  
Dear Jean,

I confirm that this Malaysian company is a new licensee of the bow kite patent. They make it the right way regarding our Industrial Property rights and hope they make it the same way with other IP owners.

Best regards,
info

If anyone here wants to question authenticity of this message, please go ahead and email to info@inflatablekite.com
Matjas the scissor-kid

Antwoord #4 Oktober 26, 2006, 22:56:39
edit2Rapporteer  
haha ik kreeg laats oo al bow kites aangeboden geimpoteerd uit china....ik wacht nog steeds op het mailtje met de prijzen  loser

mzzsl Joepie
KiteGolfje
Gast
Antwoord #5 Oktober 26, 2006, 23:20:00
edit2Rapporteer  
Hou eens toch op om die kopieen van ander uit te lachen.

We leven in een vrij markt economie, alles wordt uitgevonden en daarna gekopieerd en dat geld voor alles.

Ik zeg 1 woord MARkT ECONOMIE, beter goed gestolen dan slecht verzonnen.

De vlieger was een aziatisch ontwerp/uitvinding, de mensen die het hebben gekopieerd zijn europeanen heb je een aziataat ooit erover horen klagen zoals wij europeanen doen??????

Ik zal eens een aantal gebruiksvoorwerpen opnoemen die uit azie zijn gekopieerd: buskruit, tanden borstel, vliegers, vuurwerk, zijde, wiskunde via de arabieren, sterrekunde ook via de arabieren, thee, wijn,
VOETBAL(!!!!), kruisboog, bommen(metalenvoorwerpen met lont en buiskruit erin, porselein(delfsblauw), kruiden (uit Indonesie) en nog velen om op te noemen.

Wie kopieerd wie hier nou, ik noem het kopieren maar in jullie context is het stelen!!! Ik hou me respect voor jullie  en noem het kopieren.

Stelletjes imperialisten!!!

God zij met jullie.

Ciao,

Cool Kite

Tom

Antwoord #6 Oktober 27, 2006, 00:26:43
edit2Rapporteer  
waarom moet dat God zij met jullie er nou weer bij Krijg ik gelijk de herinnering van een surfende johova getuige weer voor van van afgelopen week. Damn wat was dat een lijp
KiteGolfje
Gast
Antwoord #7 Oktober 27, 2006, 00:39:19
edit2Rapporteer  
waarom moet dat God zij met jullie er nou weer bij Krijg ik gelijk de herinnering van een surfende johova getuige weer voor van van afgelopen week. Damn wat was dat een lijp

dat was echt wel een lijp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.