Mystic warrior

Re-Style
Gast
Mei 05, 2006, 05:46:08
edit2Rapporteer  
hoi,

weet iemand waar je de mystic warrior kunt kopen winkels of internet shops?

groeten D-Flex
Darkwing
Gast
Antwoord #1 Mei 05, 2006, 05:47:40
edit2Rapporteer  
http://www.teammagicmarine.com/mystic/php/dealer.php?dis_land=Netherlands

Internet shops weet ik niet, maar je kan altijd een shop mailen...
Re-style
Gast
Antwoord #2 Mei 05, 2006, 13:33:33
edit2Rapporteer  
ja bij intofun had ik hem besteld maar hij was niet meer op voorraad en kwam pas rond 18 mei weer binnen en daarom wou ik ff weten waar ze hem nog meer verkopen
moderator-4
Global Moderator

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 05, 2006, 14:36:44
edit2Rapporteer  
Beste Re Style,

Kijk gewoon op de site van Mystic zie link hierboven. Verder kan je natuurlijk ook nog gebruik maken van onze linkpagina waar de websites en adressen van de shops staan suc6.

(P.S. Het lijkt me niet de bedoeling dat nu ierdereen zjn shop hier gaat neerzetten waar die nog verkrijgbaar is. Restyle kan zelf ook bellen en/of mailen om iets te willen moet je er wel wat voor doen.)
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Mei 05, 2006, 14:54:46
edit2Rapporteer  
Citaat

P.S. Het lijkt me niet de bedoeling dat nu ierdereen zjn shop hier gaat neerzetten waar die nog verkrijgbaar is

Dat wilt die toch juist weten!

P.S Drommels bamibal bal gehakt appelsap en 5 bananen!
Joost

Antwoord #5 Mei 05, 2006, 17:36:27
edit2Rapporteer  
Nou die gozer is gewoon lekker lui dat ben ik ook wel eens ghehe. (grinnik_kitesmiley) Ik weet dat charlie -> de skihut Den Haag nog heeft dus check die even.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.