theorie Kiten.....

marja
Gast
Oktober 12, 2006, 04:19:17
edit2Rapporteer  
hallo, ben erg enthousiast vwb Kiten! Ik heb afgelopen weekend m'n eerste les gehad. Nu wil ik alles weten natuurlijk en ik vraag mij af of er op het internet een site is die inhoudelijk goed ingaat op de theorie...
Tips zijn Welkom!!!!

groetjes Marja
VincentC

Antwoord #1 Oktober 12, 2006, 04:24:01
edit2Rapporteer  
Krijg je als het goed is bij je les. Ik kreeg er een boekje bij van de IKO toen ik ging lessen waarin alles stond van hoe en wat.
WaZuP

Antwoord #2 Oktober 12, 2006, 04:34:06
edit2Rapporteer  
GEBRUIK NU EENS EEN KEER DE ZOEKOPDRACHT MENSEN ThumpDown ThumpDown (huilen_kitesmiley)

HEB NET DRIE DAGEN GELEDE HELE SITE VOOR IEMAND BESCHREVEN MET ALLE INFO EROP EN DER AAN DAT JE ECHT ALLES WEET
Bart13

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 12, 2006, 04:35:04
edit2Rapporteer  
die eene website met die filmpjes waar ze aaaaaaaaaaaaaalles precies laten zien die is goed link?
Naish........what else???

Antwoord #4 Oktober 12, 2006, 04:44:21
edit2Rapporteer  
WaZuP, snap je punt maar kijk het is een gast en zo te horen/lezen een rookie!
Molliebollie@loggedout
Gast
Antwoord #5 Oktober 12, 2006, 05:19:16
edit2Rapporteer  
Altijd weer dezelfde vragen...

EN

Altijd weer dezelfde reacties

Houdt het nou nooit op?
Ethicus

Antwoord #6 Oktober 12, 2006, 05:38:06
edit2Rapporteer  
Het is altijd handig om als beginner een instructie DVD in huis te halen/hebben. Die DVD's zijn bij de meeste kitewinkels wel te krijgen.

Hier nog een link voor Bart13: http://www.kitefilm.com/eng/weeklytrick.asp
wouterb

Antwoord #7 Oktober 12, 2006, 15:10:19
edit2Rapporteer  
Deze vraag hoor je toch niet veel hier?
Meestal welke kite, board, wind en waar.etc etc. Reageer ff rustig.

Wat les betreft: dat komt vaak niet verder dan; "als je aan de bar trekt krijg je meer kracht." (let wel, vaak, niet altijd) Waarom er meer kracht ontstaat wordt er niet bij verteld.

DVD's bieden hierin een goede oplossing.
'The complete kitboarding guide' is de DVD uitvoering van bovenstaande link en geeft veel achtergronden van de verschillende aspecten.

voor aero- en hydrodynamische vraagstukken kan je meestal hier (en in 'zelfbouw') terecht, maar dan graag iets specifiekere vragen. Het is namelij kvrij veel omvattend.

ps.: Ik weet ook lang niet alles
ikke.
Gast
Antwoord #8 Oktober 12, 2006, 15:25:03
edit2Rapporteer  
GEBRUIK NU EENS EEN KEER DE ZOEKOPDRACHT MENSEN ThumpDown ThumpDown (huilen_kitesmiley)

HEB NET DRIE DAGEN GELEDE HELE SITE VOOR IEMAND BESCHREVEN MET ALLE INFO EROP EN DER AAN DAT JE ECHT ALLES WEET

link????
Merc
Gast
Antwoord #9 Oktober 12, 2006, 15:31:19
edit2Rapporteer  
Leuke vraag.....!

De meeste zullen wel denken nou nou theorie, gewoon doen.
Ik vind je vraag wel goed.

Ik heb een dvd van  the complete kiteboarding guide.
Levende theorie, deze dvd is wel van a tot z duidelijk. Het heeft mij goed op weg geholpen.

succes

lotte
Gast
Antwoord #10 Oktober 12, 2006, 16:31:57
edit2Rapporteer  
http://www.intofun.nl/ga.aspx?ct=prol&grp=KITEBOARD&tpe=KITEDVD
Jarnoe73

Antwoord #11 Oktober 12, 2006, 17:06:28
edit2Rapporteer  
Kitefilm.com is inderdaad het beste. Voor alleen theorie kan je http://kitesurfingschool.org/howto.htm#6.%20Get%20Going checken. Wel oud, maar voor een beginner best handig. Koop ook het (nieuwe) IKO boekje met alle theorie.
Succes met je lessen  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.