Nieuwe merken verkrijgbaar in Nederland.

Nederland-kitenl
Gast
April 18, 2007, 04:57:01
edit2Rapporteer  
Er is een Winkel in nederland die nieuwe merken verkoopt.
De prijzen liggen extreem laag en je kan veel van de producten ook testen. Boardjes, Kites en al die dingen hebben ze in het assortiment.

ik weet niet of ik de naam mag vermelden want heb kans dat het onder spam valt dan.

De merken die de shop verkoopt:
Fluid kites & kiteboarding
Pansh (1 Test kite)
3E Kiteboards (Nieuw Nederlands merk door de winkel opgezet)
Boom kites
Premier kites
Cyclone Kiteboards
Chemical kiteboards


Cheers

Gilion.
2 plaatje van hun kites


nog 1 plaatje van een boardje dan






SSFuel07
Gast
Antwoord #1 April 18, 2007, 05:11:22
edit2Rapporteer  
mail me ff wie dat zijn

LaterZz
T]-[0/\/\@S

Berichten: 215
Antwoord #2 April 18, 2007, 05:18:01
edit2Rapporteer  
is het egt een probleem om de naam er op te zetten ?... zou toch best tof zijn
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #3 April 18, 2007, 05:23:17
edit2Rapporteer  

Wow, wel echt super goedkoop jah. Ik wil de merken wel eens testen als dat mogelijk is. rond de 400 euro voor nieuwe Kite only, en 225 voor een nieuw boardje, compleet
T]-[0/\/\@S

Berichten: 215
Antwoord #4 April 18, 2007, 05:26:32
edit2Rapporteer  
Pff , die prijzen zijn niet verkeerd... wat denken jullie van die Torque 7M. iemand enige ervaring..(zal wel niet .. nieuw merk .. i know) maar toch.. iemand?
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #5 April 18, 2007, 05:45:41
edit2Rapporteer  
Pff , die prijzen zijn niet verkeerd... wat denken jullie van die Torque 7M. iemand enige ervaring..(zal wel niet .. nieuw merk .. i know) maar toch.. iemand?

Het is vrijwel onmogelijk dat iemand hier de Torque 7m heeft getest Smiley hij is namelijk pas 2 dagen op de markt en ik heb de 1e
12m²
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #6 April 18, 2007, 05:46:46
edit2Rapporteer  



Wow, wel echt super goedkoop jah. Ik wil de merken wel eens testen als dat mogelijk is. rond de 400 euro voor nieuwe Kite only, en 225 voor een nieuw boardje, compleet

Testen is zeer goed mogelijk!
wanneer hebben jullie tijd Wink en wat wil je testen
Board of kite of beide
Tom Kite

Berichten: 480
Antwoord #7 April 18, 2007, 06:00:31
edit2Rapporteer  
Tjah, wil beide wel eens testen misschien koop ik het boardje wel, de kite niet want ik heb niet zo lang geleden nieuwe gekocht, maar wil wel graag het nieuwe merk testen!

Waar zijn de kites ergens te testen?
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #8 April 18, 2007, 06:04:16
edit2Rapporteer  
Tjah, wil beide wel eens testen misschien koop ik het boardje wel, de kite niet want ik heb niet zo lang geleden nieuwe gekocht, maar wil wel graag het nieuwe merk testen!

Waar zijn de kites ergens te testen?

bijna heel nederland van Roermond tot Almere (Hometown) tot ijmuiden
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 April 18, 2007, 06:17:19
edit2Rapporteer  
Vind het wel reclame voor je eigen bedrijf, desalniettemin bedankt voor het melden, zal ff sneupen

hmz, zijn wel lage prijzen idd, maar ik vind de kwaliteit zoals ik aan de foto's kan beoordelen niet echt overtuigend.

Weinig verstevigde punten, en het doek ziet er erg krakerig uit, wat meestal duidt op lagere kwaliteit.

Mja, voordat geld kan je dat best riskeren.
ik ben iig tevreden met mn nog goedkopre spitfire III's uit usa
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #10 April 18, 2007, 15:25:04
edit2Rapporteer  
Vind het wel reclame voor je eigen bedrijf, desalniettemin bedankt voor het melden, zal ff sneupen

hmz, zijn wel lage prijzen idd, maar ik vind de kwaliteit zoals ik aan de foto's kan beoordelen niet echt overtuigend.

Weinig verstevigde punten, en het doek ziet er erg krakerig uit, wat meestal duidt op lagere kwaliteit.

Mja, voordat geld kan je dat best riskeren.
ik ben iig tevreden met mn nog goedkopre spitfire III's uit usa

Haha
Moet je ze eerst hebben gezien foto's zeggen niet alles !
zo heb ik mij ook enorm vergist in de blaze is ook een super kite niks op aan te merken

dus eerst proberen dan oordelen Wink
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #11 April 18, 2007, 15:28:16
edit2Rapporteer  
Vind het wel reclame voor je eigen bedrijf, desalniettemin bedankt voor het melden, zal ff sneupen

hmz, zijn wel lage prijzen idd, maar ik vind de kwaliteit zoals ik aan de foto's kan beoordelen niet echt overtuigend.

Weinig verstevigde punten, en het doek ziet er erg krakerig uit, wat meestal duidt op lagere kwaliteit.

Mja, voordat geld kan je dat best riskeren.
ik ben iig tevreden met mn nog goedkopre spitfire III's uit usa

Haha
Moet je ze eerst hebben gezien foto's zeggen niet alles !
zo heb ik mij ook enorm vergist in de blaze is ook een super kite niks op aan te merken

dus eerst proberen dan oordelen Wink

Tis meuk, en ik heb van  genoeg gasten gehoord dat heel Nederland-Kite aan alle kanten rammelt. Afrader dus om daar wat te kopen.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #12 April 18, 2007, 15:30:33
edit2Rapporteer  
Nou, die blaze vind ik een van de meest verrotte kite's op de markt ThumpsUp
diederik

Berichten: 908
Antwoord #13 April 18, 2007, 16:51:56
edit2Rapporteer  
wel goed...niet goed...wel goed...wel goed ...niet goed....wel goed...niet goed...en ja hoor!!!Daar gaan we weer!!!!!!WEES BLIJ MET DE INFO...LOOP NIET TE ZANIKEN EN TREK ZELF JE PLAN!!!
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #14 April 18, 2007, 17:00:24
edit2Rapporteer  
Vind het wel reclame voor je eigen bedrijf, desalniettemin bedankt voor het melden, zal ff sneupen

hmz, zijn wel lage prijzen idd, maar ik vind de kwaliteit zoals ik aan de foto's kan beoordelen niet echt overtuigend.

Weinig verstevigde punten, en het doek ziet er erg krakerig uit, wat meestal duidt op lagere kwaliteit.

Mja, voordat geld kan je dat best riskeren.
ik ben iig tevreden met mn nog goedkopre spitfire III's uit usa

Haha
Moet je ze eerst hebben gezien foto's zeggen niet alles !
zo heb ik mij ook enorm vergist in de blaze is ook een super kite niks op aan te merken

dus eerst proberen dan oordelen Wink

Tis meuk, en ik heb van genoeg gasten gehoord dat heel Nederland-Kite aan alle kanten rammelt. Afrader dus om daar wat te kopen.

Dat vind ik nogal een mooie beschuldiging maargoed laat ik het hier op houden trek je eigen conclusies Smiley
Geintreseerde hoor ik graag van!
Vind het trouwens wel erg knap want we zijn pas 1 maand open en nu al rammelen

Maargoed vijanden krijg je altijd met deze prijzen  Wink  loser
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #15 April 18, 2007, 17:00:53
edit2Rapporteer  
Nou, die blaze vind ik een van de meest verrotte kite's op de markt ThumpsUp

Kom hem testen merk je het zelf!
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #16 April 18, 2007, 17:14:32
edit2Rapporteer  
Vind het wel reclame voor je eigen bedrijf, desalniettemin bedankt voor het melden, zal ff sneupen

hmz, zijn wel lage prijzen idd, maar ik vind de kwaliteit zoals ik aan de foto's kan beoordelen niet echt overtuigend.

Weinig verstevigde punten, en het doek ziet er erg krakerig uit, wat meestal duidt op lagere kwaliteit.

Mja, voordat geld kan je dat best riskeren.
ik ben iig tevreden met mn nog goedkopre spitfire III's uit usa

Haha
Moet je ze eerst hebben gezien foto's zeggen niet alles !
zo heb ik mij ook enorm vergist in de blaze is ook een super kite niks op aan te merken

dus eerst proberen dan oordelen Wink

Tis meuk, en ik heb van genoeg gasten gehoord dat heel Nederland-Kite aan alle kanten rammelt. Afrader dus om daar wat te kopen.

Dat vind ik nogal een mooie beschuldiging maargoed laat ik het hier op houden trek je eigen conclusies Smiley
Geintreseerde hoor ik graag van!
Vind het trouwens wel erg knap want we zijn pas 1 maand open en nu al rammelen

Maargoed vijanden krijg je altijd met deze prijzen  Wink  loser


Hehe, ik ben niet van een shop oid als je dat soms denkt. Je shop bestaat misschien pas een maand, er zijn gasten die jou al langer kennen.

Ik raad gewoon iedereen aan om in 1 keer iets goeds te kopen en niet met goedkope meuk te gaan zitten prutsen
Nederland-kitenl
Gast
Antwoord #17 April 18, 2007, 17:59:31
edit2Rapporteer  
Vind het wel reclame voor je eigen bedrijf, desalniettemin bedankt voor het melden, zal ff sneupen

hmz, zijn wel lage prijzen idd, maar ik vind de kwaliteit zoals ik aan de foto's kan beoordelen niet echt overtuigend.

Weinig verstevigde punten, en het doek ziet er erg krakerig uit, wat meestal duidt op lagere kwaliteit.

Mja, voordat geld kan je dat best riskeren.
ik ben iig tevreden met mn nog goedkopre spitfire III's uit usa

Haha
Moet je ze eerst hebben gezien foto's zeggen niet alles !
zo heb ik mij ook enorm vergist in de blaze is ook een super kite niks op aan te merken

dus eerst proberen dan oordelen Wink

Tis meuk, en ik heb van genoeg gasten gehoord dat heel Nederland-Kite aan alle kanten rammelt. Afrader dus om daar wat te kopen.

Dat vind ik nogal een mooie beschuldiging maargoed laat ik het hier op houden trek je eigen conclusies Smiley
Geintreseerde hoor ik graag van!
Vind het trouwens wel erg knap want we zijn pas 1 maand open en nu al rammelen

Maargoed vijanden krijg je altijd met deze prijzen Wink loser


Hehe, ik ben niet van een shop oid als je dat soms denkt. Je shop bestaat misschien pas een maand, er zijn gasten die jou al langer kennen.

Ik raad gewoon iedereen aan om in 1 keer iets goeds te kopen en niet met goedkope meuk te gaan zitten prutsen

Als je het soms over Die gasten uit almere hebt dan heb je het dus mooi fout he!
Want daar heb ik gewoon een conflict mee gehad en dat is allang opgelost dus kom nou niet met die onzin dat de dingen die ik verkoop goedkope zooi is want je hebt t zelf nog nooit getest!

kom maar eerst testen voor je mijn producten begint te beoordelen door dingen die je hebt gehoord !
moderator-3
Global Moderator

Geen avatar

Berichten: 87
Antwoord #18 April 18, 2007, 18:09:00
edit2Rapporteer  
Aantal commerciele Links verwijderd. 

Als je wil adverteren op kitehigh stuur dan een mailtje naar info@kitehigh.nl


Topic closed!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.