Board klaar + foto!

Dopperd

Geen avatar

Juni 11, 2007, 02:46:59
edit2Rapporteer  
He hallo!

Het board is nu klaar. (grinnik_kitesmiley) Helaas van die ene misstap met het gekreukelde PE plastic waardoor de bovenkant een beetje verziekt is maar de onderkant mag er wezen dacht ik..Oa dankzij  de mooie schorpion die mijn vriendin gemaakt heeft..

Straks in de vakantie maak ik nog een board..Dan maak ik die fouten niet weer en ga ik een rocker tafel gebruiken!

Wat vinden jullie ervan??

Mazzl
Spoon

Antwoord #1 Juni 11, 2007, 03:59:53
edit2Rapporteer  
ik wil eigenlijk de bovenkant toch ook wel zien hoor Grin... ben benieuwd!!

dit ziet er erg gelikt uit... zoiezo vond ik je al erg knap werken voor een eerste boardje!
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 11, 2007, 05:05:47
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp Bedankt bedankt!

Dit is een foto van de bovenkant maar hier is hij nog niet klaar.. Die schorpioen die op de onderkant staat heb ik in het klein op elke tip gezet. Een beetje in die uitsparing van de tweede laag op de eerste..Snaps?? (grinnik_kitesmiley) Zoom maar goed in dan zie je wat ik bedoel denk ik.  (tong_kitesmiley)

Morgen ga ik hem op de waterskibaan (ermerstand) uitproberen. Plaatsje vlakbij emmen.

Dan maak ik foto's inclusief vinnen ed. Footpads wilde ik eerst zelf maken van muismatten maar ga ze toch kopen omdat ik nog een board ga maken deze zomer.

Mazzl
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 11, 2007, 05:08:07
edit2Rapporteer  
Ik zoom nu zelf even in maar door de kwaliteit zie ik de putjes en belletjes niet meer..maargoed.. Het blijft een dink om te gebruiken! Haha
Tommie

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 11, 2007, 14:19:04
edit2Rapporteer  
dude ik zie zowiezo de putjes en belletjes niet.

ik zie gewoon een rete mooi goed uitgedacht eerste boardje!  ThumpsUp

Lord of the Boards

Antwoord #5 Juni 11, 2007, 19:16:41
edit2Rapporteer  
Zo zag mijn eerste board er echt niet uit hoor! Respect.
Als je het zelf maakt zie je toch alle foutjes, terwijl iemand anders het niet eens opvalt.
Tommie

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 12, 2007, 02:36:07
edit2Rapporteer  
ja LotB heef helemaal gelijk.
das met alles zo, moet je zien hoe blij mensen zijn als ik compleet inbouwkast neerzet.
zij maar juichen, en ik bijna beschaamd omdat jij weet hoe je sommige dingen hebt opgelost.

dat werkt met alles zo!!
verbaasde me er laatst zelfs over dat naish ook niet perfekte boardjes afleverd, en had op de KBO een X-treme boardje in m'n handen die al aan het delamineren was!! op de KBO!!
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 12, 2007, 02:48:09
edit2Rapporteer  
Vandaag heb ik hem uitgeprobeerd en hij vaart echt super ThumpsUp...Ik had al wat wakeboard ervaring maar het voelde meteen goed aan.. Alleen niet te veel gewicht naar voren als je hem goed kant want dan grijpt de voorste vin in het water...Hij is een stuk sneller dan een wakeboard...Komt zeker door de rocker...Die is bij een wakeboard veel groter.

Ik had moet luisteren naar jullie voor mijn lak keuze. (shame_kitesmiley)... de jachtlak laat idd los! grrrr..
Maar dat fix ik wel met dd lak..Is het ook te bestellen via internet? Zo ja, waar?

bedankt voor de reacties!

mazzl
Tommie

Geen avatar

Antwoord #8 Juni 12, 2007, 03:01:14
edit2Rapporteer  
dit klinkt lullig, maar dd-lak op jachtlak............. niet zo succesvol.
kan je beter (naar mijn mening) laagje jacklak verwijderen, en dan opnieuw lakken.

Joosdo

Antwoord #9 Juni 13, 2007, 04:35:19
edit2Rapporteer  
Ik mocht willen dat mijn eerste board er zo uit zag. Voor de eerste keer gewoon heel goed gelukt.

En als de verslaving diep zit, dan komen er mooiere...

Mzzl Joost
Morres

Antwoord #10 Juni 13, 2007, 07:28:26
edit2Rapporteer  
ik denk dat je niet goed ontvet hebt, of de verhouding van de componenten niet goed had,...
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #11 Juni 13, 2007, 16:26:06
edit2Rapporteer  
Het was een een comp. Lak.. Maar ik heb het volgende idee.. Wat als ik het goed schuur en er dan gewoon nog een laagje epoxy overheen doe. Dat is aardig sterk dacht ik zo... Dat het geel wordt maakt me ff niet uit want er komt nog een board.. Ik wil er nu gewoon lekker mee gaan!
Tommie

Geen avatar

Antwoord #12 Juni 13, 2007, 17:03:48
edit2Rapporteer  
ja kan je gewoon goed doen,
alleen verwacht geen meer jaren plan ermee te varen, want dat het geel word betekend dat de UV de stof veranderd, en dus uiteindelijjk gaat barsten en kapot gaat, en niet waterbestendig meer is.
en na de epoxy laagje, is het een id om te polijsten met commadant, spiegeltje!!
Lord of the Boards

Antwoord #13 Juni 13, 2007, 17:21:37
edit2Rapporteer  
Als je gewoon wilt knallen op dat board, dan zou ik gewoon niet naar de lak kijken en dus gewoon gaan knallen zonder er iets aan te doen. Misschien blijft het beperkt tot een klein stukje dan loslaat.

Als je het goed wilt doen, zou je het hele board moeten schuren. In ieder geval alle stukjes die loslaten verwijderen. Vervolgens het hele board inspuiten met spuitplamuur, dan nat schuren met P600 en dan pas aflakken. De spuitplamuur zorgt voor een goede hechting van de lak en vult de kleine oneffenheden op, zodat het strakker wordt.
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #14 Juni 13, 2007, 19:46:31
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij een paar merken geven van DD lak... Ik kan nu dd lak van epifanes krijgen bij een verfhandel in emmen. 750ml 22e + harder van 11 e..Dus samen 33euri. Is dat duur?

Ik wil het alvast aanschaffen voor volgende projectje
prokiter

Antwoord #15 Juni 13, 2007, 22:23:28
edit2Rapporteer  
Heyy,

Bij Poly service betaal je zo uit me hooft ongeveer 28 euro voor 750 gr DD lak.....das al met de harder er bij op gerekend..(dus 500 gr verf en 250 gr harder)

Dat is (naar mijn weten) gewoon prolyservice DD lak..... ThumpsUp

Greetings...Pro Kiter... (hangloose_kitesmiley)
Morres

Antwoord #16 Juni 14, 2007, 00:38:33
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij een paar merken geven van DD lak... Ik kan nu dd lak van epifanes krijgen bij een verfhandel in emmen. 750ml 22e + harder van 11 e..Dus samen 33euri. Is dat duur?

Ik wil het alvast aanschaffen voor volgende projectje
betaalde hier bij lokale verfhande ler 21,50 voor, maar was eigenlijk in eerste instantie 17Euro, alleen die muts had zich verrekend, wilde ze ineens 27,50 hebben.

maar is dus 21.50 geworden

maar het is dus eigenlijk 27,50...

snap je het nog Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.