Fanatic Charles Deleau Promodel 2007

Jacobus

September 15, 2007, 13:50:52
edit2Rapporteer  
Beste allen,

Op het moment vaar ik een Nobile '07 132x41 en ik wil er een kleiner (lees smaller) boardje erbij met wat meer flex die beter is te varen in chop, golven en (zwaar) overpowerde condities. Na wat rond kijken op de boards markt is mijn oog gevallen op de Fanatic Charles Deleau Promodel '07 129x37,5.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit board in chop en golven en overpowerde condities? Ik weet het TESTEN, wil ik ook wel gaan doen, maar kom uit het noorden en de shop in de buurt verkoopt niet fanatic. Als er iemand is die dit board vaart en regelmatig op Workum of Mirns komt dan hou ik me aanbevolen  ThumpsUp.

Groet Jacob
kitewouter

Antwoord #1 September 15, 2007, 16:29:21
edit2Rapporteer  
antwoord maar raak, ik heb er verschillende keren over zitten te denken om dit board te bestellen.. dus een review zou niet verkeerd zijn!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.