Kiters strand Horst opgepast!!! (2 pedofielen)

Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #50 Oktober 03, 2007, 22:05:25
edit2Rapporteer  
Das wel echt ziek zeg Sad echt niks voor je Sad
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #51 Oktober 03, 2007, 22:10:33
edit2Rapporteer  
Klote gozer...nja ik moet voortaan maar met je mee...

Vinnie is misschien wel klein en ziet er daar door misschien wat jonger uit...maar het is toch fockong niet normaal dat zo'n gozer.... (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)

Spraakeloos  ThumpDown ThumpDown
tering, als we ze tegen komen gaan we wel even ''dag'' zeggen...maar wel met een carbonnen bar in me hand ThumpsUp

En bij de gulf heet het al nulde maar dat boeit ff niet...

Nja sterkte en spreek je snel  ThumpsUp
Tim!

Berichten: 221
Antwoord #52 Oktober 03, 2007, 22:10:52
edit2Rapporteer  
Volgende keer ff fotootje maken met je mobieltje, als je die hebt.

En dan die gasten helemaal doen flippe zeker  (grinnik_kitesmiley)
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #53 Oktober 03, 2007, 22:17:25
edit2Rapporteer  
Kan beter filmen en dat kan heel goed onopgemerkt.. ThumpsUp
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #54 Oktober 03, 2007, 22:54:59
edit2Rapporteer  
Vinnie ik ben helemaal niet 40/50  (geschokt_kitesmiley)
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #55 Oktober 03, 2007, 23:28:48
edit2Rapporteer  
Vinnie ik ben helemaal niet 40/50  (geschokt_kitesmiley)

Dan mag jij voortaan wel eens van die drugs afblijfen (geschokt_kitesmiley)


Ik heb vandaag helaas geen tijd gehad om aangifte te doen, ik vertrek voor dat het bureau open is en kom terug als het weer dicht is... Maar ik ga het zeker wel ff doen.

Maar ik heb bij mezelf ook altijd gedacht dat ik in dit soort situaties heel niet bang zou zijn ofzo.
Maar het blijft wat anders als je het echt overkomt. Het blijft zo'n afgelegen stuk waar echt maar een keer in het half uur iemand langs fietst ofzo.

Ik stond daar wel nog met een mob. in mijn handen omdat ik net mijn pa had gebeld. Maar ik denk dat als die man mij foto's had zien maken dat ik echt de lul was geweest. het was zeker nog 4 min. lopen naar de gulf en pas de laatste 20 meter ben je bij de gulf ook in zicht omdat daar een bocht zit.

Kortom, het blijft een beangstigende situatie als je daar tussen 2 mannen in staat, met een brommer die het niet doet, zodat je dus al wat moeilijk en zeker niet snel weg kan komen.
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #56 Oktober 03, 2007, 23:32:07
edit2Rapporteer  
Ja er is weinig wat je kan doen op zo'n moment...buiten een mes tussen zun ribben.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #57 Oktober 04, 2007, 00:22:49
edit2Rapporteer  
ja dan is het wel eng lijkt me, maar meestal als je jezelf helemaal gaat opfocken en zoveel adrenaline in je pompt kan je ze wel aan gewoon omdat je echt pissed bent.

maarja,, dat ligt aan de persoon meestal.
rudirudi

Geen avatar

Berichten: 24
Antwoord #58 Oktober 04, 2007, 00:28:36
edit2Rapporteer  
zolang ze je niet persoonlijk benaderen zou ik ook zelf niet te veel doen op dat moment. en er op af lopen en iemand in elkaar trimmen heeft ook niet echt veel zin. ook zeker niet als je er behoorlijk van schrikt en toch zo iets hebt van o neeej wat nu?? je staat daar toch met je brommer en even hard uitnaaien is er ook niet bij.

anders wordt het als ze naar je toe komen en wat van je "moeten".. dan geef ik je alle rechten.

greets Ruud
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #59 Oktober 04, 2007, 06:19:11
edit2Rapporteer  
Vinnie ik ben helemaal niet 40/50 (geschokt_kitesmiley)

Dan mag jij voortaan wel eens van die drugs afblijfen (geschokt_kitesmiley)


Ik heb vandaag helaas geen tijd gehad om aangifte te doen, ik vertrek voor dat het bureau open is en kom terug als het weer dicht is... Maar ik ga het zeker wel ff doen.

Maar ik heb bij mezelf ook altijd gedacht dat ik in dit soort situaties heel niet bang zou zijn ofzo.
Maar het blijft wat anders als je het echt overkomt. Het blijft zo'n afgelegen stuk waar echt maar een keer in het half uur iemand langs fietst ofzo.

Ik stond daar wel nog met een mob. in mijn handen omdat ik net mijn pa had gebeld. Maar ik denk dat als die man mij foto's had zien maken dat ik echt de lul was geweest. het was zeker nog 4 min. lopen naar de gulf en pas de laatste 20 meter ben je bij de gulf ook in zicht omdat daar een bocht zit.

Kortom, het blijft een beangstigende situatie als je daar tussen 2 mannen in staat, met een brommer die het niet doet, zodat je dus al wat moeilijk en zeker niet snel weg kan komen.
Je hoeft er alleen melding van te maken bij de politie dus aangifte is niet echt nodig..
Dat kan dus ook telefonisch gebeuren.
Maar heb je meer info want ik loop dagelijks met mijn honden in die omgeving en wil mijn ogen best open houden maar moet wel iets meer info hebben   Huh   
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #60 Oktober 04, 2007, 18:42:27
edit2Rapporteer  
de politie kan ook nog ff op plaats delict naar het kwakkie zoeken, dan hebben we bewijs:D
succes man, echt een weird verhaal
hehehe, wie wil dr nou niet bij de politie werken, hehhehe
globe

Berichten: 1143
Antwoord #61 Oktober 04, 2007, 20:03:07
edit2Rapporteer  
Grow up Morres!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #62 Oktober 04, 2007, 23:41:47
edit2Rapporteer  
Vinnie ik ben helemaal niet 40/50 (geschokt_kitesmiley)

Dan mag jij voortaan wel eens van die drugs afblijfen (geschokt_kitesmiley)


Ik heb vandaag helaas geen tijd gehad om aangifte te doen, ik vertrek voor dat het bureau open is en kom terug als het weer dicht is... Maar ik ga het zeker wel ff doen.

Maar ik heb bij mezelf ook altijd gedacht dat ik in dit soort situaties heel niet bang zou zijn ofzo.
Maar het blijft wat anders als je het echt overkomt. Het blijft zo'n afgelegen stuk waar echt maar een keer in het half uur iemand langs fietst ofzo.

Ik stond daar wel nog met een mob. in mijn handen omdat ik net mijn pa had gebeld. Maar ik denk dat als die man mij foto's had zien maken dat ik echt de lul was geweest. het was zeker nog 4 min. lopen naar de gulf en pas de laatste 20 meter ben je bij de gulf ook in zicht omdat daar een bocht zit.

Kortom, het blijft een beangstigende situatie als je daar tussen 2 mannen in staat, met een brommer die het niet doet, zodat je dus al wat moeilijk en zeker niet snel weg kan komen.
Je hoeft er alleen melding van te maken bij de politie dus aangifte is niet echt nodig..
Dat kan dus ook telefonisch gebeuren.
Maar heb je meer info want ik loop dagelijks met mijn honden in die omgeving en wil mijn ogen best open houden maar moet wel iets meer info hebben   Huh   

Hier nog wat info voor je:

Leeftijd: ik schat de dikke op een jaartje of 30 en de dunne op een jaartje of 40/50
Kleding: dikke: wit T-shirt, kort blauw broekje (lijkt op zwembroek) dunne: Grijs/zwart ''jasje'' met een  donkerblauwe spijkerbroek eronder.
Mountainbike: niet echt op gelet, maar volgens mij 2 zwarte zonder enig achter spatbord.
Tijdstip: 16:55
Kapsel: dikke: blond kort haar plat voorover. dunne: half lang zwart/grijs haar met een zwaar gerimpeld gezicht.
matta

Berichten: 195
Antwoord #63 Oktober 05, 2007, 01:03:50
edit2Rapporteer  
pssst... vaak hebben brommers wel een reserve-benzine stand  schater Zo niet, dan zit er altijd nog wat benzine in de tank die wel in je carburateur komt als je de brommer ff schuin houdt, naar de kant waar je benzinekraantje zit (vaak links) kom je vaak nog net een 500m verder mee...
Succes met het verwerken van je trauma... lijkt me wel bizar hor... kijk, wat maakt het nou uit dat iemand foto's van je maakt als je je kite aan het oppompen bent? Of wat maakt het uit dat 2 homo's met elkaar een feestje aan het bouwen zijn? Allemaal niet zo erg, nee ben zelf geen homo, maar van een of andere freak zou ik ook een beetje heel bang worden  (cry_kitesmiley) helemaal als het er 2 zijn
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #64 Oktober 05, 2007, 01:04:52
edit2Rapporteer  


Deze???  loser

Nee is lullig, ik hoop dat we ze ooit kunne achterhalen, dit soort gasten horen niet recht over straat te kunnen lopen  ThumpDown ThumpDown
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #65 Oktober 05, 2007, 01:05:48
edit2Rapporteer  
Een zwembroekje? Dat is ook gek...het was toch helemaal niet warm ofzo..die zal ook wel wat al gedaan hebben  :Smiley (sealedlips_kitesmiley)
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #66 Oktober 05, 2007, 01:36:13
edit2Rapporteer  
pssst... vaak hebben brommers wel een reserve-benzine stand  schater Zo niet, dan zit er altijd nog wat benzine in de tank die wel in je carburateur komt als je de brommer ff schuin houdt, naar de kant waar je benzinekraantje zit (vaak links) kom je vaak nog net een 500m verder mee...
Succes met het verwerken van je trauma... lijkt me wel bizar hor... kijk, wat maakt het nou uit dat iemand foto's van je maakt als je je kite aan het oppompen bent? Of wat maakt het uit dat 2 homo's met elkaar een feestje aan het bouwen zijn? Allemaal niet zo erg, nee ben zelf geen homo, maar van een of andere freak zou ik ook een beetje heel bang worden  (cry_kitesmiley) helemaal als het er 2 zijn

Ik heb geen reserve stand ThumpsUp
Mijn benzine kraantje zit btw rechts, maar dat moet je natuurlijk ook maar net weten dat je je brommert even schuin kan houden.

Verder was het idd niet warm nee, maar hij had volgens mij zoveel vet op zijn pens dat hij het niet zo snel koud zou krijgen..
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #67 Oktober 05, 2007, 08:44:38
edit2Rapporteer  
je had toch mobiel bij je ? bel dan de fricking smeris

( en dan heeft die nog mazzel, want ik zou heel andere mensen bellen, werkt wat makkelijker hehehe )
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #68 Oktober 05, 2007, 08:48:39
edit2Rapporteer  
oeps lees een beetje raar ...had niet de laatste pagina

tuurlijk flip je em helemaal ...en kan me de angst best voorstellen in je remy 2 grotere freaks ....pfff

 ...maar ik had direct 112 gebelt ...fucking mafkezen ..

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #69 Oktober 05, 2007, 21:07:49
edit2Rapporteer  
Heb nog ff getwijfeld om te bellen, gewoon puur om ze te naaien, maar toch maar gelaten.
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #70 Oktober 08, 2007, 16:06:59
edit2Rapporteer  
Ik heb dit ook megemaakt met een kamp waarbij leerlingen langs 2 mannen reden en werden aangesproken.

TIP. nooit alleen Fietsen/rijden, altijd met 2
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #71 Oktober 08, 2007, 22:50:42
edit2Rapporteer  
Ook in de omgeving van Horst?
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #72 Oktober 09, 2007, 02:37:45
edit2Rapporteer  
Damn te nasty dit!... (was een paar dagen weg dus beetje laat)
Maar lees dit nu, echt te sneuh/ranzig voor woorden...

Nog gelukt met aangifte?

Spreek je
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #73 Oktober 09, 2007, 02:55:59
edit2Rapporteer  
ja tussen Horst en nulde. ongeveer ter hoogte van het evenementen terrein
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #74 Oktober 09, 2007, 03:12:40
edit2Rapporteer  
@ Mcjosti

Zullen dezelfde dan wel zijn (sealedlips_kitesmiley)

@ Lorenz

Aangifte is inmiddels al gedaan.
Ze zouden er wat extra auto's langs laten gaan zeiden ze.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.