Dutch open Flyboarden

jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Februari 25, 2008, 19:23:59
edit2Rapporteer  

gemaakt door Nick de Bruijn

Team Forest7 organiseerd op zondag 6 april van 10:00 - 18:00 uur, het Flyboard evenement met de EERSTE OPEN NK FLYBOARDEN 2008 op de vliegerzone IJmuiderslag, IJmuiden ( gemeente Velsen ).

De bedoeling van dit Flyboard evenement en het Open NK is:

1. Een gezellige en sportieve meeting voor Flyboarders.
2. Kennis maken met en het testen van de nieuwste producten van MBS, TRAMPA, OZONE, PETER LYNN etc..
3. Vlieger en Flyboard clinics en lessen voor starters.
4. Een wedstrijd te organiseren met een laagdrempellig en vriendschappelijk karakter.
5. Promotie voor de Mountainboard en Vliegersport in het algemeen.

Iedereen kan meedoen aan de wedstrijden. Ook als je weinig of geen ervaring hebt. Het wedstrijd gedeelte is bedoelt om ervaring op te doen, plezier te hebben en van elkaar te leren. Schrijf je in voor 22 Maart!!!

De volgende westrijdvormen worden gehouden. Freestyle. Boardercross en Speed.

Het inschrijfformulier en de reglementen zijn vanaf maandag te krijgen via de website van forest7.

Maximaal 50 deelnemers! 15 plaatsen zijn gereserveerd voor buitenlandse rijders.

ENJOY YOUR RIDE - RIDE SAFE - RESPECT NATURE

Ariën

voorzitter TEAM FOREST 7
organisator van de
OPEN NK MOUNTAINBOARDEN / OPEN NK FLYBOARDEN.

----------------

Ik weet dat bijna iedereen kitesurft hier maar voor de flyboarders die toch op dit forum zitten.
Ik kan 1 ding zeggen.

Het wordt FAKKINGGG VET!

Voor het inschrijfformulier:

http://www.forest7.org/events.html
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Februari 25, 2008, 19:29:48
edit2Rapporteer  
wat jammer nou dat ik niet meer echt flyboard pech Sad maar waarom s flexifoil er niet bij of horen die onder etc..
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #2 Februari 25, 2008, 19:35:37
edit2Rapporteer  
wat jammer nou dat ik niet meer echt flyboard pech Sad maar waarom s flexifoil er niet bij of horen die onder etc..
Als flexifoil zich aanbiedt kunnen ze vast ook wel komen denk ik
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3 Februari 25, 2008, 20:41:10
edit2Rapporteer  
hmm oke Tongue zal ik eens even kijken  Tongue
TijN

Berichten: 426
Antwoord #4 Februari 26, 2008, 04:59:43
edit2Rapporteer  
Lennie zit thuis nog met zn knie omhoog volgens mij....mjah dan wint yusca het wel  Grin (of jelmer) ihih
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #5 Februari 26, 2008, 05:09:03
edit2Rapporteer  
Yusca vs Jelmer vs Mystery guest Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.