Malyaysia Airlines honden raken mn gear kwijt!!!!!

Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Februari 28, 2008, 23:16:45
edit2Rapporteer  
Ja ja, het is toch echt gebeurd, na een aantal keer al hebben moeten zoeken op de verschillende vliegvelden naar mn oversize Mystic Ammobag met ALLES erin, is het ze uiteindelijk toch gelukt om de tas definitief kwijt te raken op schiphol. Ze ziijn er nu naar op zoek. Gelukkig ben ik verzekerd.  ThumpDown
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Februari 28, 2008, 23:28:34
edit2Rapporteer  
aaah doed, nee wel!!! F-ed up!

Hoop, dat als ze het niet vinden, je iig goed uitgekeerd wordt!
Nieuwe gear is ook neit mis natuurlijk..mja, liever je spullen terug.

Die mystic ammo bag is iig geen verlies, prutding
joepje

Berichten: 206
Antwoord #2 Februari 28, 2008, 23:42:31
edit2Rapporteer  
Gelukkig ben je ze in nl kwijt. Stel je voor dat je op je vakantie adres straat, klaar om te knallen...pfft. Gefeliciteerd! Haal jezelf lekker nieuw spul!
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #3 Februari 28, 2008, 23:45:32
edit2Rapporteer  
Bij mij waren ze gelukkig m'n koffer met vuile was kwijtgeraakt en hadden ze m'n kitebag netjes afgeleverd. Koffer was naar 2 daagjes ook weer terecht overigens. Bij mij was het Sydney - Kuala Lumpur - Schiphol en waren ze hem uiteindelijk vergeten op KL...
martijn85

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #4 Februari 28, 2008, 23:55:27
edit2Rapporteer  
Yo,

Bij mij precies hetzelfde gebeurd van de zomer, terug van kos. nieuw board + net nieuwe kite kwijt.. Of gewoon gejat op t vliegveld in kos..

Ik kreeg helaas ook nog niet alles terug.., maar had ook geen speciale kitesurf verzekering..
Maarj je moet eerst wel een aantal weken wachten voordat je een declaratie in mag leveren.. Ik heb iets van 2 maanden moeten wachten voordat ik wist dat ik uberhaup teld terug kreeg...

Sterkte ermee..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Februari 29, 2008, 00:10:45
edit2Rapporteer  
Tja, het gaat vaak mis als je een transfer hebt. Ook op mijn werk ging het vaak mis met transfers. Op de heenweg van verre vluchten met transfer zoals New Zealand of Bali blijf ik altijd een dag of 2 op de transfer locatie. Hiervoor moet je bagage met je mee door de doane, en ben je er zeker van dat het goed door gaat.

Overigens is er nog niets bij mij gebeurd. Wel van een maat zijn barren uit een zijvak gestolen op het vliegveld van Fuerte. Let wel: achter de doane waar jij er niet meer bij kan!

Sterkte met je verhaal. Heb je een aparte kiteverzekering?
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #6 Februari 29, 2008, 00:32:17
edit2Rapporteer  
Ja heb wel verzekering, €1500 voor mn 2 kites en board en tot €3000 voor de rest. Daar kan ik wel een overjarig setje van scoren, no worries dus. Maar ben dus wel zo dom geweest om mn camera met dus ook de foto's  in de kitebag te stoppen   loser
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #7 Februari 29, 2008, 03:02:30
edit2Rapporteer  
Zonde man!
Dat is echt balen ThumpDown
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Februari 29, 2008, 03:55:10
edit2Rapporteer  
Maar ben dus wel zo dom geweest om mn camera met dus ook de foto's  in de kitebag te stoppen loser

Achteraf gelul, maar zorg ervoor dat je ten minste de memorysticks bij je draagt tijdens het reizen. Ik ben een aantal maanden terug een maand in New Zealand geweest. Daar heb ik halverwege de reis een kopie laten maken bij vrienden aldaar. Een optie kan zijn bij een internet cafe al je foto's naar picasa ofzo uploaden!

Dat is 3dubbel balen. Gelukkig krijg je wel wat geld terug voor je materiaal. Sterkte met de afhandeling, en moge het snel gaan!
kitesurfkoning

Berichten: 10
Antwoord #9 Februari 29, 2008, 05:13:00
edit2Rapporteer  
Is die ammo bag van mystic zo k*t dan ? ThumpDown
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #10 Februari 29, 2008, 06:33:51
edit2Rapporteer  
welkom terug in het land van the grazy waterboy's  Grin
hey robin zonde van je gear man  ThumpDown
maar ja zijn maar spullen wel zonde van je foto's  ThumpDown
misschien komt het nog terug  ThumpsUp
als je er bent om te varen mijn kites kan je altijd wel effe gebruiken als we varen  Cool
Mark1970

Berichten: 194
Antwoord #11 Februari 29, 2008, 15:00:44
edit2Rapporteer  
WOW...da's balen zeg..
Ik vlieg komende dinsdag terug uit Oz via koala loempia naar schiplol.
Hoop dat ze mijn sh*t niet kwijt raken...zou ik niet echt fijn vinden.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Februari 29, 2008, 17:06:14
edit2Rapporteer  
WOW...da's balen zeg..
Ik vlieg komende dinsdag terug uit Oz via koala loempia naar schiplol.
Hoop dat ze mijn sh*t niet kwijt raken...zou ik niet echt fijn vinden.


Iig geval camera's en of memorysticks in de handbagage ThumpsUp
Rev.Jeff

Berichten: 47
Antwoord #13 Februari 29, 2008, 17:17:37
edit2Rapporteer  
Hey dat is echt minder man van je fotos dan. nieuwe gear lijkt me nooit mis natuurlijk?!
gaat ook altijd mis bij mij met vliegen. echt een trauma aan over gehouden.

sta je daar weer eens als laatste te wachten bij de band..en dan bekruipt dat gevoel weer van shittt is het weer zo ver.

Het begon toen ik 10 jaar was en ik terug kwam van een vakantie curacao..en die fckers de koffer kwijt raken waar mn madafkkn gameboy in zat!!!

Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #14 Februari 29, 2008, 19:45:26
edit2Rapporteer  
Ik had gelukkig mn camera toch in mn handbagage gestopt, echt blij mee. Nu dan maar afwachten en dan maar nieuwe gear gaan scoren mocht het niet komen opdagen.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #15 Maart 01, 2008, 20:47:55
edit2Rapporteer  
Net mn tas opgehaald, was achtergebleven op Kuala Lumpur. Ben toch weer blij om mn fueltjes weer te zien :-)
sjorsmaster

Berichten: 596
Antwoord #16 Maart 01, 2008, 21:02:56
edit2Rapporteer  
das chill
het zou tog gebeuren dat je het verzekert krijgt ga je nieuwe kites halen duiken 2maanden later tog je eigen kites weer op:P
heb je dubbel setje
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #17 Maart 01, 2008, 22:08:20
edit2Rapporteer  
Net mn tas opgehaald, was achtergebleven op Kuala Lumpur. Ben toch weer blij om mn fueltjes weer te zien :-)

Gefeliciteerd man! Beter je eigen spulletjes weer terug. ThumpsUp
Is alles nog heel?
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #18 Maart 02, 2008, 01:59:13
edit2Rapporteer  
Hmm, zelfde route als mijn koffer dus.. Paar extra dagen KL. Goed dat het terug is...!
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #19 Maart 02, 2008, 04:55:55
edit2Rapporteer  
Mooi dat het terecht is Rob, kan je je morgen lekker uitsloven voor ons... We zijn allen heel erg benieuwd naar je skillsszzzzz. Dus ga maar vroeg je mandje in, ben je morgen lekker fris!  schater schater
Half 11 bij mij, bakkie zwarte meuk en dan knallen tot het donker wordt.

Zal wel weer ff wennen zijn met je pak aan en die temperatuur!  Huh Huh  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.