Herinnering: Algemene Ledenvergadering NKV, volgende week!

NKV

Berichten: 68
April 17, 2008, 06:40:28
edit2Rapporteer  
Beste leden,

Volgende week woensdag de 23e is het zo ver; in het Huis van de Sport te Nieuwegein wordt de Algemene Ledenvergadering gehouden. Alle leden van de NKV zijn uitgenodigd om te luisteren naar verhalen over datgeen de NKV de afgelopen periode heeft gedaan. Naast terugblikken zullen we ook vooruit kijken: om de toekomst van onze sport veilig te stellen hebben we een sterke belangenvertegenwoordiger nodig. De NKV ziet voor zichzelf de taak te zorgen dat ze als vertegenwoordiger van de sport blijft groeien en sterker wordt,  de samenwerking met andere partijen kan hierbij belangrijk blijken. Maar er wordt niet alleen maar geluisterd; natuurlijk is er ook ruimte om je stem te laten horen.

Adres:
Huis van de sport
Wattbaan 31-49,
3439 ML Nieuwegein

Vanaf 19:00 tot 20:00 zijn alle leden welkom voor een hapje en een drankje. Om 20:00 beginnen we met het programma, dat er als volgt uit zal zien:

20:00 Welkom
20:05 Opening
20:15 Rapportage Veiligheidscommissie
20:25 Rapportage Regiovertegenwoordiging
20:35 Rapportage Communicatiecommissie
20:45 Samenwerking watersportverbond
21:30 Financiële situatie
21:45 Benoeming bestuursleden
22.00 Afsluiting

Na afloop is er van 22:00 tot 23:00 de gelegenheid om na te praten onder het genot van een drankje.

We hopen je woensdag te zien!

Groeten,
NKV
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 April 17, 2008, 18:09:20
edit2Rapporteer  
Hm, 2uur rijden.
1,5 uur terug en dan volgende dag trouwerij, mij te ver!
mijngatindelucht

Berichten: 408
Antwoord #2 April 22, 2008, 15:37:58
edit2Rapporteer  
Kiters,



Afgelopen jaar is er veel gediscussieerd over ons lidmaatschap van het Watersportverbond. In herinner me felle opmerkingen en beloftes om mij te bellen en mailen over andere mogelijkheden. Helaas is dit altijd bij beloftes gebleven...



Als bestuur hebben we aangegeven dat de vereniging het watersportverbond nodig heeft voor een goede belangenbehartiging. Wel hebben de discussies op de fora en in de bestuurskamer er toe geleid dat we het watersportverbond bij deze ALV hebben uitgenodigd. We bieden jullie dus de kans om alle vragen, twijfels en visies te bespreken.



Ik verwacht dus een grote opkomst! Als je niet komt vervalt natuurlijk je recht niet om hier iets van te vinden. Discussie is altijd goed. Maar je kunt wel tonen werkelijk betrokken te zijn! Genoeg uitgedaagd?



Tot morgen 19.00 uur Huis van de Sport Nieuwegein.



Ivo
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.