Wat je het beste kunt doen is het boek; The Kite and Windsurfguide Europe aanschaffen van Stoked Publications (nu alleen in het Engels verkrijgbaar). Hierin staan werkelijk alle mogelijke spots in Europa met een goede beschrijving per spot. Top aanschaf. Uit je bericht lees ik dat je ergens rond de grens van Frankrijk/Spanje zit. De baai van Rosas is dan een prima optie. Sant Pere Pescador en Rosas zijn ook voor een beginneling goed te doen, met name het eerste plaatsje. Win wel even wat info in bij de locals over de regels en windrichtingen. Altijd handig en ze zijn erg behulpzaam als je respect hebt voor hun spot. Door-de-week is Sant Pere top, in het weekend is het een stuk drukker door de Spanjaarden die die kant opkomen om hun kunstjes te vertonen. Als je Empuriabrava als uitvalsbasis neemt heb je in de avond ook voldoende plekken om te feesten. Een alternatief (mocht je willen camperen) is camping Nautica Almata. Hier was het vorig jaar namelijk toegestaan om het water op te gaan en daarmee zit je net niet in de top drukte van Sant Pere Pescador. Veel plezier in ieder geval.
« Laatste verandering: Mei 28, 2008, 03:02:13 door Kiteko »
Thnx, hier heb ik zeker wat aan, we zullen is rond gaan kijken op sites en naar campings rondom deze spots! kzal is kijken voor het boek waar ik dat kan bestellen! want dat is zoiezo handig!
:S dat is klote....met kiten gebeurd?? Laat maar weten als je een keer die richting weer op gaat (mail staat in me profiel als tgoed is...) Beterschap iig!..dat je maar weer snel t water op kan