ESSAOUIRA

boeki

Berichten: 34
Logs: 0 | 18 uur
Augustus 05, 2008, 23:37:06
edit2Rapporteer  
Hoi,

Over een week ga ik naar Essaouira in Marrocco,

Naar het schijnt waait het daar altijd en nog hard ook,

wat ik ook hoorde is dat het water (slechts) 19 GRADEN  is,

Heeft iemand ervaring op deze spot?

Ben vooral benieuwd wat ik mee moet sjouwen,

Full suit, shorty???

Wie weet er meer of is half aug daar ook aan het kiten?

groeten Jeroen
Super Cooper

Berichten: 257
Antwoord #1 Augustus 06, 2008, 12:08:06
edit2Rapporteer  
Stuur anders even een mailtje naar Karim via www.kitesurfschoolbest.nl Hij kan je vast wel meer vertellen over de spots in Marokko
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #2 Augustus 06, 2008, 20:09:30
edit2Rapporteer  
KPWT zou ook half augustus zijn maar is verplaatst naar oktober. Check dus hun site ook even.
19 C is toch best warm Grin
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #3 Augustus 08, 2008, 09:29:10
edit2Rapporteer  
shortarm 3/2 is perfect
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 Augustus 13, 2008, 00:18:53
edit2Rapporteer  
ik kom er net vandaan, had alleen een boardshort en een lycra aan. Is prima te doen, het water is wel wat kouder maar de lucht temp is gewoon 30+ dus het is goed te doen! ik heb het niet koud gehad... als je nog niet zo goed kan kiten zou ik wel een pak meenemen, een shorty ofzo.

Het is daar echt geweldig!! de wind is daar super!! als je goed kan kite zou ik een stukje over het strand gaan lopen voordat je meteen gaat kiten, er ligt verderop een rots in het water en daar is de wind een stukje beter en constanter. Daar komen ook de betere kiters en heb je geen last van lessers.

ik had alleen mijn 7.5m2 mee en daar heb ik genoeg aan gehad!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.