waarom niet Teigetje?
Heb twee jaar met de Pulse gekite, en dan moet je op een gegeven moment je ringlijnen gaan vervangen dat zijn er 6 dus ligt zo'n beetje de hele toming los, en aangezien ik daar niet zo handig in ben heb ik dus hulp van een ander nodig.

Dan moet je op zijn tijd de sparepartlijnen ook vervangen dat red ik zelfs nog wel maar het moet wel gebeuren. Dan heb je nu dus nieuwe lijnen er op dan heb je een paar keer gekite merk je dat er het een en ander gaat flapperen dan moet je weer een zgn mixertest gaan doen zodat de lijnen weer even lang worden.

Neem je even pauze dan moet je je kite wel zo neer leggen (begraven onder het zand) dat hij niet in de wind gaat wapperen want dan zit je hele toming in de spagettie.
Dat wordt er dus niet bij verteld als je een Flysurfer koopt.

Je staat altijd als laatste op het water omdat iedereen weet dat je je kite alleen kan starten dus moet je eerst iedereen de lucht in werken.

Ze zijn wel stabiel maar ook weer wat trager als een tube kite en goed springen was ik ook niet handig mee met de Nemesis die ik nu heb spring ik echt veel hoger als met de Pulse. Maar zoals met alles ieder zijn ding maar voor mij geen foilkite's meer.