Waarom worden topics gesloten

xray

Berichten: 3688
Antwoord #25 Juli 23, 2008, 15:48:31
edit2Rapporteer  
Pfff zeg....

1) Ik heb helemaal niets met Vogelegeval. Sterker nog, ik heb mezelf meerdere malen geergerd aan het gedrag van deze prima donna dus hem in bescherming nemen doe ik zeker niet!

2)@ Kootsie. Je kunt mij volgens mij zelden betrappen op holle frasen. Het slotje komt jou niet uit maar de wereld draait toch niet alleen om jou?

Ik ben nogal allergisch voor betutteling en probeer me daar ook ver van te houden. Weinig slotjes, alleen als het uit de hand dreigt te lopen.

Diepte zat er volgens mij allang niet meer in. Subjectief misschien maar dat is helaas altijd het geval bij modereren. Zie hiervoor ook de opmerking van jass. Dit topic kwamen echt onbehoorlijke reacties in voor. Tijd om verder escaleren te voorkomen door een slotje, Harry had immers ook al gereageerd.

@Fer
We kennen Harry allebei goed genoeg om te weten dat het hem over het algemeen geen reet interesseert. Het is niet de eerste keer dat hij mensen op deze onverantwoorde wijze laat lessen...

@ jass, thanks!

All in all blijft het subjectief en in al mijn objectieve subjectiviteit was alles gezegd...
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #26 Juli 23, 2008, 20:45:03
edit2Rapporteer  
Ik blijf erbij, duidelijke regels. Maakt ergens een stickie van met de gedragsregels hier op kitehigh. Als dit duidelijk verwoord is kan je hier dus naar verwijzen als er een topic wordt gesloten, of een post wordt ge-edit. Alle moderators hebben dan hetzelfde uitgangspunt. Op het forum van tweakers.net staat in elke kamer een stickie met wat gewenst is, en wat niet. Wat door de beugel kan en wat niet. Lijkt me een stap op weg naar professionalisering van kitehigh.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #27 Juli 24, 2008, 00:20:44
edit2Rapporteer  
@spoetnik, heb je de link gemist?
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #28 Juli 24, 2008, 01:57:59
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk de wereld draait niet alleen om mij. Sorry dat ik me niet besefte dat ik juist daarom reageerde. Bedankt voor deze eye-opener.

Weltrusten!
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #29 Juli 24, 2008, 07:32:33
edit2Rapporteer  
Link heb ik niet gemist, maar dit was een link naar een gewoon topic, niet naar een sticky meen ik. Nu moeten mensen dus eerste de zoekfunctie gebruiken om deze topic te vinden.
xray

Berichten: 3688
Antwoord #30 Juli 24, 2008, 08:35:49
edit2Rapporteer  
Je hebt gelijk de wereld draait niet alleen om mij. Sorry dat ik me niet besefte dat ik juist daarom reageerde. Bedankt voor deze eye-opener.

Weltrusten!

Gelukkig, je hebt het licht gezien! Ik ben blij dat je zo meegaand bent!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.