Welke mazzelaars ook Hurghada, Egypte, 7 t/m 14 sept??

_Nadine

Geen avatar

September 03, 2008, 12:45:42
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd wie er nog meer in Hurghada zit van 7 t/m 14 sept.
Ik ga met een (niet kitende) vriendin en het zou natuurlijk feestvreugde verhogend zijn als ik niet de enige nederlander(se) op het water ben. Ben nog niet heel ervaren (varen gaat prima, hoogte houden steeds beter) dus hoop vooral vooruitgang te kunnen boeken deze week.

Overigens ben ik ook nog op zoek naar een boardbag. Heeft er iemand eentje over die hij/zij kwijt wil?? Of weet iemand een goede aanbieding?? Let me know!

Nadine
onderaqua

Antwoord #1 September 10, 2008, 18:57:48
edit2Rapporteer  
Wij vetrekken morgen naar El Gouna voor 13 dagen kitefun.
Ben benieuwd wie er nog meer in Hurghada zit van 7 t/m 14 sept.
Ik ga met een (niet kitende) vriendin en het zou natuurlijk feestvreugde verhogend zijn als ik niet de enige nederlander(se) op het water ben. Ben nog niet heel ervaren (varen gaat prima, hoogte houden steeds beter) dus hoop vooral vooruitgang te kunnen boeken deze week.

Overigens ben ik ook nog op zoek naar een boardbag. Heeft er iemand eentje over die hij/zij kwijt wil?? Of weet iemand een goede aanbieding?? Let me know!

Nadine
Morres

Antwoord #2 September 11, 2008, 12:30:50
edit2Rapporteer  
Bert den Boer was er t/m 9 september, miss. heb je die nog ff gezien (Gaastra Jekyll 2009)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.