Cabrinha Convert 2008

jass

Geen avatar

Berichten: 36
Juni 18, 2008, 18:01:36
edit2Rapporteer  
Heeft iemand ervaring met deze kite? Hoe bevalt hij, is hij geschikt voor een beginner? Brand los...

Info over mijzelf, momenteel 1 les gehad, 2e les volgt nog.
Ikzelf ben 174cm en 72kg
sjakiez

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #1 Augustus 27, 2008, 23:11:47
edit2Rapporteer  
Hoi Jass,
Inmiddels al verder met de Convert? Je bericht is al 2 maanden oud nl. Ik heb veel ervaring met de Convert, het er vooral op 'doorgeleerd', hij is perfect voor beginners. Mail me maar mocht je meer willen weten. sjakiez@hotmail.com
Armaniac

Berichten: 13
Antwoord #2 Januari 13, 2009, 17:44:44
edit2Rapporteer  
Ik wil ook met lessen gaan beginnen in April/Mei ( I know het zal nog best koud zijn  ListenToMe) Ik zoek informatie voor de Convert uit 2008 aangezien deze overjarig is kan ik um voor een mooie prijs krijgen.
Zelf ben ik 63kg en een Beginner.
Ik wil graag weten wat de kwaliteit is van de kite en hoe de vliegeigenschappen zijn.

Armand
vissie

Berichten: 757
Antwoord #3 Januari 13, 2009, 18:35:48
edit2Rapporteer  
Topic is nogal oud..
Vast de zoekmachine gebruikt..
Ik vond de kite niet heel veel beetje sloom. Heb de 9 en de 12 gevaren..
Verder wel een prima kite
Armaniac

Berichten: 13
Antwoord #4 Januari 29, 2009, 17:06:56
edit2Rapporteer  
Ik lees zo weinig positieve dingen over deze kite dat ik maar voor een andere ga denk dat het een rise, jekyll of een ozone wordt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.