surfhandschoenen gezocht voor goede doel

Morres

Berichten: 9427
Maart 10, 2009, 20:58:27
edit2Rapporteer  
Citaat
Nu de winter er bijna opzit, kunnen jullie mij en vele vrijwilligers een grote dienst bewijzen!

Het opvangcentrum voor vogels en wilde dieren te Oostende (België) vangt elke winter uitgeputte, zieke, gewonde en met olie besmeurde zeevogels op. De vele vrijwilligers van dit centrum geven deze dieren de nodige verzorging en medicatie, opdat de dieren later gezond terug vrijgelaten kunnen worden! Als deel van hun herstel brengen sommige vogels een tijdje op een buitenzwembad. Dit zwembad vereist heel wat onderhoud van de vrijwilligers, en als surfers kunnen jullie weten hoe koud water in de winter kan zijn!!

Daarom volgende oproep: wie kan zijn (oude) surfhandschoenen op het einde van dit winterseizoen gratis afstaan aan ons centrum, zodat wij ze volgende winter kunnen gebruiken? Alle maten zijn welkom! Contact: kristabonny (at) hotmail.com

Wie meer wil weten over het centrum en de vrijwilligerswerking, bezoek even onze website http://www.vogelopvangcentrum.be/oostende/

Ik dank jullie alvast uit naam van alle centrummedewerkers!


Gequote zoals gelezen in 2e hands sectie.
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #1 Maart 10, 2009, 21:18:10
edit2Rapporteer  
Ja zit je hier op het goede adres, koop wel weer nieuwe het volgende seizoen!!!

ik ga de mijne opsturen!!!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 Maart 10, 2009, 21:49:27
edit2Rapporteer  
eigenlijk kiten we ook met twee petten op. Aan de ene kant jagen we die vogels met onze felgekleurde vlieger weg zodat ze uitgeput en besmeurd in België stranden, en dan geven we de vrijwilligers daar onze handschoenen.
Ik heb toevallig een pet over, is die ook goed?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Maart 10, 2009, 22:31:53
edit2Rapporteer  
eigenlijk kiten we ook met twee petten op. Aan de ene kant jagen we die vogels met onze felgekleurde vlieger weg zodat ze uitgeput en besmeurd in België stranden, en dan geven we de vrijwilligers daar onze handschoenen.
Ik heb toevallig een pet over, is die ook goed?

Heel scherp, Rudo schater schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.