jong ondernemen

jurrr

Berichten: 345
Januari 17, 2009, 22:05:10
edit2Rapporteer  
hallo allemaal
ik weet niet of sommigen van jullie het kennen? maar bij ons op school hebben we een nieuw project; jong ondernemen, het bestaat al vrij lang, er is zelfs al een stichting.

maar met een groepje uit mijn klas zijn we dus bezig met een onderneming aan het opstarten.
we hebben al een site namelijk www.benzomaximum.nl

heeft iemand nog opmerkingen over de site? of wat er nog wat verbeterd kan worden? hoor ik het graag  ThumpsUp

ciao jurr
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Januari 17, 2009, 22:29:03
edit2Rapporteer  
"Voor vragen kunt u terecht bij het eerder genoemde Email adres en helpen wij u graag verder."
Dat kan natuurlijk niet,  ff linkjemaken ; mailto: enzo.



Maar jullie product he, hoe werkt dat nou als je pen leeg is dan, dan moet je een hele nieuwe pen kopen?
jurrr

Berichten: 345
Antwoord #2 Januari 17, 2009, 22:44:34
edit2Rapporteer  
hmmm... goede vraag. ik kan er eigenlijk nog geen antwoord opgeven maar ik denk dat je dan een nieuwe inktpatroon in de winkel kan kopen. sorry voor mijn antwoord maar we zijn er nog maar 3 weken mee bezig en volgende week krijgen we onze demo binnen.
maar bedankt voor je opmerking bij contacten  ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Januari 17, 2009, 22:59:13
edit2Rapporteer  
waarom zijn julliet met ZOVEEL 'medewerkers'?
Wat voor opleiding/jaar zit je?
Verder, tja, niet een origineel product, site is verder redelijk in orde, erg basis, maar dat zou ik zakelijk gezien prima vinden
jurrr

Berichten: 345
Antwoord #4 Januari 17, 2009, 23:13:40
edit2Rapporteer  
omdat ik met 16 mensen in de klas zit en de klas en werd in 2 groepen verdeel Wink.
ik zit in het 1ste jaar van Mbo sprint marketing en communicatie
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #5 Januari 18, 2009, 21:45:04
edit2Rapporteer  
"Het product : de USB-pen is een goed alternatief op de USB stick. Meer informatie over het product kunt u vinden op de website."

Ik lees dit op de site, dus link dan even naar de pagina waar die info te lezen is. De zin zou ik eerder in een advertentie verwachten ofzo.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #6 Januari 18, 2009, 22:05:07
edit2Rapporteer  
"Operating: Systemen: Windows 98SE/ME/2000/Windows XP"

Vista ondersteund ook USB sticks hoor dus denk het belangrijk is om ook Vista erbij te zetten want anders denkt iemand met Vista dat het niet werkt Wink

"Email: Benzo.maximum@hotmail.com"

het staat ook professioneler als je een email adres hebt met de naam van je site ipv een hotmail adres dus bijv:
info@benzomaximum.nl voor informatie en
order@benzomaximum.nl voor het bestellen van dingen Wink

En dan nog een technisch detail:
Zet effe dit in je CSS bestand erbij:
h2
{
margin-left: 7.5px;
}

Dan staan de titels niet zo tegen de zijkant aan en staan ze gelijk met de tekst.

Verder ziet het er leuk uit(y)

Later Kevin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 Januari 18, 2009, 22:41:33
edit2Rapporteer  
google "usb writing pen"

http://arico.manufacturer.globalsources.com/si/6008807634277/pdtl/Multifunction-pen/1005390689/USB-Pen.htm

http://www.aiagear.com/pc-271-23-usb-memory-writing-pen.aspx

duurde 5 seconden om te vinden. Ik weet niet wat je toegevoegde waarde is door met z'n 9nen een bestaand product uit te vinden... Ik hoop dat je leraar geen google heeft!

Ik doe even advocaat van de duivel spelen, ik vind het een leuk initiatief maar ik wil je hier wel voor waarschuwen. Ik ben industrieel ontwerper en er zijn talloze mensen op me af gekomen met "nieuwe" ideeën die binnen tien seconden op internet te vinden zijn.

Vanuit Hong Kong, Taiwan en China zijn er letterlijk honderduizenden van dit soort gift-items, gizmo's en gadgets te krijgen, er zijn massale beurzen en dikke catalogussen die er van uitpuilen.

Wil je vanuit NL op de markt komen met een nieuw product dan moet óf het product óf de manier waarop jij het op de markt zet herkenbaar, sterk, leuk en origineel zijn.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #8 Januari 19, 2009, 03:09:59
edit2Rapporteer  
Paperclip voor linkshandigen...  Huh Grin

Sorry, had nog niet gekeken.  loser

Meest domme verhaal is toch wel als je op de site zit en dan moet gaan kijken op de de website....  Undecided

Ongetwijfeld al verteld door anderen maar was het eerste wat mij opviel....  Sad
jurrr

Berichten: 345
Antwoord #9 Januari 19, 2009, 16:49:40
edit2Rapporteer  
@ el rudo, het is niet zo dat we het zelf hebben bedacht maar we kunnen de pennen voor goedkoop inkopen en dan langs bedrijven gaan die het dan als een relatiegeschenk kunnen weggeven.

@ kevin, bedankt voor je tips  ThumpsUp. ik ga donderdag even met de gast praten die de site in elkaar heeft gezet, en dan even de verbeter puntjes erin zetten

later
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #10 Januari 19, 2009, 17:29:07
edit2Rapporteer  
@ el rudo, het is niet zo dat we het zelf hebben bedacht maar we kunnen de pennen voor goedkoop inkopen en dan langs bedrijven gaan die het dan als een relatiegeschenk kunnen weggeven.

Mn conclusie blijft hetzelfde, hoe uniek ben je hiermee, tussen de honderden gift bedrijfjes in NL.
leeany

Berichten: 844
Antwoord #11 Januari 19, 2009, 21:10:04
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een eigen onderneming door school, alleen is dat met een groep van 5 personen waarbij ook iedereen zijn eigen deel heeft. Ik doe de marketing dan.

Wel goed product, die USB pennen.
en.. El rudo, het gaat om het idee om meer in praktijk te leren hoe het is om in de detailhandel te zitten? en niet hoe uniek je product is. Wij verkopen van die gel-handwarmers, is echt totaal geen origineel product maar met die sneeuw van afgelopen weken, je moest eens weten hoe tering hard het ging.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #12 Januari 19, 2009, 21:40:31
edit2Rapporteer  
ik zeg toch: advocaat van de duivel... Als je geen antwoorden wilt moet je niks vragen.
Het hoeft ook allemaal niet super niveau te zijn maar een beetje nadenken over onderscheidend vermogen kan geen geen kwaad. Succes ermee!


dimitri
Gast
Antwoord #13 Maart 11, 2009, 03:05:18
edit2Rapporteer  
Ik vind de prijzen ook niet echt aantrekkelijk bij een afname van ee grote partij.

Bij afname van 250 pennen krijg ik een korting van 2% = €50,-. niet echt aantrekelijk op een bedrag van €2495,-

Je zou mogen verwachten dat hoe groter de afname hoe lager de prijzen worden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #14 Maart 11, 2009, 15:56:25
edit2Rapporteer  
kijk eens naar de datum van de post voor de jouwe....
dimitri
Gast
Antwoord #15 Maart 11, 2009, 16:54:51
edit2Rapporteer  
Ja.... En????

Site is gewoon actief dus zie het probleem niet om diejongens mijn advies te geven
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.