SPEED -3 in NL

hollandkiter

Berichten: 298
September 11, 2009, 20:52:57
edit2Rapporteer  
Gisteren mijn splinternieuwe SPEED-3 15m opgehaald. Dus de nieuwe Flysurfers zijn weer in het land. Kan niet wachten op een mager windje zodat ik echt eens kan ervaren wat een kracht eruit te halen valt  Joepie

Hieronder een paar foto's en zodra ik een paar keer heb gevaren volgt een review. Wat gelijk opvalt is dat er minder en kortere toming op zit dan mijn Psycho-4 10m. en dat er geen rits meer op de achterzijde zit.

hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #1 September 11, 2009, 20:55:17
edit2Rapporteer  
Foto 1: Kite altijd met bar en lijnen, mooie rugzak, reparatie setje en safetyleash

Foto 2: Spreekt voor zich  YeSS

Foto 3: "Deluxe" uitvoering in goud/zwart/wit met extra licht doek.

Foto 4: Anti diefstal ID kaart: Zonder ID kaart dus geen tweedehands Speed-3 kopen!!
onedayfly

Berichten: 33
Antwoord #2 September 11, 2009, 21:02:34
edit2Rapporteer  
Ziet er prettig uit... hopen voor je dat het niet gaat waaien ThumpsUp
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #3 September 11, 2009, 21:07:48
edit2Rapporteer  
Foto 1: Kite altijd met bar en lijnen, mooie rugzak, reparatie setje en safetyleash...


Je zal het niet geloven, ik had 3 microseconden even de gedachte en waarom zit er geen pomp bij? schater  Ziet er goed uit en hoop idd dat je hem snel eens kan testen  Wink
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #4 September 11, 2009, 21:57:05
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit Sam!
Ben wel een beetje jaloers.....
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #5 September 11, 2009, 21:58:21
edit2Rapporteer  
Wat zit er nu trouwens in plaats van de rits? Klittenband o.i.d.?
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #6 September 11, 2009, 22:33:30
edit2Rapporteer  
Aan de onderzijde zitten twee openingen met klitteband. Gelijk aan de openingen in andere Flysurfers om bij een zware crash de lucht kwijt te raken en om eventueel binnengekomen water te lozen. Volgens mij zitten ze bij mijn Psycho-4 bij de punten en bij de Speed in het midden van de kite.

Overigens mag je gewoon een keer naar Egmond komen om de kite te testen hoor  ThumpsUp
Maar eerst moet ik hem zelf maar eens uitproberen, alleen weinig tijd dit weekeind  Sad
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #7 September 11, 2009, 22:39:45
edit2Rapporteer  
Aan de onderzijde zitten twee openingen met klitteband. Gelijk aan de openingen in andere Flysurfers om bij een zware crash de lucht kwijt te raken en om eventueel binnengekomen water te lozen. Volgens mij zitten ze bij mijn Psycho-4 bij de punten en bij de Speed in het midden van de kite.

Overigens mag je gewoon een keer naar Egmond komen om de kite te testen hoor  ThumpsUp
Maar eerst moet ik hem zelf maar eens uitproberen, alleen weinig tijd dit weekeind  Sad
hmm, klittenband dus.
Morgen trouwens een mooie dag om te testen....
Ik zou d'r graag een keertje aan willen hangen, en het parkeren wordt nu weer wat beter in Egmond, duss miss. weer een keertje het sop daar proeven.
matta

Berichten: 195
Antwoord #8 September 13, 2009, 14:40:59
edit2Rapporteer  
Puuure sex! Grin Ziet er heel lekker uit!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 September 13, 2009, 17:27:44
edit2Rapporteer  
Dikke Deluxe uitvoering. Ben benieuwd wat het low-end zal zijn van deze 15m2. De Silverarrow was toch 19m2, en gebasseerd op de Psycho 3?
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #10 September 13, 2009, 22:06:17
edit2Rapporteer  
Ik verwacht met minder dan 10 knopen het water op te kunnen met mijn Flyboard Radical M (134 cm).

De silverarrow is gebaseerd op de Speed-2. Toen de Psycho-4 uitkwam werd ook de "deluxe" uitvoering mogelijk.  Tegen geringe meerprijs kan elke Flysurfer uitgevoerd worden in de ultra lichte stof van de silverarrow.  De kleuren combo is dan zwart/wit/goud.

Bij de komst van de Speed-3 heb je nu de keuze in standaard stof of "deluxe" wat voorheen silverarrow heette.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.