arbeidsongeschikte kiter :P

spruce

Berichten: 451
Antwoord #25 April 15, 2009, 14:12:35
edit2Rapporteer  
Volgens mij regelt je verzekering dit niet, maar vergoed hij alleen de eventuele kosten.
Ben in staat om het pak maar gewoon in de kliko te gooien.
Wat een gezeik allemaal.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #26 April 15, 2009, 18:00:55
edit2Rapporteer  
Ok inmiddels is mij duidelijkheid van consuwijzer gegeven dat ik in mijn recht sta.
De 8 dagen inruiltermijn is een extra service van de winkel en kun je als klant geen rechten aan ontleden.
Echter nu komt het. Ontdanks dat ik akkoord gegaan ben met 1 klein scheurtje heeft de winkelier de klant een ondeugdelijk product geleverd en heeft de klant het recht om de overeenkomst te ontbinden !

Dit heb ik niet van een website, maar telefonisch van een jurist te horen gekregen.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #27 April 15, 2009, 18:07:38
edit2Rapporteer  

Dat klinkt goed, en wat is nu de volgende stap?
spruce

Berichten: 451
Antwoord #28 April 15, 2009, 18:13:05
edit2Rapporteer  
Aangetekende brief naar hem.
En als hij bij een branchevereniging is aangesloten dan naar de geschillencommissie.
Mocht die er niet zijn dan onderneem ik andere stappen

Kloterij is dat ik al die tijd niet kan kiten.
Weer verder sparen voor een NPX pak.
spruce

Berichten: 451
Antwoord #29 April 16, 2009, 16:36:38
edit2Rapporteer  
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ben vanmiddag naar een andere vestiging van Eurofun geweest. Met die van Oostvoorne viel sowieso niet te praten dus ik had een klein beetje hoop op Alblasserdam. Maar ook daar kreeg ik mijn geld niet terug.
Dat doen ze bij alle eurofun vestigingen niet !
Koop je dus bijv een dure nobile kiteboard, en er is iets mis mee, dan kan je een tegoedbon krijgen van ze. Want je geld krijg je never nooit niet terug.
Van dat geld kun je dan bijv 40 paar slippers kopen voor je vriendin :S

De volgende stap was de rechter, en daar heb ik echt geen zin in.
Kan mijn tijd wel beter gebruiken.
Toen ik het pak liet zien, waren ze ook wel over eens dat deze scheuren niet moest kunnen.
Maar dan nog krijg je je geld niet terug.

Ik daarom maar besloten om tegen meerprijs een ander prolimit pak te kopen.
Eentje met enkel MESH op de borst stukken en gestikte naden.
Pak sluit niet helemaal lekker aan bij mijn schouders, maar ja liever dit maar dan een mystic pak dat na 1 seizoen kapot is.
Had het veel sportiever gevonden dat ze idd mijn geld terug gaven.
Omdat het voor mij ruim een uur rijden is, zou ik van dat geld in hun winkel nog ff boardshort, slippers t-shirts kopen.
Maarja dat hoeft nu ook niet meer.

Gezelligheid ten top daar bij eurofun
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.