Een zeer fijne ontmoeting op horst na een zware week

mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Mei 17, 2009, 21:45:52
edit2Rapporteer  
Ik wil even na deze zeer vervelende week wat positiefs met jullie delen.
Vanmiddag reed ik met mijn vrouw en zoontje nog even naar Horst.  Daar aangekomen zag ik Mike Verwater met een jongen praten. Dichterbij gekomen zag ik dat deze jongen een neksteun droeg en aan zijn verwondingen wist ik meteen dat het om de zwaargewonde jongen van vorige week ging. Wat was ik ongeloofelijk blij deze jongen in deze toestand te ontmoeten. Hij was er best heftig aan toe maar alleen al om het feit dat hij in levende lijve en op eigen benen daar stond was fantastisch. Hij had nog wel behoorlijk veel pijn aan heup rug en schouder en zat goed onder de medicijnen maar hij liep. Maar wat een topvent. En wat een geluk.

Ik wens hem (nomaals) het alle beste toe in zijn herstel.

Gr Jos
Denice

Berichten: 186
Antwoord #1 Mei 17, 2009, 22:13:08
edit2Rapporteer  
Wil me hier bij aansluiten!
Top !! En beterschap!!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 Mei 17, 2009, 22:15:45
edit2Rapporteer  
Dit is inderdaad zeer fijn om te horen, al heeft deze persoon nog een lange weg te gaan denk ik. Laten we hopen dat deze persoon snel weer zijn dagelijkse dingen kan doen.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #3 Mei 17, 2009, 22:23:17
edit2Rapporteer  
Helemaal goed zo een positief bericht    ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Ik hoop op een spoedig herstel voor deze medekiter  InLove


Sherida

Berichten: 268
Antwoord #4 Mei 17, 2009, 22:27:28
edit2Rapporteer  
Goed om te horen dat deze kiter weer 'rondloopt'.
Hopen dat alles goed gaat en hij snel weer het water op kan! ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.