Sjors Cooldioxyde

KiteDemon

Juli 21, 2004, 15:30:36
edit2Rapporteer  
Ik zie dat je een internetcafé bent binnengerold op je antikitetrip.
Hoestie jongen??
~Sjors RE-CO2

Antwoord #1 Juli 21, 2004, 15:39:36
edit2Rapporteer  
ja goed man!!!

berlijn super stad!!! kijk even op www.sjoerdjanssen.nl
nachtleven zuigt hier...  (Zuigt dus helemaal niets Wink )
vanavond gaan we door naar warschau, dat schijnt beter te zijn.

sjors..

oja de opener na Was machst du? Ich bin kitesurfinstructor.... werkt heel goed Wink  
KiteDemon

Antwoord #2 Juli 21, 2004, 16:01:22
edit2Rapporteer  
Ghe ghe.....jij geile kitende rechtenstudent....
 Tja, jammer dat er geen Loveparade is....
PDJ
Gast
Antwoord #3 Juli 21, 2004, 16:19:11
edit2Rapporteer  
Sjors als je dan ff doorrijdt en zorgt dat je vanaf 4 aug in budapest bent, heb je daar een week lang een festival. De 10de komt Jeff Mills
Naish........what else???

Antwoord #4 Juli 21, 2004, 18:03:47
edit2Rapporteer  
Heb 3 jaar in Berlijn gewerkt , je moet ff weten waar je moet zijn Sjors
ErikB

Antwoord #5 Juli 21, 2004, 22:45:34
edit2Rapporteer  
Sjoerd je heb m'n DVD film nog in je dvd speler.
The day after tommorow.
Kom ff terug wil dit weekend kijken  Wink

Nou hoor het wel als je Gonnoroeroe heb opgelopen en je een branderig gevoel krijg bij het plassen hahahahaha
Alex.....
Gast
Antwoord #6 Juli 21, 2004, 23:28:08
edit2Rapporteer  
hej Sjors...........

als je toch in Berlijn ben, moet je gaan stampen in TRESOR....
das echt een hele brute discotheek, ben er samen met richard geweest.......
was vorig jaar tijdens de loveparade, hoorde toen dat het misschien ging sluiten!!! maar of dat door is gegaan weet ik niet!!!
als het nog open is moet je zeker een kijkje gaan nemen, volop raggen
in zo'n oud bank gebouw....... heb meteen zin om weer daar heen te gaan.........

Groeten AleX4
KiteDemon

Antwoord #7 Juli 22, 2004, 10:14:41
edit2Rapporteer  
Krijgen we ook de "after" foto´s te zien van die duitse blonde chick in amerikaans uniform bij de checkpiont????
Naish........what else???

Antwoord #8 Juli 22, 2004, 12:12:02
edit2Rapporteer  
Dreckige Daisy! Du Botsssssjungaaaaaaaaah!
~Sjors RE-CO2

Antwoord #9 Juli 23, 2004, 17:38:43
edit2Rapporteer  
Dreckige Daisy! Du Botsssssjungaaaaaaaaah!

nee geen deckige daisies gezien...

gisteren wel even een lekkere poolse erop getrokken.
dacht dat ze donna heette..... ze sprak geen woord engels, duits of wat dan ook ( beter ook eigenlijk Smiley ) Bleek later dat ze eldonka heette. Dat was dan ook de enige afknapper, want verder was het blond, lange fotomodelbenen, mooie kleine tietjes en een hele geile additude.. (hij is er nog blau van!! hahahahahaha)

vandaag een piloot van de RAF ontmoet op een terrasje die stiekem met zijn digotale spiegelreflex vrouwtjes zat te fotograveren! RESPECT!!
die gaat vanavond mee en dan zullen de hollanders eens voor doen hoe het moet. Nieuwe ronde nieuwe kanzen. Ik heb ook even uitgezocht waar we kunnen kiten.
Is dicht in de buurt waar ik al eens ben geweest............ en echt da gibts es nog viel mehrere frauen!!!

keep you guys posted!@
KiteDemon

Antwoord #10 Juli 23, 2004, 20:55:21
edit2Rapporteer  
Hey mr. kooldioxyde, je mag dan misschien niet kiten in je vakantie maar volgens mij is je rug na je vakantie weer vernaggeld... Wink door alle el donky's.... ;D ;D (klinkt een beetje als een mexicaanse desperado)
ErikB

Antwoord #11 Juli 23, 2004, 23:11:14
edit2Rapporteer  
Sjoerd thanks voor je kaartje en ik ben zeker van de partij om mee te gaan.
Kiten in polen ik heb het je al is verteld dat is te gek daar.  :-*
~Sjors RE-CO2

Antwoord #12 Juli 25, 2004, 17:30:42
edit2Rapporteer  
Hey mr. kooldioxyde, je mag dan misschien niet kiten in je vakantie maar volgens mij is je rug na je vakantie weer vernaggeld... Wink door alle el donky's.... ;D ;D (klinkt een beetje als een mexicaanse desperado)

ja idd fer... dat is waarom ik na een paar minuten ook iets heb geroepen als wechselen en haar on-top heb gezet! niet normaal hoe lenig die chicks zijn hier..... Smiley

gisteren was ze ziek en per slot van rekeing krijg ik een sms van haar zus of ik zin heb om mee te gaan dansen. hadden natuurlijk met die engelse piloot afgesproken dus die eerst opgepikt. Mijn maat lag een poolse te kezen die die eerder had ontmoet dus ik ging op pad met die piloot.
eerst die zus ontmoet.... Lekker ding joh niet normaal... al snel had die piloot ook beet en kon het feest wederom beginnen. Ze was leuker dan har zus en deze mag wat mij betreft naar nederland meekomen!!! hahahaha... steek je ieders ogen mee uit hier.
Natuurlijk als defensie mannen onder elkaar moest er daarna als vanouds goed worden afgesloten... dus een GOGO-bar met een paar koude biertjes en lapdances. heb heel wat van die tenten gezien bij de marine, maar deze was de beste tot nu toe. Betaald denk ik 4 euro entree... bier (0.5l) is 1.50 euro en binnen 20 minuten hadden er al 6 voor ons staan dansen (totally n*aked).
Ben nu in litouwen en morgen gaan we naar Estland, lijkt hoe meer je naar het oosten gaat hoe mooier ze worden en goedkoper alles wordt. Denk dat het niet zo lijkt maar ook zo is Smiley

keep you posted!

Sjors

PS Erik staat mijn huis er nog??? en wanneer ging jij nou weg?

Alex.....
Gast
Antwoord #13 Juli 25, 2004, 17:40:23
edit2Rapporteer  
hej kerel,

als ik dit zo lees is het gewoon goed he..........
dacht dat polen niet echt gaaf zou zijn.......  ??? ???

het tegendeel heb je bewezen voor mij!!!!

have fun......... Greetz Alex
KiteDemon

Antwoord #14 Juli 26, 2004, 07:28:10
edit2Rapporteer  
Hahaha, het is niet te hopen dat er lichaamsdelen loskomen als je je wetsuit uittrekt...... ;D

Dus ook daar raggen met safety...
ErikB

Antwoord #15 Juli 26, 2004, 11:58:17
edit2Rapporteer  
Ja hoor je huisje staat er nog.
Je had me beter de sleutel kunnen geven had gisteren je Weber goed kunnen gebruiken.

Ben in Fuerte 12 augustus tot en met de 27 ste.
Ben echt toe aan vakantie  8)
KiteDemon

Antwoord #16 Juli 26, 2004, 12:10:10
edit2Rapporteer  
...pfffff....ik ook...alleen nog deze week op kantoor en dan zit het erop.
15 aug kunnen we samen rippen Erik. Ik hoop dat we vette weken tegemoet gaan en alleen maar een 12 nodig hebben.

Ps, bel Mark ff om die foto´s te plaatsen hier.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.