Hey mr. kooldioxyde, je mag dan misschien niet kiten in je vakantie maar volgens mij is je rug na je vakantie weer vernaggeld...

door alle el donky's.... ;D ;D (klinkt een beetje als een mexicaanse desperado)
ja idd fer... dat is waarom ik na een paar minuten ook iets heb geroepen als wechselen en haar on-top heb gezet! niet normaal hoe lenig die chicks zijn hier.....

gisteren was ze ziek en per slot van rekeing krijg ik een sms van haar zus of ik zin heb om mee te gaan dansen. hadden natuurlijk met die engelse piloot afgesproken dus die eerst opgepikt. Mijn maat lag een poolse te kezen die die eerder had ontmoet dus ik ging op pad met die piloot.
eerst die zus ontmoet.... Lekker ding joh niet normaal... al snel had die piloot ook beet en kon het feest wederom beginnen. Ze was leuker dan har zus en deze mag wat mij betreft naar nederland meekomen!!! hahahaha... steek je ieders ogen mee uit hier.
Natuurlijk als defensie mannen onder elkaar moest er daarna als vanouds goed worden afgesloten... dus een GOGO-bar met een paar koude biertjes en lapdances. heb heel wat van die tenten gezien bij de marine, maar deze was de beste tot nu toe. Betaald denk ik 4 euro entree... bier (0.5l) is 1.50 euro en binnen 20 minuten hadden er al 6 voor ons staan dansen (totally n*aked).
Ben nu in litouwen en morgen gaan we naar Estland, lijkt hoe meer je naar het oosten gaat hoe mooier ze worden en goedkoper alles wordt. Denk dat het niet zo lijkt maar ook zo is

keep you posted!
Sjors
PS Erik staat mijn huis er nog??? en wanneer ging jij nou weg?