meest geschikte maat kite Cumbuco in september

kitesurfer77

Geen avatar

Berichten: 5
Juli 16, 2010, 14:54:24
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik ga zeer waarschijnlijk de tweede helft van september naar Cumbuco. Wat voor maat kite(s) zal ik meenemen? Ik heb een 10.5 (Naish Cult) en overweeg om een 7.5 erbij te kopen. Kunnen jullie dat aanraden? Ik weeg 78 kg trouwens en ben beginner.

Zijn er in die tijd nog andere Kite-high kiters daar? Ik zit zelf waarschijnlijk in Windtown...

Dank voor antwoord alvast,

Alexander

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Juli 16, 2010, 14:56:58
edit2Rapporteer  
Gewoon alles meenemen natuurlijk....
Joystick

Berichten: 251
Antwoord #2 Juli 16, 2010, 20:38:25
edit2Rapporteer  
Ga waarschijnlijk 3e en 4e week van sept voor 2 weken die kant op. zelf ook nog nooit geweest. neem 7,9,11 mee. denk dat het niet onverstandig is om er een kleinere maat bij te menen zodat je optimaal kan genieten van je vakantie daar.

Groeten Lennart
Suzette

Berichten: 34
Antwoord #3 Juli 17, 2010, 09:21:12
edit2Rapporteer  
Hoi Alexander,
7.5 en 10.5 is een ideale combinatie voor Cumbuco in september met jouw gewicht.
CU @ Windtown! Genoeg gezellige mensen, ook die alleen gaan, en Windtown is een Nederlands hotel direkt aan het kitesurfstrand en 5 minuten lopen naar het dorpscentrum. Je gaat je prima vermaken!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.