kitevakantie Fuerte ventura

A3aan

Geen avatar

Berichten: 29
Juni 17, 2010, 13:49:48
edit2Rapporteer  
13 juli t/m 25 juli zit ik in fuerte ventura bij corralejo vlakbij flagbeach.

Zijn er nog meer mensen die in die periode  daar zijn??
Altijd leuk om wat nederlands gezelschap te ontmoeten in het buitenland.

Weet iemand toevallig, hoe dat zit met het vervoer, hoe je van corralejo naar flagbeach kunt ?
wij kunnen nl ook geen auto huren, omdat we alletwee 20 zijn. Ik had begrepen dat je daar 21 voor moet zijn.

Pimp

Berichten: 314
Antwoord #1 Juni 17, 2010, 14:13:01
edit2Rapporteer  
Of je 21 moet zijn weet ik niet. Check ff de site van een aantal verhuurders, bv Wendys. Er gaat een bus die langs Flagbeach komt en bij de hotels stopt. Je moet dan wel een stuk over het strand teruglopen (met je gear) om bij de kitespot te komen. Is niet super en de bus stopt beslist niet bij Flagbeach. Je kunt ook fietsen huren, Flagbeach ligt vlak buiten Corralejo. Of liften. Veel plezier!
KiteFEEL

Berichten: 371
Antwoord #2 Juni 17, 2010, 14:20:40
edit2Rapporteer  
Flag Beach is echt een relaxte kitespot!
Bijna altijd vlak water. Je hebt erg vaak aflandige wind, dus hou er rekening mee. Ik weet niet wat voor niveau jullie hebben.
Ik zat altijd in het Riu hotel vlakbij Flag Beach.


Als ik jullie was zou ik een klein stukje lopen, om de rotsenpunt van Corralejo heen en daar gewoon opstappen en naar Flag Beach varen als dat mogelijk is i.v.m. de windrichting. Ik weet niet hoe het daar precies zit met kitezones, maar in de tijd dat ik daar jaarlijks kwam zat er bijna geen hond aan het strand.

Veel plezier en geniet ervan!!
Caelis

Berichten: 6
Antwoord #3 Juni 21, 2010, 14:16:51
edit2Rapporteer  
Ik ga ook naar Fuerteventura (La Oliva), 4 juli t/m 13 juli. Weet iemand of het de moeite waard is m'n waveboard mee te nemen?

Het mooiste vind ik om in de golven te darren met dat waveboardje, maar het is vrij lastig te doen ivm vliegen. Ik vlieg met RyanAir en heb een groot sportartikel erbij genomen. Je mag echter maar tot 20 kg daarvoor mee nemen! Dat is vrij lastig, aangezien ik het liefst 2 normale boards en 1 waveboard mee wil nemen (mijn broertje gaat ook mee met eigen spullen, dus 2 kites en 3 boards).

Zijn daar nog meer goede spots op flag beach na? Het liefst eentje met golven!

Alvast bedankt!
noodles

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #4 Juli 05, 2010, 22:38:18
edit2Rapporteer  
hey, ik was zelf in april in corralejo waar ik kite les gevolgd heb.
meestal namen we een taxi naar flagbeach vanuit het centrum van corralejo. ritje kostte meestal rond de 4 euro.
omdat ik lessen nam kregen we einde dag iedere keer een lift terug naar ons appartementje.

wat betreft andere spots:
je hebt aan de andere kant van het eiland, bij Cotillo ook een kitestrand. Dat is een ritje (met auto) van ongeveer 20 minuten.

veel plezier!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.