Kan ik hierop beginnen?

Flow-Rush

Berichten: 25
Antwoord #25 September 15, 2010, 13:06:21
edit2Rapporteer  
Ok, maar  tot windkracht 4 wilde ik niet verder gaan met deze kite!
moet toch eerst de basis leren, als het harder gaat waaien pak ik me surfspullen wel  YeSS
Ehm, als de 2008 verbeterd is, moet het toch wel kunnen Huh, tenzij die ook dubbelklapte, heb daar niet echt zin in Tongue
maar het merk is wel oke? niet achterhaald ofzo? (zoals mistral bij windsurfen?)
alvast bedankt

Bladekites is zeker niet achterhaald. de 2009 en 2010 triggers zijn volgens alle recensies toppers.... buiten Nederland. zie Kiteforum.com.

van 2008 heb ik geen dubbelklap acties gehoord. Overigens heeft mijn 14 2007 dat ook nog nooit gedaan, was met name een probleem bij de kleine maten en de bijbehorende harde wind.

Als je mijn 14 eens vast wil houden geef je maar een gil.



Ikzelf vaar ook een Blade Prime 2010, ben niet bepaal;d overdreven gevorderd ofzo, maar kan zeker zeggen dat het een hele fijne kite is!
topper!
(nu zegt dat natuurlijk weer helemaal niks over t 2008 model Smiley )
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #26 September 15, 2010, 18:32:24
edit2Rapporteer  
in uw geval zou zekerst de lessen afwachten en daarna pas zien voor aanschaf dan weet je ook al veel beter waar je zoal moet op letten!! ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.