Tijd voor oorlog

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #25 December 04, 2010, 12:31:28
edit2Rapporteer  
OORLOG, LEKKER?

Ben IK dan de enige die vrede wil? Sommigen lusten er wel patat van, maar dit slik ik niet.

Zijn wel schijterts, die 2: allebei passen ze voor de zekerheid maar smileys toe, omdat ik DE WIMT ben. Voor een ander zouden ze dat echt niet doen, zo respectloos.

En waarom? Ik wil echt geen oorlog, misschien een beetje lynschen en zo, maar dat kost niet veel slachtoffers.

Ik zou de eerstkomende kandidaat mild behandelen, dat doe ik toch?
C4 zal zich nu toch niet ERG bedreigd voelen? Toch?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #26 December 04, 2010, 12:56:47
edit2Rapporteer  
C4: ga niet bij de brievenbus wachten voor de bombrief: die past daar niet door. Die moet bezorgd worden. Bezorgdienst: Hells Angels; komen met een Solex en een klein bommetje.
Kan ook met de Harley Davidson gebeuren, met een groot ....(zo moet je de verhoudingen ongeveer zien).

Effe iets cultureels: surf effe naar architecte Zaha Hadid: de SURF onder de gebouwen, echt vloeiend mooi!

C4: ooit, en na de bezorgdienst, dus toch binnenkort, wordt er, net als de A2, een snelweg naar jou vernoemd, na jouw dood.
Heb je jouw snelle roem, zeer binnenkort, aan mij te danken.
Al is het toch niet respectvol, dat al die auto's over jou, C4, mogen denderen.

Smiley   ( ik wil ook een rustige sinterklaas, zonder speciale "pakketjes").

Vanmiddag maar eens snowkiten, haalt de stoom eraf.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.