Beginners gezocht omg Alblasserdam

ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Juli 23, 2011, 21:21:57
edit2Rapporteer  
Hallo, Wink

Dacht laat ik eens een bericht plaatsen om te kijken of er nog  beginners zijn of wat verdere gevorderde kiters.
In rond omgeveing Alblasserdam die vaak gaan kiten op oostvoorne, brouwersdam, rockanje, scheveningen
Om via hier eens wat af te spreken, om zo ten eerste niet alleen te hoeven kiten maar ook een steuntje kan zijn bij het oplaten, problemen te onderkennnen en tips en tricks bij te brengen

Maar uiteraard ook gewoon voor de fun Joepie,

Mijn naam is ingmar, 28 jaar en woonachtig in alblasserdam, en heb deze week mijn IKO afgerond, om nu zelfstandig door te kunnen gaan en lekker veel uurtjes maken.
neem mee humor en een auto en kite spullen uiteraard

om wat af te spreken plaats het hier,  loser

gr ingmar
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #1 Juli 23, 2011, 21:31:00
edit2Rapporteer  
Hier 2 beginners uit dordt, zijn vandaag op strand horst geweest. Is goed tedoen daar als je het zoute ff zat bent. Misschien morgen nog ff naar rockanje toe.

zelf zit ik op het niveau biede kanten varen (stukjes) mij vrouw moet nog gaan staan maar daar werken we hard aan.

Laat maar weten als je wat wil afspreken, auto is hier aanwezig.

Gr Michael en Mariet
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #2 Juli 24, 2011, 09:33:30
edit2Rapporteer  
Hier 2 beginners uit dordt, zijn vandaag op strand horst geweest. Is goed tedoen daar als je het zoute ff zat bent. Misschien morgen nog ff naar rockanje toe.

zelf zit ik op het niveau biede kanten varen (stukjes) mij vrouw moet nog gaan staan maar daar werken we hard aan.

Laat maar weten als je wat wil afspreken, auto is hier aanwezig.

Gr Michael en Mariet

kijk aan aangenaam, zondag is even een rust dag voor mij want zit al 2 dagen op het water, wat verder in de week ga ik weer even kijken, we laten het elkaar wel even weten hiero komt goed,

mijn  vriendin gaat binnenkort ook lessen dus, ben nu hard aan het oefenen om haar ook te kunnen helpen
gr tot mischien volgende week
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #3 Juli 24, 2011, 15:26:19
edit2Rapporteer  
Aankomende week wordt niks voor ons, pas het weekend weer. De 1 week van augustus ben ik zel.f vrij dus kan dan iedere dag  als er wind staat.
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #4 Juli 25, 2011, 11:50:27
edit2Rapporteer  
Aankomende week wordt niks voor ons, pas het weekend weer. De 1 week van augustus ben ik zel.f vrij dus kan dan iedere dag  als er wind staat.


kijk aan, nou ik zou zeggen laat maar horen als je wil ben dan ook van de partij

ben benieuwd of er meer mensen van zich laten horen,
ingmar

Berichten: 221
Logs: 0 | 244 uur
Antwoord #5 Juli 30, 2011, 23:07:12
edit2Rapporteer  
 zo deze week even een laag pitje,

maar uiteraard aanstaande week is er weer tijd voor kiten, zijn er nog meer mensen die gaan  aanstaande woensdag of donderdag ?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.