Naish torch north bar vroeger en nu??

Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Oktober 24, 2011, 20:34:11
edit2Rapporteer  
Dag kiters!

Het was een super NK! Not helaas maar daarvoor plaats ik de komende vraag niet. Ik ben al een tijdje aan het denken welke kite ik wil voor mijn 10m rhino. De keuze is gevallen op een naish torch. Nu heb ik net 3 maanden geleden een nieuwe north 5th bar 2011 gekocht. Beetje zonde om die niet meer te gebruiken dus mijn vraag.. Kan ik die net als vroeger nog op een torch varen of gaat dat onoverkomelijke problemen geven?
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Oktober 24, 2011, 21:40:20
edit2Rapporteer  
Torch bar is weinig verander qua afstelling en pigtails, dus als de North bar ook niks veranderd is lijkt t me geen probleem.
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #2 Oktober 25, 2011, 18:05:19
edit2Rapporteer  
mooi zo! Vind die torches er ook beter en degelijker uit zien dus bedankt.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #3 Oktober 28, 2011, 09:13:44
edit2Rapporteer  
Het gaat m.i. alleen om de lengte van de depowerweg van de North bar. Naish heeft op de 2010 en 2011 torches een significant langere depowerslag dan ik daarvoor bij andere kites was gewend. Ik gebruik de stopper en de depower clamceat eigenlijk nooit depower over nagenoeg het hele depowerkoord. Da's een stuk langer dan vroeger op de naish bar...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.