Kite locals Krabbendijke

dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #250 Juli 27, 2011, 08:13:02
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Heb deze zaterdag & zondag een kitecursus geplanned omdat ik al lange tijd fan ben. Ik zag dat er bij krabbendijke een spot is. Wil na mijn cursus gelijk materiaal aanschaffe, heeft iemand nog tips welk materiaal goed en bv extra geschikt is voor een beginner , waar wat langer mee gevaren kan worden.
Ik woon zelf in Halsteren (bergen op zoom), stiekum hoop ik hier ook wat vrienden op te doen die mij na zaterdag & zondag wat mee op weg willen helpen. Mijn msn staat in mijn profiel, hiermee hoop ik wat mensen te ontmoeten om samen te kunnen kiten en misschien wat meer antwoorden te krijgen.

Mijn dank is groot!
Wesley
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #251 Juli 27, 2011, 14:57:32
edit2Rapporteer  
Ik kom uit Putte, en mijn 'vaste' stekken zijn Rilland en Krabbendijke aangezien die het dichtste bij zijn. Krabbendijke ben ik nog nooit geweest trouwens Maar schijnt wel een mooie spot te zijn.

Ik ben ook op zich nog een beginner, dat wel, maar heb toch wel aardig wat materiaalkennis ondertussen. Tip: Veel lezen op fora en wikipedia bv.

Voor beginnersmateriaal zou ik kijken voor een redelijk recente kite van 2010 of nieuwer ivm de safety systemen. En verder een kite met een rustig gedrag, en zeker geen C-kite. Voor kite ervaringen kan je ook terecht op fora, en op deze site bij het kopje 'gear' bovenin.

Ik zou sowieso eerst 2e hands kijken, scheelt nogal in de portemonee.
dangersun

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #252 Juli 27, 2011, 15:18:45
edit2Rapporteer  
Hey dank je wel voor je antwoorden, Als ik bij natural high cursus volgt wat ik aankomend weekend ga doen krijg je 500 euro korting op aanschaf materiaal.. En het geld voor nieuwe kitespullen heb ik opzich wel. koop er eventueel nog andere maten tweedehands bij.. Mocht ik alles doorlopen hebben en graag willen kiten, zou je dan zin hebben om eens mee te gaan. Alle kennis ervaring komt van pas, tevens is het ook stuk gezelliger Smiley Hoor het graag
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #253 Juli 27, 2011, 15:24:33
edit2Rapporteer  
Prima hoor Wink

Kijk trouwens ook even in het Breda topic Wink Daar is het wat drukker, en redelijk dichtbij nog Smiley

Bularoo

Berichten: 165
Antwoord #254 September 29, 2011, 19:44:48
edit2Rapporteer  
Heey,
Vanaf maandagavond/dinsdag komt er weer wind uit W/WNW. Dus Krabbendijke moet weer mogelijk zijn volgens mij, of zit ik er  naast?Smiley

Ik zat te denken Dinsdagmiddag/avond die kant op te gaan. Kom dan alleen, maar wil natuurlijk niet de enige zijn. Dus wie is er nog meer van de partij??

Ik denk er dan rond 15:15-15:30 te zijn. Vaar met een Epic Screamer 10 LTD. Zwart dus;).

Zie jullie dinsdag toch?!
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #255 September 29, 2011, 19:56:41
edit2Rapporteer  
Was de wind niet iets meer zuid? ...

Nouja ik ga waarschijnlijk naar Rilland of Krabbendijke dinsdag. Heel klein kansje dat ik eens in BoZ kijk. Met een beetje geluk maandag al.... ben benieuwd of het nog genoeg gaat verschuiven.


Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #256 April 14, 2012, 13:41:53
edit2Rapporteer  
Kansje dat er morgen mensen naar Krabbendijke gaan?

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.