NKV 2012: Een nieuw jaar, een nieuw jasje!

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
April 24, 2012, 22:07:37
edit2Rapporteer  
NOORDWIJKERHOUT - De start van het nieuwe NKV-seizoen is niet ongemerkt voorbij gegaan. De Algemene Leden Vergadering (ALV) hees zichzelf in een nieuw jasje en dat bleek succesvol. Het was een zonnige, interessante, en vooral door de enorme opkomst een gezellige start van het jaar 2012!

De strandtent Nederzandt liep vol, al ver voor de vergaderingen zouden beginnen. Noordwijkerhout was slecht bereikbaar door het jaarlijkse Bloemencorso, maar meer dan 120 NKV-leden wisten het nieuwe hoofdkwartier te vinden. Een schot in de roos als nieuwe locatie, met meerdere ruimtes, waar uit de wind shape-clinics werden gegeven door Leon en Raymond Stalfoort. Met uitzicht op zee, was het voor veel leden en vrijwilligers het perfecte moment om in de zon even lekker bijpraten met een mintthee of biertje in de hand. Op het strand zelf waren rondom de NKV-tent genoeg testkites aanwezig om de aanwezigen het water op te krijgen en daar werd dan ook gretig gebruik van gemaakt. Fone en Ozone, hiervoor bedankt!

Voor de mensen die het na actie op het water nog niet genoeg vonden, werden er toen de wind eruit kakte, SUPlessen gegeven door Marije den Breems op de nieuwe boards van Fone. Jong en oud deden een poging om door de branding te komen en staand hun eerste golfjes in te peddelen. Ondertussen waren enthousiaste fotolocals Frits Houwaart en Henry Caspers aanwezig om fotoclinics te verzorgen. Het groepje surffotografen in spe kregen tips, zowel voor afstellingen van de camera’s vanaf het strand, als vanuit het water. Frits en Henry, geweldig!

Inhoudelijk zullen de besproken ALV-onderwerpen voor komend jaar verder belicht worden op de website en via de nieuwsbrieven, die dit jaar regelmatiger naar de leden verstuurd worden. Het wordt een gaaf jaar, waarin veel van de kitesurflocaties, die onder druk stonden door de Natura2000 procedures zijn gekomen hun officiële status krijgen. En dat niet alleen; met hulp van onze leden zal de vereniging dit jaar gebruiken om een overzicht te krijgen van wat er op bestaande spots nog valt te verbeteren. Daarnaast zul je ons regelmatig zien op evenementen en op de goede dagen op het strand. We kunnen voor onze plannen een heleboel hulp gebruiken, neem gerust contact met ons op om je te informeren over hoe jij iets bij kan dragen!

Bron: http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/index-artikel-777.htm
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 April 24, 2012, 22:36:55
edit2Rapporteer  
In het geval van Tom een jasje in 2 maten kleiner Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 April 24, 2012, 22:40:59
edit2Rapporteer  
Nog steeds van mening dat het beter is om geen lid te zijn Maurice?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 April 24, 2012, 23:01:51
edit2Rapporteer  
Ik vond het top! En wat ze doen is ook top! Zodra ik klaar ben met school misschien maar eens na denken of ik vrijwilliger kan worden.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 April 24, 2012, 23:36:43
edit2Rapporteer  
Top werk!!! helaas kon ik er wederom niet bij zijn. Misschien een idee om aan het eind van het seizoen weer een bbq te organizeren?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 April 24, 2012, 23:43:19
edit2Rapporteer  
Top werk!!! helaas kon ik er wederom niet bij zijn. Misschien een idee om aan het eind van het seizoen weer een bbq te organizeren?

Wel onder de NKV vlag maar op eigen kosten? Als het zo geregeld is als afgelopen keer dan teken ik ervoor. Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 April 25, 2012, 18:06:20
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=rHsyNF-0C68




http://vimeo.com/40807449


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.