Pad op surfboard lijmen, welke lijm?

feddomw
Gast
Antwoord #25 November 16, 2012, 17:30:36
edit2Rapporteer  
Laatst weer goede vriend die te laat was: moest op ANWB wachten om een band te verwisselen!!!! En in zijn auto ligt een volwaardige reserveband, geen thuiskomertje.
schater schater schater schater

Mijn beste (kite)maat is oud scheepstimmerman, gouden handjes. Verdient zich ook kleurenblind op het moment, er zijn gelukkig nog steeds mensen die graag betalen voor vakwerk.
Ach ja het bekende grondbeginsel in de economie: schaarste
Waar zijn ze gebleven... echte ambachtslieden!!
Feddo, je brengt me nog op ideeen... lijntjes splitten en splicen  Grin  Tongue

Dat laatste: ik bedoel maar.

Het heeft eigenlijk niets met luiheid of onkunde te maken. Meer dat voor sommige mensen belangrijk is (waaronder ik) om in ieder geval niet altijd van anderen afhankelijk te zijn. Ik betaal graag en vaak voor goed werk van vakmensen, maar de dingen die je zelf kan doen....
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #26 November 16, 2012, 19:18:16
edit2Rapporteer  
tja ach ik fix vliegtuigen.. maak mijn handen graag vuil, maar als ik de versnellingsbak van de auto kan laten verwisselen dan doe ik al te lief... niet om dat ik het niet kan (netjes schrijven is moeilijker), gewoon omdat ik in mijn vrije tijd liever op het water sta dan onder de auto wat dan wel weer vreemd is, is dat mijn eigen vrienden dan wel weer kom helpen....  Raar Roll Eyes
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #27 November 16, 2012, 20:43:45
edit2Rapporteer  
mmmmh raar??, eerder een soort synergy van vriendschap... ying yang  Wink Of doen zij t werk terwijl jij op t water staat: Dan heet t 'Goed gedelegeerd!'  schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.